باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
سه‌شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 16:59:51
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

سرمربی مس ب: حالا باید صدرنشینی خود را تثبیت کنیم

دوشنبه 4 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 11:27

سرمربی تیم فوتبال مس نوین می گوید با توجه به روند نتیجه گیری تیمش این تیم بخت اصلی صعود به مسابقات دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور است .

"احمد نخعی" کاپیتان سال های نه چندان دور تیم مس کرمان ، این روز ها در کسوت سرمربی تیم مس نوین دغدغه های زیادی برای رساندن این تیم به رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور دارد .

سرمربی با هوش مس نوین عصر دیروز با انجام تغییری در دیدار حساس تیمش و کیان زاگرس  با حرکتی شطرنج وار علی سامره و تیم تیمش را  کیش و مات کرد و با کسب امتیازات این دیدار تکیه بر صدر جدول مسابقات کرد.

با این پیروزی حالا مسی های نوین و جوان های شایسته این تیم راه خود را برای صعود به دسته دوم فوتبال کشور هموار تر می بینند ، مسئله مهم و حل ناشدنی که چند سالی به یکی از دغدغه های بزرگ و حل ناشدنی مسی ها بدل شده بود ، در این فصل در حال حل شدن است.

حال باید از حضور در لیگی صحبت کرد که جوانان کرمانی با تلاش و زحمت خود شرایط را برای حضور تماینده کرمان در آن مهیا کرده اند ، لیگی که نارنجی پوشان صنعت مس برای  حضور در آن فاصله چندانی ندارند و با کسب جایگاه صدرنشینی در جدول مسابقات گام بلندی برای تحقق این مهم برداشته است . لیگی که حضور در آن می تواند مسیر فوتبالی بسیاری از فوتبالیست های کرمانی را عوض کند .

آقای نخعی در نیمه مربیان و در لحظات پایانی همه چیز عوض شد و تیم شما صاحب 3 امتیاز ارزشمند شد . لطفا در این خصوص صحبت کنید .
تعویض و تغییر سیستم لحظات پایانی بازی برای ما کار گشا شد ، به خصوص از وقتی که اسماعیل مختار آبادی را به زمین بازی فرستادیم ، علی زاده محمود آبادی آزادی عمل بیشتری برای حضور در حملات داشت و خوشبختانه بازیکن تازه وارد ما هم بر روی صحنه گل دوم عملکرد خوبی داشت و با دریبل و حفظ توپی که داشت چند  بازیکن تیم حریف را از جریان بازی خارج کرد و در نهایت ما به گل با ارزشی دست یافتیم .پیروزی امروز حاصل کار و تلاش همه بازیکنان و عوامل تیم بود ، همه  ما برای موفقیت فوتبال کرمان تلاش می کنیم و امیدوارم این خلا ناشی از حضور نماینده کرمان در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور به زودی با صعود تیم مس نوین به این مسابقات بر طرف شود .

با این پیروزی می توان گفت لیگ دو به فوتبال کرمان چشمک زد ؟
ما هنوز 3 دیدار حساس و مهم در پیش رو داریم ، همه این مسابقات برای ما حکم یک فینال را دارند ، این مسابقات برای ما حکم مرگ و زندگی را دارند ، اما هدف گذاری ما  برای رسیدن به این جایگاه  صعود به لیگ دسته دو فوتبال کشور است و شک نکنید این تیم با اتکا به سرمایه های استان برای کسب موفقیت از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد . بر اساس برنامه اعلام شده ما جمعه 8 اردیبهشت برابر تیم شاهین پارس در تهران به میدان می رویم و پس از آن با تیم های فیروز آباد و گناوه دو دیدار پایانی خود را برگزار خواهیم کرد ، امیدوارم تلاش و همت بازیکنان تیم در نهایت منجر به صعود تیم نوین به لیگ دسته دوم فوتبال شود .همانگونه که گفتم ما  تلاش می کنیم با حمایت باشگاه و تلاش بچه ها از این 3 مسابقه حداکثر امتیازات لازم و مورد نیاز برای صعود کسب کنیم .

کیفیت بد چمن مصنوعی ورزشگاه سلیمی کیا  را می توان یکی از مشکلات و موانع  موفقیت تیم نوین برشمرد ، در این خصوص چه اقداماتی انجام گرفته ؟
در خصوص کیفیت بد چمن مصنوعی استادیوم سلیمی کیا باید گفت ما هم قبلا نگرانی خودمان را در این خصوص به هیات فوتبال ابلاغ کردیم ، حتی در این خصوص جلساتی هم تشکیل شد و آقایان تصمیم گیرنده پس از بررسی کیفیت چمن های مجموعه ورزشی مس بر تصمیم خود مبنی بر برگزاری مسابقات در همین ورزشگاه مبادرت ورزیدند . حتی ما شرایط میزبانی و برگزاری مسابقه را در زمین های مجموعه ورزشی مس فراهم کردیم ، اما هیات فوتبال می گوید که بازی ها باید در سلیمی کیا برگزار شود! تصور می کنم دوستان  نمی خواهند مسابقات ما بر روی زمین با کیفیت تر و بهتری برگزار شود

به بازی برگردیم ، تقابل تیم های دومی و سومی جدول حساسیت های این دیدار را دوچندان کرده بود .

بازی فوق العاده حساسی بود، دو تیم با  توجه به اختلاف یک امتیازی رده های دوم و سوم جدول را در اختیار داشتند ،  همین حساسیت موجب شده بود تا بازی آرامش و روال عادی خود را نداشته باشد بشکلی که بازی در اغلب دقایق در میانه میدان در جریان بود .
اما یکی از نکات قابل توجه که شرایط بازی را تحت تاثیر قرار داده بود ، قضاوت پر اشتباه تیم داوری بود ، تیم داوری در حد بازی حساس امروز نبود و به نظر من تصمیم گیرندگان می بایست برای این مسابقات از داوران مجرب و باتجربه تری استفاده کنند چراکه با سوت اشتباه یک داور زحمات یک ساله یک تیم به هدر می رود .

شما به صحنه ای که داور به سود حریف پنالتی اعلام کرد معترض بودید ، در پایان مسابقه اقای مهدوی داور لیگ برتری استان کرمان که در استادیوم حضور داشت ، از قضاوت داور در اعلام ضربه پنالتی دفاع کرد ....
به هر حال از دیدگاه من آن صحنه پنالتی نبود ، البته من از صحنه  دور بودم ، اما اگر کارشناس داوری آن صحنه را پنالتی اعلام کرده ، من به دیدگاه وی احترام می گذارم  .

صحبت پایانی ؟
تیم نوین می تواند پشتوانه خوبی برای تیم بزرگسالان صنعت مس باشد ، به نظر من این بازیکنان سرمایه های خوبی برای فوتبال کرمان هستند و قطعا حمایت باشگاه و اعتمادی که به این بچه ها می شود ، در شکل گیری آینده ورزشی آن ها و تیم مس تاثیر گذار است ، امیدوارم با حمایت های باشگاه و اعتماد سرمربی تیم بزرگسالان شاهد حضور این بازیکنان در تیم اصلی مس هم در آینده باشیم .

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1761