شماره‌ی خبر : ‌1720 | تعداد بازدید : 2727
یکشنبه 20 فروردین ماه 1396 ساعت 10:25

شهدادنژاد: برای صعود هنوز شانس داریم

ما هنوز برای صعود شانس داریم و با توجه به پتانسیل بالایی که داریم و بازیکنان خوبمان م‌ توانستیم به موفقیت برسیم و من ایمان دارم اگر تمرکز داشته باشیم و بتوانیم در بازی‌های باقی مانده به موفقیت برسیم می‌توانیم در نهایت با حمایت هواداران خوبمان صعود کن

شهدادنژاد: برای صعود هنوز شانس داریم

دروازه‌بان تیم فوتبال مس کرمان از شانس این تیم برای صعود در چهار هفته‌ی پایانی بازی‌ها می‌گوید و اینکه مس در این بازی‌ها با تمام توان به میدان می‌رود.

آرمان شهدادنژاد در این باره می‌گوید: متاسفانه ما روند خیلی خوبی را در پیش گرفته بودیم اما نتوانستیم در دو بازی برابر فولاد یزد و سپیدرود به موفقیت دست پیدا کنیم و با ٢شکست از کورس کمی عقب ماندیم اگر چه در هر ٢بازی مستحق شکست نبودیم و می توانستیم برنده بازی باشیم ولی شانس با ما یار نبود.

شهدادنژاد در ادامه گفت: ما هنوز برای صعود شانس داریم و با توجه به پتانسیل بالایی که داریم و بازیکنان خوبمان م‌ توانستیم به موفقیت برسیم و من ایمان دارم اگر تمرکز داشته باشیم و بتوانیم در بازی‌های باقی مانده به موفقیت برسیم می‌توانیم در نهایت با حمایت هواداران خوبمان صعود کنیم و بخشی از زحمات آنان را جبران کنیم.

شماره یک مس در پایان گفت: در فصلی که گذشت به شخصه شرایط خوبی داشتم و با چند کلین شیت توانستم بازی های خوبی از خودم به نمایش بگذارم اما این اتفاقات زمانی لذت بخش و مثمر ثمر است که به صعود تیم محبوبم مس بی انجامد و امیدوارم با کمک خدا این اتفاق بیفتد و در نهایت مس به لیگ برتر صعود کند.


یکشنبه 20 فروردین ماه 1396 ساعت 13:06
درود بر ارمان که این روزها در تیم بسیار موثر بازی میکنه ایشالا با همت بازیکنها و کارد فنی و مدیریت باشگاه این 4 بازی باقیمونده رو میبریم واقعا صعود دور از دسترس نیست به شرط اینکه همدل باشیم و با انگیزه
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا