باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 30 فروردین ماه 1403 ساعت 05:30:48
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

شهدادنژاد: برای صعود هنوز شانس داریم

یکشنبه 20 فروردین ماه 1396 ساعت 10:25

دروازه‌بان تیم فوتبال مس کرمان از شانس این تیم برای صعود در چهار هفته‌ی پایانی بازی‌ها می‌گوید و اینکه مس در این بازی‌ها با تمام توان به میدان می‌رود.

آرمان شهدادنژاد در این باره می‌گوید: متاسفانه ما روند خیلی خوبی را در پیش گرفته بودیم اما نتوانستیم در دو بازی برابر فولاد یزد و سپیدرود به موفقیت دست پیدا کنیم و با ٢شکست از کورس کمی عقب ماندیم اگر چه در هر ٢بازی مستحق شکست نبودیم و می توانستیم برنده بازی باشیم ولی شانس با ما یار نبود.

شهدادنژاد در ادامه گفت: ما هنوز برای صعود شانس داریم و با توجه به پتانسیل بالایی که داریم و بازیکنان خوبمان م‌ توانستیم به موفقیت برسیم و من ایمان دارم اگر تمرکز داشته باشیم و بتوانیم در بازی‌های باقی مانده به موفقیت برسیم می‌توانیم در نهایت با حمایت هواداران خوبمان صعود کنیم و بخشی از زحمات آنان را جبران کنیم.

شماره یک مس در پایان گفت: در فصلی که گذشت به شخصه شرایط خوبی داشتم و با چند کلین شیت توانستم بازی های خوبی از خودم به نمایش بگذارم اما این اتفاقات زمانی لذت بخش و مثمر ثمر است که به صعود تیم محبوبم مس بی انجامد و امیدوارم با کمک خدا این اتفاق بیفتد و در نهایت مس به لیگ برتر صعود کند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1720