شماره‌ی خبر : ‌1635 | تعداد بازدید : 3515
چهارشنبه 11 اسفند ماه 1395 ساعت 12:00

مربی دختران پینگ‌پنگ مس: پخش زنده بازی‌ها کیفیت مسابقات را دو چندان کرد

سطح این دور از آنجایی خیلی متفاوت و بهتر شد که تمامی بازی‌ها از تلویزیون به صورت زنده پخش شد و همین موضوع ایجاد انگیزه‌ی مضاعفی در بازیکنان تیم‌ها نمود که مسابقات بسیار با کیفیتی را شاهد باشیم.

مربی دختران پینگ‌پنگ مس: پخش زنده بازی‌ها کیفیت مسابقات را دو چندان کرد

مربی تیم دختران تنیس روی میز مس که در دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر کشور نیز عنوان دومی را کسب کرد تا راهی دور پلی‌‌اف بازی‌ها شود در رابطه با این دور از مسابقات صحبت کرد.

خانم معصومه ارژنگ در رابطه با این دور از بازی‌ها گفت: سطح این دور از آنجایی خیلی متفاوت و بهتر شد که تمامی بازی‌ها از تلویزیون به صورت زنده پخش شد و همین موضوع ایجاد انگیزه‌ی مضاعفی در بازیکنان تیم‌ها نمود که مسابقات بسیار با کیفیتی را شاهد باشیم.

وی افزود: واقعا از صدا و سیمای کشور و شبکه ورزش جای تشکر و قدردانی دارد که برای اولین بار در تاریخ مسابقات تنیس روی میز لیگ برتر، این بازی‌ها را به طور زنده پوشش داد و از آنجا که نزدیک به دو ساعت نام مس کرمان در این مسابقات برده می‌شد، بچه‌های ما تمام تلاش خود را به خرج دادند که بهترین نتایج را کسب کنند.

مربی تیم دختران پینگ‌پنگ مس ادامه داد: ما همانند دور رفت سه رقیب خود را باقتدار شکست دادیم و برابر تیم ذوب‌‌اهن که عمدتا از بازیکنان ملی‌پوش تشکیل شده است تنها یک شکست را پذیرفتیم تا عنوان دومی دور رفت را تکرار کنیم و به دور پلی‌‌اف برویم.

خانم ارژنگ در رابطه با دو پلی‌‌اف نیز گفت: در واقع فقط اسم پلی‌‌اف روی این دور گذاشته شده است و تیم‌ها مجددا به صورت دوره‌ای برابر یکدیگر بازی می‌کنند که این مسابقات از 19 اسفند در همان تهران برگزار می‌شود و من امیدوارم این دور نیز به طور زنده از تلویزیون پوشش داده شود.

وی در رابطه با شانس قهرمانی دختران مس در این دور گفت: در واقع می‌بایست تیم ما که دوم گروه شده است با تیم سوم در نیمه‌نهایی بازی کند و برابر برنده‌ی تیم‌های اول و چهارم گروه بازی‌ فینال را برگزار نماید و در این صورت این شانس را داشتیم که در فینال ذوب‌آهن را شکست دهیم و قهرمان شویم ولی با دوره‌ای کردن این مرحله حالا باید ذوب‌‌اهن به یکی از تیم‌های گروه ببازد تا در دیدار برابر ما شانس قهرمانی داشته باشیم که این اتفاق بعید است و به نظر می‌رسد تیم ما عنوان نایب قهرمانی این فصل را کسب خواهد کرد.

تیم تنیس روی میز دختران مس در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر با ترکیب غزاله مولاطلب، عاطفه کریمی، هلیا اصغری، پریناز حاجیلو، مهشید صامت و حمیده ایرانمنش به میدان رفته بود.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی خیبر و مس