شماره‌ی خبر : ‌1529 | تعداد بازدید : 1828
شنبه 9 بهمن ماه 1395 ساعت 11:43

میکس‌زون مسی‌ها بعد از بازی با نساجی؛ تاکید بر استفاده بهتر ازموقعیت‌های گل

تیم ما در دور برگشت نشان داده که شرایط بسیار خوبی دارد. همه چیز دست خودمان است و امیدوارم همه کمک کنند که این روند ادامه داشته باشد.

میکس‌زون مسی‌ها بعد از بازی با نساجی؛ تاکید بر استفاده بهتر ازموقعیت‌های گل

تیم فوتبال مس کرمان  به نتایج فوق العاده خود در هفته های اخیر ادامه داد و موفق شد در یک بازی کاملا برتر با دو گل زنده روح و دغاغله نساجی مازندران یکی از رقیبانش را از پیش رو بردارد.

حالا همه در کرمان نسبت به انسجام تیمی مس اطمینان خاطر پیدا کرده اند و بازیکنان این تیم نیز در گفتگو با "مس دوازده" صحبت هایی را در خصوص بازی امروز انجام دادند و نگاهی خوشبینانه به هفته های آتی دارند.

احمد زنده روح که گل اول تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند در مورد پیروزی برابر نساجی گفت: خدارو شکر شرایط مس رفته رفته بهتر می شود و همانطور که دیدید در تمام دقایق سوار بر بازی بودیم، فقط نگران فرصت سوزی ها هستیم و امیدوارم در ادامه این مشکل برطرف شود و بتوانیم راحت و بدون استرس سه امتیازها را بگیریم.

زنده روح در مورد نتایج خوب مس در هفته های اخیر گفت: تیم ما در دور برگشت نشان داده که شرایط بسیار خوبی دارد. همه چیز دست خودمان است و امیدوارم همه کمک کنند که این روند ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به کیفیت پایین چمن ورزشگاه باهنر نیز تصریح کرد: چمن افتضاح است و در مورد آن حرف نزنیم بهتر است!

کیانوش میرزایی دیگر هافبک مس نیز که در نیم فصل به این تیم اضافه شده است در مورد بازی گفت: بازی خوبی بود و بچه ها همه تلاش کردند و زحمت کشیدند. می توانستیم گل های بیشتری بزنیم و حتی خود من موقعیت داشتم اما قسمت نبود.

وی افزود: در زدن ضربات آخر کمی بد کار کردیم و انشالله در بازی های آینده جبران می کنیم و خدارو شکر که سه امتیاز مهم را کسب کردیم. از تمام هواداران تشکر می کنم که تا دقیقه 90 ما را حمایت کردند و دم همشون گرم...

وحید اسماعیل بیگی مدافع راست بومی مس با ابراز رضایت از نتیجه به دست آمده، گفت: تیم ما هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ روحی به هماهنگی رسیده است و به امید خدا تلاش خود را انجام خواهیم داد تا سهمیه لیگ برتر را کسب کنیم.

وی ادامه داد: بازی خوبی بود و از هواداران هم بابت آمدنشان به ورزشگاه و تشویق ها تشکر می کنم.


شنبه 9 بهمن ماه 1395 ساعت 15:05
شما را بخدا تا دیر نشده یکنفر را راهی کنید خدمت کارشناس فوتبال ایران جناب اقای درودگر از ایشان اجازه و رخصت بگیرد که از نظر ایشان اینکه تیمی در چهار بازی ده امتیاز گرفته از نظر ایشان طبیعی هست یا باید از ایشان دعوت کنیم تشریف بیاورند از نزدیک کارشناسی کنند و بعد اجازه را صادر کنند ؟!!!!!!!!!!!!
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو