باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 05:56:29
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

میکس‌زون مسی‌ها بعد از بازی با نساجی؛ تاکید بر استفاده بهتر ازموقعیت‌های گل

شنبه 9 بهمن ماه 1395 ساعت 11:43

تیم فوتبال مس کرمان  به نتایج فوق العاده خود در هفته های اخیر ادامه داد و موفق شد در یک بازی کاملا برتر با دو گل زنده روح و دغاغله نساجی مازندران یکی از رقیبانش را از پیش رو بردارد.

حالا همه در کرمان نسبت به انسجام تیمی مس اطمینان خاطر پیدا کرده اند و بازیکنان این تیم نیز در گفتگو با "مس دوازده" صحبت هایی را در خصوص بازی امروز انجام دادند و نگاهی خوشبینانه به هفته های آتی دارند.

احمد زنده روح که گل اول تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند در مورد پیروزی برابر نساجی گفت: خدارو شکر شرایط مس رفته رفته بهتر می شود و همانطور که دیدید در تمام دقایق سوار بر بازی بودیم، فقط نگران فرصت سوزی ها هستیم و امیدوارم در ادامه این مشکل برطرف شود و بتوانیم راحت و بدون استرس سه امتیازها را بگیریم.

زنده روح در مورد نتایج خوب مس در هفته های اخیر گفت: تیم ما در دور برگشت نشان داده که شرایط بسیار خوبی دارد. همه چیز دست خودمان است و امیدوارم همه کمک کنند که این روند ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به کیفیت پایین چمن ورزشگاه باهنر نیز تصریح کرد: چمن افتضاح است و در مورد آن حرف نزنیم بهتر است!

کیانوش میرزایی دیگر هافبک مس نیز که در نیم فصل به این تیم اضافه شده است در مورد بازی گفت: بازی خوبی بود و بچه ها همه تلاش کردند و زحمت کشیدند. می توانستیم گل های بیشتری بزنیم و حتی خود من موقعیت داشتم اما قسمت نبود.

وی افزود: در زدن ضربات آخر کمی بد کار کردیم و انشالله در بازی های آینده جبران می کنیم و خدارو شکر که سه امتیاز مهم را کسب کردیم. از تمام هواداران تشکر می کنم که تا دقیقه 90 ما را حمایت کردند و دم همشون گرم...

وحید اسماعیل بیگی مدافع راست بومی مس با ابراز رضایت از نتیجه به دست آمده، گفت: تیم ما هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ روحی به هماهنگی رسیده است و به امید خدا تلاش خود را انجام خواهیم داد تا سهمیه لیگ برتر را کسب کنیم.

وی ادامه داد: بازی خوبی بود و از هواداران هم بابت آمدنشان به ورزشگاه و تشویق ها تشکر می کنم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1529