شماره‌ی خبر : ‌1402 | تعداد بازدید : 2292
یکشنبه 28 آذر ماه 1395 ساعت 10:51

دغاغله: در دور برگشت شانس صعود هستیم

ما 21 امتیازی هستیم و صدر 31 امتیاز است و این اختلاف زیادی نیست و از همین رو با همین رتبه‌ی نهمی هم در نیم فصل دوم شانس صعود خواهیم داشت.

دغاغله: در دور برگشت شانس صعود هستیم

مهاجم مس کرمان در دیدار پایانی مس مقابل اکسین توانست 2 گل به ثمر برساند و بازی‌های نیم فصل‌شان را با برد به پایان برسانند.

مهدی دغاغله درباره پیروزی مقابل اکسین گفت: بازی سختی بود، درست است که ما 3 گل به ثمر رساندیم و این نتیجه را در حالی کسب کردیم که از دقیقه 16 ده نفره شدیم. این بدان معناست که همه بازیکنان مس یکدل هستند و کسی در این رقابت‌ها تا به اینجا کم کاری نکرده و تا به امروز هم بیش از توانشان کار کردند امیدوارم با انرژی که در بازیکنان ما وجود دارد این نتایج خوب در ادامه برایمان رقم بخورد.

دغاغله در رابطه با نتایج کلی تیم مس در نیم فصل اول می گوید:بهرشکل مساوی بهتر از باخت است. ما می‌توانستیم نتایج بهتری بگیریم اما خب یکسری اتفاقات ابتدای فصل یقه مس را گرفت و بیشتر نتایجی که کسب کردیم تساوی بود اما اگر نبردیم حداقلش باخت هم نداشتیم و تساوی کسب کردیم. به نظرم  با صدر خیلی اختلاف نداریم و درنیم فصل اگر خدا بخواهد می توانیم نتایج بهتری بگیریم.

او درباره حضورش در لیگ یک هم گفت: فوتبال است و این اتفاقات طبیعی است دیگر پیش آمد.  امسال سطح لیگ یک با لیگ‌برتر با هم برابری می‌کند. سازمان لیگ و فدراسیون باید این را در نظر بگیرند که سهمیه را بیشتر کند تا تیم ما نیز بتواند در رقابت لازم نتایج خوبی را کسب کند و به لیگ‌برتر برسد.

وی درباره جدول نیم فصل اول رقابت‌های لیگ یک و شانس مس در نیم فصل دوم می‌گوید: به نظرم تا رتبه نهم همه مدعی هستند و اختلاف آنچنانی در امتیازات وجود ندارد ما 23 امتیازی هستیم و صدر 31 امتیاز است و این اختلاف زیادی نیست و از همین رو با همین رتبه‌ی نهمی هم در نیم فصل دوم شانس صعود خواهیم داشت.


هوادار مس
0
1
سه‌شنبه 30 آذر ماه 1395 ساعت 09:46
واقعا یه دونه ایی،اقای گل ،اگه مصدوم نمیشدی هم گل بیشتر میزدی هم مس بالاتر بود
سه‌شنبه 30 آذر ماه 1395 ساعت 09:46
بهترین مهاجم ایران و بهترین خرید مس، انشالله نیم فصل دوم با گلزنی های تو میریم بالای جدول
سه‌شنبه 30 آذر ماه 1395 ساعت 09:47
مس راحت میتونه صعود کنه و لیگ برتری شه. فقط باید در ضربات اخر دقت کنیم
سه‌شنبه 30 آذر ماه 1395 ساعت 09:49
البته ما ٢٣ امتیاز داریم و اشتباه تایپ شده،فقط ٨ امتیاز کم داریم و امثر بازی های سختمون اینجاست،برای حریف ها جهنم میکنیم کرمان رو
سه‌شنبه 30 آذر ماه 1395 ساعت 09:49
خوشحالیم داریمت مهدی اقای گل
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو