شماره‌ی خبر : ‌1218 | تعداد بازدید : 2121
چهارشنبه 28 مهر ماه 1395 ساعت 11:21

حیدری: در مسیر پیشرفت قرار داریم

مس کرمان با تغییر و تحولات بسیاری از ابتدای فصل روبه‌رو شده و خب همین موضوع روی روند تیمی ما تاثیرگذار بوده است که از برد مقابل پارس جم قطعا این نتایج تغییر کرده و به روزهای خوبمان نزدیک شده‌ایم.

حیدری: در مسیر پیشرفت قرار داریم

دروازه‌بان تیم فوتبال مس شرایط تیم خود را برای بازی با فولاد یزد ایده‌آل ارزیابی می‌کند و از آمادگی این تیم برای صعود در جدول می‌گوید.

رضا حیدری دروازه‌بان این تیم درباره دیدار مقابل خیبر گفت: بازی بیرون از خانه شرایط خاص خودش را دارد و اینکه می‌گویند دوباره افتادیم روی دور تساوی صحبت درستی نیست. اینکه شما برنده میدان باشید قطعا نتیجه قابل توجهی است اما مساوی بیرون از خانه هم خوب است.  اگرچه ما تمام بازی‌هایمان را برای برد به میدان می‌رویم.

او در خصوص بیشترین نتیجه تساوی که در این رقابت‌ها کسب کردند هم می‌گوید: هر تیمی در یک برهه زمانی، زمان افتش می‌شود و ما هم نه اینکه دوران افت‌مان است در 6 دیدار ابتدایی‌مان مقابل حریفانمان به نتیجه تساوی رسیدیم و این نتیجه بدی نیست اگرچه ما بازیکنان لیگ‌برتری بسیاری داریم و همین موضوع باعث توقع شده که ما حتما از همان ابتدا باید  جزو مدعیان می‌بودیم اما مطمئن باشید که نتایج مدنظر هواداران کرمانی را خواهیم گرفت.

وی در ادامه افزود: مس کرمان با تغییر و تحولات بسیاری از ابتدای فصل روبه‌رو شده و خب همین موضوع روی روند تیمی ما تاثیرگذار بوده است که از برد مقابل پارس جم قطعا این نتایج تغییر کرده و به روزهای خوبمان نزدیک شده‌ایم.

وقتی از گلر مس می‌پرسیم آیا مس را جزو مدعیان صعود به لیگ‌برتر بدانیم تصریح کرد: هیچ وقت جایگاه مس کرمان اینجای جدول نبوده و مطمئن باشید تا پایان فصل جایگاهش این نخواهد بود. همه بازیکنان چه کسانی که در ترکیب حضور دارند و چه کسانی که حضور ندارند همه می‌دانند که این تیم را باید به موفقیت مدنظرش نزدیک کنند.

حیدری در پایان درباره رویارویی با فولادیزد خاطرنشان کرد: فولادیزد جز تیم‌هایی است که نمی‌توان با آنالیز و بررسی با نتیجه جمعی برای رویارویی با آنها رسید. آنها مقابل اکسین و سپیدرود رشت نتایج خوبی را به دست آوردند و همین موضوع باعث تفکر تیم‌ها می‌شود که این تیم مقابلشان چطور بازی خواهد کرد. نباید به جایگاه فولاد فکر کرد باید دید که آنها در این رقابت‌ها چقدر خوب نتیجه گرفتند و براساس همان رو در رویشان ظاهر شد.


شنبه 1 آبان ماه 1395 ساعت 00:32
نمی خوام نا امیدتون کنم ولی اینطور که معلومه روی لبه ی پرتگاه قراردارین. باید از اول تا آخر بازیاتون با تمام قوا و هماهنگ پیش برین وگرنه خیلی راحت تا عمق پس رفت پیش خواهید رفت.چیزی که الان نیاز دارین دیگه استراتژی و اینطور چیزا نیست. شما به تمام قواتون نیاز دارین و در تمام جهات.یک هماهنگی کامل و همزمان و یهویی برای رسیدن به مقصد همراه با چند تمام کننده و گل زن مثل دغاغله و تیکدری و زنده روح شوت زن به همه ی بازیکنایی که خودشون رو نشون دادن یهویی و هماهنگ با هم احتیاج دارین تا بتونین صعود کنین نه سقوط.این دیگه استراتژی دوگانه نیست یک مبارزه ی همه جانبه ی رودرروست برای قرار گرفتن در مسیر پیشرفت نه یک خیال زودرس وگرنه آخر خط پیشرفت شماست.این شاید آخرین فرصت شماست برای هماهنگی همه جانبه ی بدون عذر و بهانه.این آخر خط است پس هرچه می توانید دست در دست هم بگذارید تا از موانع عبور کنید.
شنبه 1 آبان ماه 1395 ساعت 08:49
حبدری تا اینجا عملکرد مناسبی داشته , با حضور حیدری و آرمان خیالمون از چهارچوب راحته
شنبه 1 آبان ماه 1395 ساعت 08:49
حبدری تا اینجا عملکرد مناسبی داشته , با حضور حیدری و آرمان خیالمون از چهارچوب راحته
شنبه 1 آبان ماه 1395 ساعت 08:55
خنده داره چه مسیر پیشرفتی به غیر از باخت و مساوی چه کار کرده اید چند هفته پشت سرهم برده اید که می گویید در مسیر پیشرفت بقیه تیمها را نگاه کنید همه برای اول شدن تلاش میکنند شما برای آخر نشدن .
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو