باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 11:43:04
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

حیدری: در مسیر پیشرفت قرار داریم

چهارشنبه 28 مهر ماه 1395 ساعت 11:21

دروازه‌بان تیم فوتبال مس شرایط تیم خود را برای بازی با فولاد یزد ایده‌آل ارزیابی می‌کند و از آمادگی این تیم برای صعود در جدول می‌گوید.

رضا حیدری دروازه‌بان این تیم درباره دیدار مقابل خیبر گفت: بازی بیرون از خانه شرایط خاص خودش را دارد و اینکه می‌گویند دوباره افتادیم روی دور تساوی صحبت درستی نیست. اینکه شما برنده میدان باشید قطعا نتیجه قابل توجهی است اما مساوی بیرون از خانه هم خوب است.  اگرچه ما تمام بازی‌هایمان را برای برد به میدان می‌رویم.

او در خصوص بیشترین نتیجه تساوی که در این رقابت‌ها کسب کردند هم می‌گوید: هر تیمی در یک برهه زمانی، زمان افتش می‌شود و ما هم نه اینکه دوران افت‌مان است در 6 دیدار ابتدایی‌مان مقابل حریفانمان به نتیجه تساوی رسیدیم و این نتیجه بدی نیست اگرچه ما بازیکنان لیگ‌برتری بسیاری داریم و همین موضوع باعث توقع شده که ما حتما از همان ابتدا باید  جزو مدعیان می‌بودیم اما مطمئن باشید که نتایج مدنظر هواداران کرمانی را خواهیم گرفت.

وی در ادامه افزود: مس کرمان با تغییر و تحولات بسیاری از ابتدای فصل روبه‌رو شده و خب همین موضوع روی روند تیمی ما تاثیرگذار بوده است که از برد مقابل پارس جم قطعا این نتایج تغییر کرده و به روزهای خوبمان نزدیک شده‌ایم.

وقتی از گلر مس می‌پرسیم آیا مس را جزو مدعیان صعود به لیگ‌برتر بدانیم تصریح کرد: هیچ وقت جایگاه مس کرمان اینجای جدول نبوده و مطمئن باشید تا پایان فصل جایگاهش این نخواهد بود. همه بازیکنان چه کسانی که در ترکیب حضور دارند و چه کسانی که حضور ندارند همه می‌دانند که این تیم را باید به موفقیت مدنظرش نزدیک کنند.

حیدری در پایان درباره رویارویی با فولادیزد خاطرنشان کرد: فولادیزد جز تیم‌هایی است که نمی‌توان با آنالیز و بررسی با نتیجه جمعی برای رویارویی با آنها رسید. آنها مقابل اکسین و سپیدرود رشت نتایج خوبی را به دست آوردند و همین موضوع باعث تفکر تیم‌ها می‌شود که این تیم مقابلشان چطور بازی خواهد کرد. نباید به جایگاه فولاد فکر کرد باید دید که آنها در این رقابت‌ها چقدر خوب نتیجه گرفتند و براساس همان رو در رویشان ظاهر شد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1218