شماره‌ی خبر : ‌108 | تعداد بازدید : 1256
سه‌شنبه 21 مهر ماه 1394 ساعت 11:24

عذرخواهی کاپیتان مس بابت دریافت کارت قرمز

با توجه به اینکه من دو اخطاره بودم و اصلا دوست نداشتم که بازی هفته‌ی بعد را از دست بدهم، در این بازی تمام دقتم را به خرج داده بودم که کارت زردی دریافت نکنم اما داور بازی خیلی راحت برروی یک صحنه به من اخطار داد

عذرخواهی کاپیتان مس بابت دریافت کارت قرمز

فرزاد حسین‌خانی کاپیتان تیم فوتبال مس کرمان در بازی با مس رفسنجان، همانند اکثر بازی‌های این فصل، یکی از بهترین بازیکنان زمین بود.

حسین‌خانی که به جمع مدافعان میانی مس در این بازی اضافه شد، در طول دقایقی که در بازی حضور داشت بسیار عالی و باتعصب کار کرد و بدون اشتباه در نبردهای خود برابر مهاجمان مس رفسنجان پیروز شد تا خط دفاع مس نیز روز خوبی پشت سر بگذارد.

اما در دقیقه‌ی 79 بازی بود که فرزاد حسین‌خانی کارت زرد سختگیرانه‌ای از داور بازی دریافت کرد و با توجه به حساسیت زیاد بازی این مسئله با اعتراض کاپیتان مس روبرو شد و نسبت به دریافت این کارت معترض بود که داور بازی در تصمیم سختگیرانه‌ی دیگری بلافاصله کارت زرد دوم را به حسین‌خانی نشان داد تا او ده دقیقه‌ی پایانی بازی را از دست بدهد.

کاپیتان با تعصب مسی‌ها شب گذشته در یکی از صفحات مجازی که هواداران مس در آن حضور داشتند بابت این کارت قرمز از هواداران مس عذرخواهی کرد و گفت: "با توجه به اینکه من دو اخطاره بودم و اصلا دوست نداشتم که بازی هفته‌ی بعد را از دست بدهم، در این بازی تمام دقتم را به خرج داده بودم که کارت زردی دریافت نکنم اما داور بازی خیلی راحت برروی یک صحنه به من اخطار داد که این مسئله به شدت من را عصبانی کرد تا با اعتراضی که البته خیلی شدیدهم نبود داور هم خیلی راحت کارت قرمز را به من نشان دهد که از این حیث از همه‌ی مسی‌ها عذرخواهی می‌کنم".

فرزاد حسین‌خانی البته تاکید می‌کند که: "خوشبختانه به هدف اصلی خود از این بازی سخت دست پیدا کردیم و سه امتیاز مهم را اضافه کردیم و از این بابت بسیار خوشحالم".

به این ترتیب کاپیتان مس کرمان بازی هفته‌ی آینده مس برابر گل‌گهر سیرجان در کرمان را از دست داد و نمی‌تواند تیم خود را در این بازی همراهی کند. ضمن اینکه او دو اخطاره نیز باقی ماند.

حسین‌خانی در این فصل در اکثر بازی‌های مس جزو بهترین بازیکنان زمین بوده است و تاکنون سه بار در هفته‌های گذشته در تیم‌های منتخب نشریات ورزشی کشور قرار گرفته است.


سه‌شنبه 21 مهر ماه 1394 ساعت 12:38
فرزاد کاپیتان و ستونه تیمه باید در کنترل عصبانیتش در زمین بیشتر دقت کنه به هر حال دوسش داریم
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی برابر چادرملو