شماره‌ی خبر : ‌919 | تعداد بازدید : 2476
سه‌شنبه 22 تیر ماه 1395 ساعت 13:37

مدافع جدید مس کرمان: می‌خواهم یک فصل فوق‌العاده را در مس تجربه کنم

فکر می کنم مس کرمان با این مربی و تیمی که دارد یکی از بهترین تیم های لیگ یک باشد و با توجه اینکه مس قبلا در آسیا بوده به نظرم شخصیت تیمیش از خیلی از تیم های لیگ برتری هم بالاتر باشد،

مدافع جدید مس کرمان: می‌خواهم یک فصل فوق‌العاده را در مس تجربه کنم

حامد محمودی بازیکنی است که در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته اول پیراهن تیم مس کرمان را بر تن خواهد کرد و در قلب دفاع این تیم به بازی خواهد پرداخت.

مدافع جدید تیم مس در گفتگویی که با رسانه‌ها داشت بازی در تیم مس و زیر نظر منصور ابراهیم‌زاده را افتخاری بزرگ برای خود دانست و شخصیت تیم مس را لیگ برتری عنوان کرد.

چه خبر تعطیلات چطور گذشت؟

خدارا شکر تعطیلات خوبی داشتم و بعد از یک فصل سخت این استراحت لازم بود.

در بازی‌های آخر فصل قبل چرا به میدان نرفتی؟

مصدومیتی داشتم که البته زیاد جدی نبود و سه هفته بعد از آن اتفاق برطرف شد حتی به بازی اخر هم می رسیدم اما مربی گفت که ریسک نکنم چون برد و باخت آن بازی تاثیری در روی نتایج تیم نداشت. به همین دلیل بازی نکردم .هر چند مربی رفسنجان به من لطف داشتند و گفتند که سه هفته ای که نبودم واقعا روی بازی تیم اثر گذار بود با این وجود به نظر من فوتبال یک بازی گروهی است و صحبت های مربیمان از روی لطفی بود که به من داشتند .به نظر من تیم ما از دوتا از تیم هایی که به لیگ برتر صعود کرده بودند  بهتر بود چون ما واقعا هجومی بازی می کردیم اما متاسفانه بدشانسی آوردیم و الان صحبت راجع به گذشته چیزی را عوض نمی کند.خداراشکر الان همه چیز خوب است و با آمادگی کامل برای فصل جدید آماده می شوم.

قبلا گفته بودی که اگر بخواهی در لیگ یک بازی کنی اولین انتخابت رفسنجان خواهد بود اما به نظر می آید که اینطور نشد؟

دقیقا من همین فکر را داشتم و اولین جایی که برای  قرارداد صحبت کردم تیم سال گذشته ام بود البته باید بگویم که از لیگ برتر هم پیشنهاد داشتم اما آن چیزی که مدنظر من بود نبودند،اما گزینه لیگ یکی زیاد داشتم ولی سعی کردم اول با تیم سابقم صحبت کنم اما وقتی به باشگاه رفتم، دیدم شرایط با پیشنهاداتی که داشتم فاصله زیادی داشت و خودم هم دوست داشتم در تیمی  بازی کنم  که پتانسیل لیگ برتری شدن را  داشته باشد .از طرفی وقتی با آقای زینلی صحبت کردم سر خیلی از مسائل با هم به توافق رسیدیم اما از آنجایی که شرایط من را می دانستند با من خیلی همکاری کردند و گفتند که دوست دارند من هم  پیشرفت کنم ،با این وجود سعی کردند شرایط را برای من محیا کنند اما متاسفانه بودجه باشگاه این اجازه را نمی داد و از طرفی می دانستند که پیشنهادات بهتری دارم به همین دلیل در یک فضای خیلی دوستانه جدا شدیم . از روز اول گفتم که در رفسنجان واقعا آرامش داشتم و خاطرات خوبی را هم از این تیم دارم به همین دلیل برای تیم سابقم آرزوی موفقیت دارم. دوست داشتم در رفسنجان بمانم اما شرایط محیا نشد.

چه شد که به کرمان رفتی؟

همیشه دوست داشتم با آقا منصور کار کنم وقتی هم که فهمیدم ایشان مرا می خواهند واقعا خوشحال شدم با اینکه از لیگ برتر پیشنهاد داشتم ترجیح دادم با مربی ای کار کنم که سابقه مربیگری در  تیم ملی را داشته  و مطمئن بودم که این موضوع باعث پیشرفت من خواهد شد و می توانم چیزهای زیادی از ایشان یاد بگیرم، به همین دلیل ترجیح دادم حالا که می خواهم در لیگ یک بازی کنم در تیمی بازی باشم که شخصیت لیگ برتری شدن را داشته باشد.

با توجه به اینکه فصل گذشته تصمیم داشتی به لیگ برتر برگردی ،فکر می کنی انتخاب مس بهترین تصمیم بود؟

فکر می کنم مس کرمان با این مربی و تیمی که دارد یکی از بهترین تیم های لیگ یک باشد و با توجه اینکه مس قبلا در آسیا بوده به نظرم شخصیت تیمیش از خیلی از تیم های لیگ برتری هم بالاتر باشد، به همین دلیل با مشورتی که از دوستانم گرفتم با اینکه پیشنهادات مالی بهتری داشتم ترجیح دادم مس را انتخاب کنم و فکر می کنم کار کردن با آقا منصور برای من تجربه خیلی خوبی باشد.از طرفی با وجود اینکه من از 23سالگی در لیگ برتر بازی کردم ، به نظرم سن  28سالگی شروع فوتبال یک مدافع است و مطمئنم که امسال می توانم در مس کرمان تجربه های خوبی کسب کنم و به اهدافی که دارم برسم.

شاید برای مطرح کردن این سوال خیلی زود باشد ! اما با توجه به تیمی که بسته شده فکر می کنی کرمانی ها از مدعیان صعود به لیگ برتر باشند؟

همان طور که اشاره کردید گفتن  اینکه صعود می کنیم خیلی زود است اما من از همین جا به هوادارانمان قول می دهم که اگر کنار ما باشند و از ما حمایت کنند می بینند که فکر بازیکنان و کادر فنی مس تنها صعود به لیگ برتر نیست بلکه این تیم برای قهرمانی بسته شده است و می تواند به این هدف برسد.انشاالله امسال بتوانیم با حمایت مردم خوب کرمان و با تلاش وهمت بچه ها دوباره مس را به لیگ برتر برگرادنیم و نماینده خوبی برای مردم این استان باشیم.


چهارشنبه 23 تیر ماه 1395 ساعت 08:37
با حضور حامد خیالمون از خط دفاعی راحته و حضورش رو در مس کرمان تبریک ویژه میگیم
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا