شماره‌ی خبر : ‌9 | تعداد بازدید : 2137
دوشنبه 23 شهریور ماه 1394 ساعت 13:04

مواظب باشیم حاشیه حرف اول و آخر لیگ یک نشود

در بازی‌های هفته‌ی گذشته‌ی لیگ یک 5 بازی به طور مستقیم با حاشیه و اعتراضات شدید همراه بود تا جایی که این بازی ها یا نیمه تمام باقی ماند و یا با وقفه‌هایی بیش از ده دقیقه روبرو شد.

مواظب باشیم حاشیه حرف اول و آخر لیگ یک نشود

متاسفانه با گذشت تنها پنج هفته از آغاز رقابت‌های لیگ دسته اول کشور، حاشیه و هرج و مرج در این رقابت‌ها به شدت زیاد شده است و در بازی های هفته‌ی پنجم لیگ یک، بیش از پنج مسابقه تحت تاثیر حواشی عجیب و غریب قرار گرفت.

تیم مس کرمان که در بازی‌های فصل قبل لیگ یک به شدت طعم تلخ این حواشی را چشید و حاشیه‌سازی و هجمه‌پراکنی علیه این تیم سبب شد که موانع سختی سد راه موفقیت تیم فوتبال مس شکل بگیرد، از شیوع دوباره‌ی حواشی در لیگ یک به شدت نگران است.

در بازی‌های هفته‌ی گذشته‌ی لیگ یک 5 بازی به طور مستقیم با حاشیه و اعتراضات شدید همراه بود تا جایی که این بازی ها یا نیمه تمام باقی ماند و یا با وقفه‌هایی بیش از ده دقیقه روبرو شد.

در بازی شهرداری اردبیل و فجر سپاسی و پس از اعلام دو اخراجی علیه تیم فجر، اعتراض به داوری به شدیدترین حالت خود رسید درست همانند اتفاقی که در بازی داماش گیلان و گیتی‌پسند رخ داد و هواداران تیم داماش به عنوان میزبان برای نشان دادن اعتراض به داوری وارد زمین مسابقه شدند و موجب وقفه‌ای طولانی در بازی شدند.

دیگر بازی که رقابت‌های لیگ یک را تحت تاثیر قرار داد و فوتبال ایران را دردمند کرد بازی تیم‌های خیبر و آلمینیوم هرمزگان بود که در حالی تیم خیبر با یک گل از میهمان خود پیش بود، به دلیل پرتاب سنگ از سوی هواداران میزبان و شکستگی شدید سر یکی از بازیکنان آلمینیوم، در آخرین دقایق بازی، این دیدار نیمه تمام باقی ماند تا این مسابقه لیگ یکی نیز حاشیه‌ی بزرگی داشته باشد.

دیدار تیم‌های فولاد یزد و گل‌گهر سیرجان نیز در حالی که در زمین مسابقه آرام پیگیری می‌شد اما با درگیری شدید هواداران دو تیم در ورزشگاه یزد همراه شد و میزان درگیری‌ها برروی سکو به حدی بود که بازی متوقف و منجر به دخالت نیروی انتظامی شد.

و در نهایت اتفاق عجیب و غریب بازی تیم‌های پاس همدان و نفت مسجد سلمیان که در روز اعلامی بازی تیم پاس مجوز مسابقه نداشت و روز بعد که پاس اجازه‌ی بازی پیدا کرد تیم مسجد سلیمان، همدان را ترک کرده بود تا این بازی نیز برگزار نشود....!!!

حتی در بازی تیم‌های مس کرمان و ایرانجوان بوشهر نیز دو تیم علی‌رغم ارایه یک بازی خوب از نظر فنی، هر دو از نحوه‌ی قضاوت بازی شکایت داشتند و معتقد بودند تصمیمات داور برای هر دو تیم اشتباهات اثر گزار در پی داشته است.

همه‌ی این اتفاقات عجیب و غریب آن‌هم در یک هفته می‌تواند زنگ خطر جدی برای تحت حاشیه قرار گرفتن بازی‌های لیگ یک باشد که متن این بازی‌ها را تحت تاثیر قرار دهد.

خیلی از مخاطبان لیگ یک معتقدند که فصول قبل با وجود برنامه‌ی لیگ یک که از شبکه‌ی ورزش پخش می‌شد و به نوعی نود بازی‌های لیگ دسته اول محسوب می‌شد، حواشی در حد معقول‌تری قرار داشت ولی در بازی‌های این فصل به دلیل عدم پخش این برنامه و نبود نظارت رسانه‌ای قوی بر این بازی‌ها، رقابت‌های این فصل متاسفانه بستر لازم برای ایجاد حواشی تلخ و گزنده همانند آنچه که در هفته‌ی گذشته شد را به شدت دارد.

به نظر می‌رسد که پس از همه‌ی اتفاقات تلخ هفته‌ی گذشته، مسئولین امر باید کنترل و نظارت بیشتری بر این بازی‌ها داشته باشند و موجبات توجه بیشتر رسانه‌ها به این مسابقات را نیز فراهم کنند تا این رقابت‌های لیگ یک بیش از این دستخوش اتفاقات تلخ قرار نگیرد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز