شماره‌ی خبر : ‌79076 | تعداد بازدید : 193
سه‌شنبه 15 اسفند ماه 1402 ساعت 17:40

سرمربی مس کرمان: تا پایان فصل با انگیزه و حریفی قدر برابر رقیبان خواهیم بود

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در پایان بازی برابر تیم سپاسی، از انگیزه های این تیم تا پایان فصل برای بهترین بازی برابر حریفانش خبر داد.

سرمربی مس کرمان: تا پایان فصل با انگیزه و حریفی قدر برابر رقیبان خواهیم بود

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در پایان بازی برابر تیم سپاسی، از انگیزه های این تیم تا پایان فصل برای بهترین بازی برابر حریفانش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ آقای اکبر محمدی در رابطه با بازی فجر سپاسی گفت: تیم میزبان یکی از تیم های محکم و باشخصیت این فصل لیگ یک است که آمار گل زده و گل خورده این تیم به خوبی آن را تائید می کند و کسب امتیاز برابر سپاسی در شیراز برای تمامی تیم ها سخت و دشوار است.

سرمربی مس کرمان افزود: از همین رو باید یک بازی مدیریت شده و هدفمند را برابر این تیم انجام می دادیم و جا دارد بابت تلاش بچه ها برای انجام این کار تشکر کنم چراکه کارهای دفاعی را خیلی خوب در این بازی انجام دادند و در مقابل چندین موقعیت گل بسیار خوب هم خلق کردند که باید بازهم برروی تمرکز خود در زدن ضربات آخر بیشتر کار کنیم تا در امر گلزنی نیز موفق باشیم.

وی با بیان اینکه تیم مس کرمان در هفته های اخیر اکثر بازی های خود را بیرون از خانه انجام داده است گفت: تعدد بازی در زمین حریفان بهرشکل تیم ما را از نظر بدنی دچار خستگی و تحلیل می کرد و این موضوع سبب می شد که فشار بازی را در چند بخش تقسیم کنیم تا به ما لطمه ای نزند اما بهرشکل خوشحالیم که از این مقطع سخت فصل امتیازات خوبی گرفتیم و در هفتمین بازی متوالی دروازه خود را بسته نگه داشتیم.

اکبر محمدی در رابطه با ادامه فصل رقابت ها برای تیم مس کرمان نیز گفت: شخصیت بزرگ تیم مس کرمان همیشه لیگ برتری است و در این فصل نیز هدف گذاری برروی بازگشت به لیگ برتر بود که متاسفانه اتفاقات اول فصل و از دست رفتن امتیازات این فرصت را از مس کرمان گرفت اما در ادامه بازی ها بدون شک حریفی قدر برای رقیبانمان خواهیم بود و با انگیزه کافی مسابقات را ادامه می دهیم تا بهترین رتبه را بر اساس تلاش خود کسب کنیم.

وی با اشاره به فصل بعد رقابت ها برای تیم مس کرمان نیز گفت: چه من سرمربی تیم باشم چه نباشم نیاز است که شرکت ملی صنایع مس برای تمامی باشگاه های خود استراتژی بلند مدت و هدفداری را تدوین نماید تا بحران های مالی تبدیل به بحران های دیگر در این باشگاه ها نشود و با حمایت و برنامه ریزی که از ورزش در شرکت مس صورت می گیرد، بر اساس این برنامه ریزی بهترین اتفاق برای باشگاه های آن رقم بخورد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شاهین بندرعامری