شماره‌ی خبر : ‌79053 | تعداد بازدید : 210
سه‌شنبه 8 اسفند ماه 1402 ساعت 18:21

مربی مس کرمان: افسوس سه امتیاز بازی با سایپا را می خوریم

مربی تیم فوتبال مس کرمان در پایان بازی برابر سایپا، از افسوس این تیم برای گل نکردن موقعیت های گل و کسب سه امتیاز به جای یک امتیاز این بازی در کرج گفت.

مربی مس کرمان: افسوس سه امتیاز بازی با سایپا را می خوریم

مربی تیم فوتبال مس کرمان در پایان بازی برابر سایپا، از افسوس این تیم برای گل نکردن موقعیت های گل و کسب سه امتیاز به جای یک امتیاز این بازی در کرج گفت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ آقای وحید فاضلی مربی تیم فوتبال مس کرمان در پایان بازی برابر سایپا گفت: قبل از هرچیز باید بگویم افسوس این را می حوریم که چرا سه امتیاز این بازی را نتوانستیم با استفاده از موقعیت ها گل خود کسب کنیم چراکه دو موقعیت عالی و صدرصد گلزنی داشتیم که از دست رفت.

وی افزود: بازی در نیمه اول برابر بود و دو تیم از همان ابتدا با جنگندگی و بازی فیزیکی برابر هم قرار گرفتند اما در نیمه دوم با صحبت های کادر فنی در 30 دقیقه از نیمه دوم کاملا سوار بر بازی بودیم و همین تسلط بر میدان سبب شد که صاحب موقعیت های گلزنی بیشتری شویم که با استفاده از این موقعیت های مسلم می توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. در 15 دقیقه پایانی مسابقه به دلیل مصدومیت برخی از بازیکنانمان، ریتم مسابقه برای ما بهم ریخت و به نوعی مجبور شدیم عقب بنشینیم اما موقعیت گل به سایپا ندادیم و در این دقایق که حریف پرفشار بازی می کرد در15 دقیقه پایانی بازی یک دفاع منطقی کردیم.

مربی مس کرمان با بیان اینکه به لحاظ فنی یکی از بازی های سطح بالا لیگ یک در این مسابقه انجام گرفت افزود: تنها نکته منفی بازی نداشتن گل در آن بود اما هر دو تیم فوتبال با برنامه و مردانه ای بازی کردند و جا دارد بابت تلاش بازیکنانمان در این بازی سخت به آن ها خسته نباشید بگویم و در حالی که فقط برای 3 امتیاز به این بازی وارد شدیم در نهایت یک امتیاز کسب کردیم.

فاضلی در رابطه با داوری مسابقه نیز گفت: برای ما جای سوا زیادی داشت که چرا در حالی ما موقعیت های گل بیشتر را در اختیار داشتیم و برای زدن گل تلاش بیشتری می کردیم، داور بی دلیل به بازیکنان ما و به زعم اینکه نفرات ما قصد اتلاف وقت دارند کارت زرد نشان می داد که این بسیار عجیب بود و این موضوع سبب شد قضاوت خوب داور در این بازی تحت الشعاع قرار بگیرد.

وی در رابطه با موقعیت های گل از دست رفته مس کرمان افزود: برای زدن گل باید تمرکز بیشتر و استرس کمتر داشته باشیم و به این خودباوری برسیم که جدا از بازی های دور رفت و تنها با درنظر گرفتن نیم فصل دوم می توانیم جزو چهار تیم بالای جدول باشیم که برای رسیدن به این موضوع نیاز داریم بر توان خود باور داشته باشیم. ضمن اینکه فوتبال ایران ثابت کرده است که تیم هایی که معمولا گل اول بازی را به ثمر می رسانند برنده مسابقه هستند و این سبب می شود که تمامی تیم ها به نوعی برای دوری از عدم دریافت گل به زمین بیایند و این موضوع کار گلزنی را در فوتبال ایران سخت می کند.

مربی مس کرمان با بیان اینکه روند اعتماد و بازی به بازیکنان بومی و جوان مس ادامه دارد گفت: ما در این فصل به نفراتی مثل بهزادی که امروز 90 دقیقه بازی کرد میدان دادیم و نفراتی مثل محمدی و آبادی پیشه و نظری و... که در بازی های این فصل به میدان رفتند همه سهیه جوانان ما هستند و خوشحالیم نفرات باتجربه بومی مثل تهامی نیز رفته رفته شرایط بازی را بیشتر پیدا می کنند و اطمینان داشته باشید با اتحاد درون تیمی که خواهیم داشت و بدون توجه به تخریب و حواشی ها، به هدف گزاری های پیش روی خود خواهیم رسید.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران باشگاه مس به یازده بازیکن این فصل با بیشترین دقایق بازی