شماره‌ی خبر : ‌79044 | تعداد بازدید : 145
دوشنبه 7 اسفند ماه 1402 ساعت 12:05

سایپا و مس در تقابل بیستم سال های اخیر

دو تیم فوتبال مس کرمان و سایپا تهران از نام های با اصالت فوتبال ایران روز سه شنبه بیستمین تقابل سال های اخیر خود را در چارجوب هفته بیست و یکم رقابت های لیگ یک برگزار خواهند کرد.

سایپا و مس در تقابل بیستم سال های اخیر

دو تیم فوتبال مس کرمان و سایپا تهران از نام های با اصالت فوتبال ایران روز سه شنبه بیستمین تقابل سال های اخیر خود را در چارجوب هفته بیست و یکم رقابت های لیگ یک برگزار خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در 19 بازی گذشته دو تیم که در چارچوب بازی های لیگ برتر و لیگ یک از سال 1384 به این سو برگزار شد، مس کرمان 6 پیروزی و سایپا 5 برد را کسب کرده بودند و 8 مسابقه دو تیم نیز به تساوی رسیده بود.

اولین مصاف لیگ برتری دو تیم به بازی های فصل 84 برمی گردد که دو تیم در ورزشگاه سلیمی کیا به تساوی دو بر دو رسیدند که علا عبدالزهرا و نیک سوزامورا گلزنان مس کرمان در این بازی بودند. در بازی برگشت که آخرین بازی عمر فوتبالی علی دایی نیز محسوب می شد، سایپا دو بر صفر پیروز شد و تنها قهرمانی خود در لیگ برتر را جشن گرفت.

در سال 85 مصاف رفت دو تیم در لیگ برتر در تهران به تساوی بدون گل رسید و در بازی برگشت مس در اولین بازی خود بعد از نوروز به هوادارانش در ورزشگاه باهنر عیدی داد و با دو گل جلال امیدیان و پائلو زالترون به پیروزی دو بر یک برابر سایپا رسید.

در سال 86 هر دو بازی دو تیم در لیگ برتر به تساوی یک بر یک رسید و در بازی رفت در کرمان ادینهو برای مس گلزنی کرد و در بازی برگشت روح الله بیگدلی گلزن مس کرمان بود.

در سال 87 و در بازی رفت در یک بازی دراماتیک مس کرمان به پیروزی 3بر2 رسید که مجتبی انصافی، پائلو زالترون و مهدی رجب زاده برای مس کرمان گل زدند و بازی برگشت دو تیم در تهران با پیروزی 2بر1 سایپا همراه شد که رجب زاده برای مس گلزنی کرد.

در سال 88 مس در هر دو بازی رفت و برگشت سایپا را شکست داد و در تهران با نتیجه 4بر 2 شکست سنگینی بر سایپا تحمیل کرد که فراز فاطمی، فرزاد حسین خانی، محمد منصوری و احمد حسن زاده گلزنان مس در این بازی بودند و در بازی برگشت در کرمان مس با تک گل ادینهو سه امتیاز این بازی را گرفت.

در سال 89 سایپا در تهران موفق شد این بار 4بر2 مس کرمان را شکست دهد که مهرداد پولادی و مدافع حریف برای مس گلزنی کردند و در بازی برگشت مس با تک گل مصطفی سیفی انتقام شکست بازی رفت را در کرمان گرفت.

در سال 90 هر دو بازی دو تیم به تساوی کشید که در بازی رفت در کرمان مس و سایپا به تساوی دو بر دو رضایت دادند که احمد حسن زاده و رضا عنایتی گلزنان مس در این بازی بودند و در بازی برگشت تلاش دو تیم تساوی بدون گل داشت.

در سال 91 سایپا بازی رفت را در تهران پیروز شد و در یکی از روزهای پائیزی آن سال دو تیم آخرین مصاف خود را در کرمان انجام دادند که بازی به تساوی 2بر2 رسید و هادی تامینی و ادینهو گلزنان مس در این بازی بودند.

اما دو تیم در آبان ماه سال 1400 و در جریان بازی های لیگ یک بازهم به مصاف هم رفتند که در تهران تیم سایپا با نتیجه 2بر1 پیروز شد که عارف زینلی زننده گل مس کرمان بود و در بازی برگشت در کرمان مس با دو گل امید پورقنبری و میلاد پورصفشکن موفق شد حریف خود را شکست دهد.

در نهایت آخرین بازی دو تیم به دیدار رفت این فصل آن ها در ورزشگاه باهنر کرمان برمی گردد که این مسابقه با تساوی بدون گل خاتمه یافت.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران باشگاه مس به یازده بازیکن این فصل با بیشترین دقایق بازی