شماره‌ی خبر : ‌79027 | تعداد بازدید : 324
چهارشنبه 2 اسفند ماه 1402 ساعت 19:45

مس کرمان 1-0 خوشه طلایی/چیدن خوشه سه امتیازی

تیم فوتبال م کرمان در هفته بیستم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور، با گل دقیقه 9 ابولفضل علایی به سه امتیاز شیرین برابر تیم خوشه طلایی دست یافت.

مس کرمان 1-0 خوشه طلایی/چیدن خوشه سه امتیازی

تیم فوتبال م کرمان در هفته بیستم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور، با گل دقیقه 9 ابولفضل علایی به سه امتیاز شیرین برابر تیم خوشه طلایی دست یافت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در این بازی که در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد، آقای اکبر محمدی سرمربی مس کرمان تیم خود را با ترکیب امین رضایی، میلاد شیخ، علی مغنمیان، ابولفضل علایی، پوریا غلامی، محمد آبادی پیشه، سپهر روزی طلب، میلاد خدایی، ابولفضل عکاشه، خشایار زبرجد و یاسر فیضی به میدان فرستاد.

تیم مس کرمان از همان دقیقه یک بازی برای کسب سه امتیاز این بازی خانگی وادر زمین شد و حملات خود را خیلی زود برابر دروازه حریف آغاز کرد.

مس برای رسیدن به گل خیلی معطل نماند و در دقیقه 9 بازی برروی ارسال مصطفی شیخ و با ضربه سر ابولفضل علایی دروازه تیم خوشه را باز کرد تا با تسلط و آرامش بیشتری بازی را دنبال کند.

بعد از گل تیم مس، این تیم به دنبال زدن گل دوم و تمام کردن کار در نیمه اول بود و از همین رو چند موقعیت جدی برروی دروازه حریف ایجاد کرد که با بدشانسی و عدم دقت در زدن ضربات آخر موفق نشد به گل برسد تا بازی با همان یک گل به سود مس خاتمه یابد.

با شروع نیمه دوم امیر حسین بهزادی و ابولفضل نظری جانشین آبادی پیشه و فیضی در ترکیب مس کرمان شدند تا روند نیمه دوم نیز حکم به برتری مس کرمان دهد.

در حالی که تیم مس کرمان کاملا مسلط بر توپ و زمین بود اما از حملات خود برای گلزنی نهایت استفاده را نمی برد و در مقابل تیم خوشه طلایی نیز برروی ضد حملات برای رسیدن به گل برنامه داشت که در یکی، دو مورد واکنش های خوب رضایی دروازه مس را حفظ کرد.

اتفاق مهم نیمه دوم برای مس کرمان بازی رسول منوچهری بازیکن تیم امید مس کرمان بود که در این بازی برای اولین بار با تصمیم کادر فنی برای تیم بزرگسالان مس به میدان رفت و علی صفیا و علی تهامی دیگر بازیکنانی بودند که در نیمه دوم برای مس بازی کردند.

در حالی که تیم مس در این بازی می توانست گل های بیشتری برای کسب سه امتیاز شیرین خود به ثمر برساند اما برای رسیدن به پیروزی در این بازی همان تک گل علایی کفایت کرد و مس اولین برد دور برگشت خود را دشت کرد تا با 28 امتیاز و یک پله صعود در جدول به رده هفتم برسد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران باشگاه مس به یازده بازیکن این فصل با بیشترین دقایق بازی