شماره‌ی خبر : ‌79000 | تعداد بازدید : 464
چهارشنبه 25 بهمن ماه 1402 ساعت 10:34

آقای محمدرضا کافی رسما به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه مس معرفی شد

صبح امروز با حضور دبیر کمیته راهبردی ورزش شرکت ملی صنایع مس، آقای محمدرضا کافی رسما به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان معرفی گردید.

آقای محمدرضا کافی رسما به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه مس معرفی شد

صبح امروز با حضور دبیر کمیته راهبردی ورزش شرکت ملی صنایع مس، آقای محمدرضا کافی رسما به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان معرفی گردید.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در این مراسم که با حضور کارکنان بخش اداری باشگاه مس کرمان برگزار شد آقایان احمدیان دبیر کمیته راهبردی شرکت مس، طیاری رئیس هیات مدیره باشگاه مس کرمان، ابراهیمی مسئول حراست باشگاه های ورزشی شرکت مس، جهانشاهی رئیس هیات فوتبال استان و جمعی از معاونت های باشگاه مس کرمان حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم آقای احمدیان ضمن تشکر از زحمات آقای امیری خراسانی مدیرعامل سابق باشگاه مس کرمان انتخاب آقای کافی به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه را به عنوان دورانی جدید و نو همراه با تحولات مثبت برای این باشگاه ارزیابی کرد و گفت: بنای مدیریت ارشد شرکت مس به سامان کردن اوضاع مالی باشگاه های این شرکت می باشد تا با نظم بخشیدن بر این زمینه در سایر مسائل نیز نظم و حرکت هدف دار بر این باشگاه ها حاکم شود تا در نهایت اهداف فنی تیم های ورزشی مس به مقصد خود ختم شود. با توجه به گزارشات کاملی که از وضعیت باشگاه های ورزشی در کمیته راهبردی ورزش مس تهیه شده است بر مشکلات باشگاه های ورزشی از جمله باشگاه مس کرمان و زمینه های آن اشراف کاملی پیدا کردیم که با حل آن ها و برنامه ریزی برای عدم رخ داد مجدد آن ها، برای موفقیت باشگاه های ورزشی مس در آینده طرح و برنامه خوبی در حال اجرا داریم.

آقای طیاری نیز با تشکر از زحمات مدیریت قبلی باشگاه مس کرمان افزود: در شرایط کنونی یکی از مناسب ترین انتخاب ها برای مدیرعاملی باشگاه مس کرمان از سوی شرکت صورت گرفت و قطعا با تجربه ای که آقای کافی در مدیریت ورزش شرکت مس دارند می توانند منشا اتفاقات بسیار خوب و خیر برای این باشگاه در مسیر پیش رو باشند و من امیدوارم همه دلسوزان باشگاه مس کرمان با کمک به ایشان زمینه را برای موفقیت باشگاه فراهم نمایند تا در آینده ضمن براورده شدن اهداف عالی باشگاه، در سایر مسائل مثل ورزش همگانی و رساندن ورش به دل جامعه کرمان برنامه های باشگاه به سرانجام برسد.

در ادامه آقای ابراهیمی با تاکید بر این موضوع که حراست اصلی از باشگاه های ورزشی مس با مردم و هواداران آن ها می باشد افزود: انشاالله با برنامه ریزی های مدونی که در زمینه های مختلف به خصوص در زمینه نظم مالی صورت گرفته است، مشکلات باشگاه های ورزشی شرکت مس در آینده به حداقل برسد تا این باشگاه ها با چابکی در مسیر خود حرکت نمایند.

آقای جهانشاهی در ادامه این مراسم به صحبت پرداخت و گفت: متاسفانه باشگاه های مس در مدت اخیر دچار نوعی سیاست زدگی شده بود که شاید عمده مشکلات باشگاه  مس کرمان از این موضوع نشات گرفت و سبب شد که نیروهای مدیریتی و انسانی در آن به چالش کشیده شوند و این امید می رود که مدیریت فعلی شرکت ملی صنایع مس با برنامه ریزی های کمیته راهبردی ورزش این شرکت فضای سیاست زده حاکم بر باشگاه های ورزشی را تغییر دهد و زمینه را به صورت تدریجی و برنامه ریزی شده برای مشکلات سنگین پیش آمده برای این باشگاه ها رفع نماید.

سپس آقای نخعی مدیر فنی تیم بسکتبال مس کرمان به نمایندگی از سایر رشته های ورزشی باشگاه به صحبت پرداخت و با بیان مشکلات رشته های ورزشی باشگاه مس، ابراز امیدواری نمود که این موضوعات در مدیریت جدید باشگاه مس کرمان به حداقل برسد.
 

آقای سیف الدینی مشار عالی باشگاه مس کرمان نیز ضمن بیان گزارشی مختصر از وضعیت باشگاه مس کرمان، مشکلات ایجاد شده در باشگاه مس را عاملی برای حال بد فعلی آن عنوان کرد و افزود: با تعهدات سنگینی که در مدت گذشته برای باشگاه مس کرمان ایجاد شده بود، زمینه برای حرکت شتابان باشگاه به شدت سخت گردیده بود که مدیریت قبل باشگاه مس کرمان با کمک همه دستگاه اداری و اجرایی این باشگاه نیز تمام تلاش خود را برای گذر از این وضعیت انجام داد. بدون شک حل این مشکلات نیاز به توجه اساسی از سوی شرکت مس داشت و خوشبختانه با ورود کمیته راهبردی و تصمیم گیری هایی که در آینده صورت خواهد گرفت امیدواریم زمینه حل مشکلات و تداوم حرکت منظم بیش از پیش برای باشگاه فراهم گردد.وی افزود: آقای کافی در چند نوبت سابقه حضور در مدیریت باشگاه مس کرمان را داشته است و با توجه به شناخت ایشان از ورزش شرکت مس و تجربه ای که از حضور در این باشگاه دارند قطعا با برنامه ریزی خود و کمک سایر عزیزان زمینه ساز تغییر فضای باشگاه خواهند شد.

در پایان آقای کافی مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات تمامی مدیران عامل باشگاه مس کرمان، تشکر ویژه ای از آقای امیری خراسانی داشتند و ایشان را یکی از مفاخر مدیریتی کرمان در عرصه کشور عنوان کردند. وی در ادامه با بیان اینکه روی دادن اتفاقات به صورت سلسله مراتب در باشگاه مس کرمان سبب شده است که وضعیت فعلی شرایط ایده عالی به وجود نیاورد افزود: زمانی که پیشنهاد مدیریت عامل باشگاه به بنده شد با توجه به شناختی که از وضعیت حاکم داشتم، برنامه ریزی دقیق برای حل موضوعات طرح کردم و با پشتوانه مدیران ارشد شرکت ملی صنایع مس از جمله آقایان دکتر خرمی شد و علیخانی و حمایت های عزیزان حاضر در کمیته راهبردی ورزش شرکت مس این قول را می توانیم بدهیم که با همکاری و همدلی همه بزرگواران در کرمان و دلسوزان باشگاه مس، دست به دست یکدیگر دهیم تا بازهم شاهد به اوج رسیدن باشگاه مس کرمان در زمینه های مختلف باشیم که البته این موضوع هیچگاه از دستان یک شخص برآمدنی نیست بلکه همه دلسوزان و مسئولین امر باید برای رسیدن به این مهم دست به دست یکدیگر بدهند.

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی برابر چادرملو