شماره‌ی خبر : ‌78993 | تعداد بازدید : 127
دوشنبه 23 بهمن ماه 1402 ساعت 10:42

مدیر فنی تیم هندبال مس: حفظ آمادگی تیم در تعطیلات بلند مدت کار سختی بود

مدیر فنی تیم هندبال مس کرمان در رابطه با شرایط این تیم در رقابت های لیگ برتر و وضعیت تیم ملی هندبال کشورمان مطالبی را بیان کرد.

مدیر فنی تیم هندبال مس: حفظ آمادگی تیم در تعطیلات بلند مدت کار سختی بود

مدیر فنی تیم هندبال مس کرمان در رابطه با شرایط این تیم در رقابت های لیگ برتر و وضعیت تیم ملی هندبال کشورمان مطالبی را بیان کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس و به نقل از ایسنا؛ محسن اخگر در رابطه با وضعیت تیم هندبال مس کرمان گفت: لیگ برتر با این وقفه‌ها برای تیم‌های باشگاهی مشکل ساز بود. آماده نگه‌داشتن تیم‌ها در این شرایط سخت بود. تیم ما هم 5 بازیکن ملی‌پوش داشت و آماده نگه داشتن بازیکنان کار دشوار بود.

وی افزود: از شرایط کلی تیم و مشکلات حاکم بر آن نیز همگان آگاه هستند که به واسطه مسائل حاکم بر باشگاه وضعیت طبیعی بر تیم ما حاکم نیست اما با وجود همه این شرایط بازهم تیم هندبال مس کرمان در جریان مسابقات بر تلاش و هدف خود متمرکز است و بازیکنان تیم با نهایت وجود در دو بازی گذشته تلاش کردند و دو پیروزی خوب نصیب تیم در جدول مسابقات کردند.

اخگر ادامه داد: قهرمانی با شرایط تیم ما خیلی سخت و دشوار است. 5 یا 6 تیم در جدول مسابقات هستند که تیم‌های خوبی هستند و از نظر نفرات و امکانات بهتر از تیم ما هستند. امیدوارم که بتوانیم در ادامه لیگ بازی‌های خوبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: بهرحال بودجه تیم ما نسبت به سال قبل کاهش 50 درصدی داشت و این در حالی بود که هزینه ها افزایش پیدا کرده بود و رقبا نیز امکانات خود را افزایش دادند اما ما در این زمینه دچار عقبگرد شدیم. بهرشکل امیدواریم همین شرایط نیز در طول بازی های پیش رو وضعیت بهتری پیدا کند تا کار برای تیم ما که در این فصل از نظر فنی خود را کاملا اثبات کرده است و نتایج بسیار شایسته ای کسب کرده است، از منظر امکاناتی و قراردادی نیز شرایط مطلوبی به خود بگیرد.

این چهره شناخته شده هندبال کشور در رابطه با وضعیت تیم ملی نیز گفت:اگر این دو سال تا مسابقات قهرمانی آسیا را وقت بگذاریم و برای تیم ملی برنامه‌ریزی درستی داشته باشیم می‌توانیم در بین چهار تیم آسیا باشیم و حتی به فینال هم برسیم.

محسن اخگر کارشناس هندبال، در خصوص عملکرد تیم ملی هندبال مردان در مسابقات قهرمانی آسیا منامه بحرین اظهار کرد: من به شخصه عقیده دارم که تیم ملی ایران همیشه در آسیا می‌تواند بین چهار تیم برتر باشد اما متاسفانه برنامه ریزی خوب و استفاده بهینه از بازیکنان را نداریم. در طول مسابقات قهرمانی آسیا هم فکر می‌کنم اگر برنامه‌ریزی بهتری داشتیم و اگر تیم را بهتر اداره می کردیم شرایط عوض می‌شد. ما متاسفانه نتوانستیم در شرایط حساس تیم را اداره کنیم و آنها را در دست نداشتیم. همین‌ها سبب شد که بازی هایی که می توانستیم راحت برنده از زمین خارج شویم را متاسفانه باختیم و به مرحله نیمه نهایی نرسیدیم. صعود به این مرحله هدف تیم ما بود. این هدف لیاقت تیم ایران در جام ملت های آسیا بود.

وی در ادامه گفت: تغییراتی در کادر فنی و تیم ملی داشتیم. البته به نظر من وقتی کادر فنی مسئولیت تیم را قبول می‌کند دیگر هیچ بهانه ای نمی تواند داشته باشد. به عقیده من با وجود داشتن تمام ظرفیت هندبال ایران آن طور که باید و شاید نتوانستیم تیم را هدایت کنیم. اکنون هم نباید تیم را تا مسابقات آینده رها کنیم. باید از یک مربی تمرین دهنده خارجی و یک مربی خوب ایرانی کمک گرفت و تا دو سال آینده که فرصت خوبی است تیم را برای مسابقات آسیا آماده کرد.

کارشناس هندبال در خصوص انتخاب مربی خارجی یا ایرانی برای تیم ملی هندبال ایران گفت: به نظرم اکنون باید یک مربی خوب خارجی استخدام کنیم. باید مربی که به خدمت گرفته می‌شود در حد مربی قطر، بحرین، ژاپن و .. باشد. اگر در این حد می توانند مربی به خدمت بگیرند برای تیم ملی مثمرثمر خواهد بود. اگر قرار است در حد مربیانی که تاکنون جذب کرده ایم، بیاوریم فکر می کنم مربی ایرانی هم در همان حد می تواند کار انجام دهد. از امروز تا دو سال آینده باید برای هر روزش برنامه‌ریزی کرد. اگر این دو سال را وقت بگذاریم و برای تیم ملی برنامه‌ریزی درستی داشته باشیم می توانیم در بین چهار تیم آسیا و حتی به فینال آسیا برسیم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی برابر چادرملو