شماره‌ی خبر : ‌78937 | تعداد بازدید : 452
جمعه 6 بهمن ماه 1402 ساعت 19:17

5 بازیکن جدید برای نیم فصل دوم لیگ یک به مس کرمان پیوستند

تیم فوتبال مس کرمان برای نیم فصل دوم رقابت های لیگ یک، پنج بازیکن جدید را به لیست خود اضافه کرد و بدین ترتیب یاسر فیضی،محمد علی صفیا، علی مغنمیان، مصطفی شیخ و عباس زراعتکار رسما به تیم مس کرمان اضافه شدند.

5 بازیکن جدید برای نیم فصل دوم لیگ یک به مس کرمان پیوستند

تیم فوتبال مس کرمان برای نیم فصل دوم رقابت های لیگ یک، پنج بازیکن جدید را به لیست خود اضافه کرد و بدین ترتیب یاسر فیضی،محمد علی صفیا،  علی مغنمیان، مصطفی شیخ و عباس زراعتکار رسما به تیم مس کرمان اضافه شدند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ این بازیکنان که در اردوی آماده سازی تهران نیز به همراه سایر بازیکنان مس کرمان به تمرین پرداخته بودند، رسما تیم مس کرمان را در رقابت های نیم فصل دوم همراهی خواهند کرد.

روند تکمیل لیست تیم مس کرمان برای دور برگشت بازی های لیگ یک، در روزهای آتی نیز ادامه خواهد داشت.

یاسر فیضی: مهاجمی که برای هواداران مس کرمان چهره ای کاملا آشنا می باشد و در سه مقطع یعنی در فصول 96 و 98 و 1400 لیگ یک برای مس کرمان بازی کرد و سابقه صعود به لیگ برتر به همراه مس کرمان را دارد. این مهاجم بلند قامت که علاوه بر مس کرمان سابقه بازی در تیم های ذوب آهن، گل ریحان، بادران و ون پارس را دارد، در نیم فصل اول رقابت های این فصل در تیم مس سونگون بازی می کرد.

محمد علی صفیا: این بازیکن تهاجمی نیز سابقه بازی در تیم مس کرمان را دارد و در فصل 99 رقابت های لیگ یک، بازی های خوبی برای این تیم انجام داد تا برای هواداران مس کرمان شناخته شده باشد. صفیا علاوه بر سابقه بازی در تیم مس کرمان در تیم های نفت مسجد سلیمان، هوادار، خیبر، آلومینوم، پارس جم را نیز دارد و در نیم فصل اول رقابت های این فصل در تیم شهرراز شیراز بازی می کرد.

علی مغنمیان: این بازیکن در خط دفاعی بازی می کند در نیم فصل اول رقابت های لیگ یک این فصل در تیم شهرداری آستارا توپ می زد و علاوه بر این تیم سابقه بازی در تیم های خیبر خرم آباد،نفت آبادان، خوشه طلایی ساوه، ماشین سازی تبریز را نیز در کارنامه دارد. این بازیکن در نیم فصل اول یکی از بازیکنان اصلی تیم خود محسوب می شد.

مصطفی شیخ: از جمله بازیکنان جوان و آینده دار فوتبال کشور که در نیم فصل دوم رقابت های لیگ یک در تیم مس کرمان توپ خواهد زد مصطفی شیخ می باشد که در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر، در لیست بازیکنان تیم گل گهر سیرجان در رقابت های لیگ برتر کشور بود. این بازیکن 22 ساله که از جمله بازیکنان سهمیه امید محسوب می شود، در پست هافبک بازی می کند با قد و بالای بلند خود انگیزه های زیادی برای درخشش با پیراهن مس کرمان دارد.

عباس زراعتکار: این بازیکن جوان کرمانی که از محصولات آکادمی باشگاه مس کرمان می باشد چهره ای کاملا شناخته شده برای هواداران مس کرمان است چراکه علاوه بر بازی در تیم های پایه باشگاه مس کرمان سابقه بازی در تیم بزرگسالان در رقابت های لیگ برتر را نیز دارد. این مهاجم پس از آنکه در نیم فصل اول رقابت های لیگ یک این فصل در تیم چادر ملو یزد بازی کرد، در نیم فصل دوم مسابقات به استان خود یعنی کرمان برگشت و پیراهن مس را بر تن خواهد کرد.

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی برابر چادرملو