شماره‌ی خبر : ‌78908 | تعداد بازدید : 192
دوشنبه 25 دی ماه 1402 ساعت 09:45

سرمربی تیم بسکتبال مس: مصدومیت بازیکنان دست تیم ما را برابر گرگان بست

تیم بسکتبال مس کرمان در حالی که در بازی سخت این هفته خود برابر تیم شهرداری در گرگان، در سه کوارتر بازی بسیار عالی و نزدیکی را انجام داد، در کوارتر چهارم مغلوب قهرمان چند فصل اخیر لیگ برتر شد که سرمربی تیم مس کرمان مصدومیت بازیکن تیمش را علت اصلی این

سرمربی تیم بسکتبال مس: مصدومیت بازیکنان دست تیم ما را برابر گرگان بست

تیم بسکتبال مس کرمان در حالی که در بازی سخت این هفته خود برابر تیم شهرداری در گرگان، در سه کوارتر بازی بسیار عالی و نزدیکی را انجام داد، در کوارتر چهارم مغلوب قهرمان چند فصل اخیر لیگ برتر شد که سرمربی تیم مس کرمان مصدومیت بازیکن تیمش را علت اصلی این موضوع می داند.

محمد سیستانی در نشست خبری بعد از مسابقه دو تیم صنعت مس کرمان و شهرداری گرگان اظهار کرد: بازی سخت و سنگینی در برابر گرگانی‌ها داشتیم.

وی بیان کرد: تا پیش از آسیب دیدگی بازیکن تیم ما در کوارتر اول تابلوی امتیازات مساوی بود و در کوارتر دوم با اختلاف کمی باختیم.

وی خاطرنشان کرد: در کوارتر سوم حتی برنده بودیم، اما آن مصدومیت سبب اختلاف امتیاز زیاد شد و این در حالی بود که پیش از این مسابقه نیز چند بازیکن خود را به دلیل مصدومیت به طور کامل در اختیار نداشتیم و این موضوع برای تیم ما که نفرات زیادی در اختیار ندارد، در این بازی های سنگین، مشکلات زیادی ایجاد می کند.

سرمربی بسکتبال مس کرمان گفت: شهرداری گرگان با توجه به داشتن ملی‌پوشان متعدد و 2 بازیکت خارجی، تیم خوب و مقتدری است.  این تیم با حمایت تماشاگران خود، روز سختی را برای هر تیمی در گرگان ایجاد می‌کند.

سیستانی در خصوص قضاوت داوران این مسابقه اظهار کرد: اجازه دهید در این خصوص صحبتی نکنم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شاهین بندرعامری