شماره‌ی خبر : ‌78896 | تعداد بازدید : 187
چهارشنبه 20 دی ماه 1402 ساعت 10:39

سرمربی تیم فوتسال بانوان مس کرمان: نتایج نیم فصل اول رضایت بخش بود

یم فوتبال بانوان مس کرمان در پایان دور رفت رقابت های خود در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور از هفت مسابقه خود با کسب چهار پیروزی، یک تساوی و دو شکست و ثبت 13 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفت.

سرمربی تیم فوتسال بانوان مس کرمان: نتایج نیم فصل اول رضایت بخش بود

تیم فوتبال بانوان مس کرمان در پایان دور رفت رقابت های خود در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور از هفت مسابقه خود با کسب چهار پیروزی، یک تساوی و دو شکست و ثبت 13 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفت.

زینب انجم شعاع سرمربی تیم فوتسال دختران مس کرمان در رابطه با عملکرد تیم خود در پایان نیم فصل گفت: بهرشکل ما تیمی بسیار جوان و بومی در اختیار داریم که از هفته اول با نیت ارائه تمام تلاش خود به مسابقات رفت و در نیم فصل اول نتایج قابل قبولی هم کسب کرد.

وی افزود: شاید تنها در یک مسابقه که برابر مبل کلاسیک مشهد در کرمان بود، تیم ما دچار غفلت شد که به شدت نیز تنبیه شد و با شکست در آن مسابقه شرایط قرار گرفتن در رده دوم جدول را از دست داد اما در سایر بازی ها تیم با تمام تلاش به میدان رفت و اگر شرایط امکاناتی ما برای نیم فصل دوم بهتر شود نتایجی به مراتب بهتر نیز کسب خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتسال بانوان مس کرمان که اولین سال سرمربیگری خود را تجربه می کند در رابطه با شرایط کلی مسابقات گفت: بهرشکل در بازی های لیگ برتر که همه تیم ها برای صعود به سوپر لیگ تلاش می کنند کار بسیار سخت است و ما نیز نیم نگاهی به صعود داریم و منتظر هستیم تا شرایط و تعداد تیم های صعود کننده از لیگ برتر به سوپر لیگ به طور دقیق به ما ابلاغ شود تا بر این اساس تمام تلاش خود را برای صعود انجام دهیم.

خانم انجم شعاع با تشکر از زحمات اعضای تیم خود در نیم فصل اول گفت: با توجه به تعویق بازی هفته آخر ما در دور رفت، تیم فرصت استراحت زیادی نداشت و ما 5 روز بیشتر نتوانستیم به اعضای تیم مرخصی بدهیم و از روز شنبه تمرینات خود را از سر می گیریم تا بازهم با تمام توان و تلاش لیگ را در دور برگشت از روز جمعه 29 دی آغاز کنیم.

وی در رابطه با تقویت تیم دختران مس کرمان با نفرات جدید نیز گفت: باید ببینیم شرایط باشگاه اجازه جذب بازیکن جدید را به ما خواهد داد یا خیر. با مسئولین امر جلسه می گذاریم که اگر شرایط فراهم بود تیم را با نفرات خوب جدید تقویت کنیم در غیر این صورت با همان نفرات نیم فصل اول با قدرت کار خود را دنبال خواهیم کرد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز