شماره‌ی خبر : ‌78833 | تعداد بازدید : 346
شنبه 25 آذر ماه 1402 ساعت 13:35

سرمربی بسکتبال مس کرمان: چهار پیروزی متوالی عالی است ولی قانع نمی شویم

سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان پس از پیروزی شیرین این تیم برابر تیم مس رفسنجان تداوم روند خوب نتایج تیم بسکتبال مس کرمان در لیگ برتر را بسیار مهم دانست.

سرمربی بسکتبال مس کرمان: چهار پیروزی متوالی عالی است ولی قانع نمی شویم

سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان پس از پیروزی شیرین این تیم برابر تیم مس رفسنجان تداوم روند خوب نتایج تیم بسکتبال مس کرمان در لیگ برتر را بسیار مهم دانست.

محمد سیستانی با بیان اینکه تمامی اعضای تیم بسکتبال مس کرمان بر این موضوع واقف هستند که با کسب چند نتیجه تمام توانایی و شایستگی های این تیم اثبات نخواهد شد بر فرام شدن شرایط در جهت تداوم این نتایج تاکید کرد.

وی در رابطه با بازی برابر مس رفسنجان گفت:این بازی حساسیت‌های خاص خودش را داشت، اسپانسر هر دو تیم از یک شرکت است، برای یک استان هستیم و به نوعی دیداری که داشتیم، دربی محسوب می‌شود. با وجود این حساسیت‌ها موفق به کسب امتیاز بازی شدیم.

سیستانی پس از کسب چهارمین پیروزی متوالی تیم خود در رقابت های لیگ برتر افزود: شهرداری گرگان، طبیعت، ذوب آهن و لیموندیس چهار تیمی بودند که در ابتدای فصل با آنها دیدار داشتیم و باختیم. هر چهار تیم بازیکن خارجی داشتند. البته شرایط خودمان هم در واگذاری نتیجه بی تأثیر نبود اما اینکه حریفان مان از بازیکن خارجی بهره می‌بردند هم تأثیرگذار بود.

وی ادامه داد: مس کرمان خیلی دیر تشکیل شد و به همین دلیل نتوانست در دیدارهای ابتدای فصل عملکرد خوبی داشته باشد. برنامه بازی‌ها هم طوری بود که با حریفان مدعی لیگ را آغاز کردیم، برخلاف آنها بازیکن خارجی هم نداشتیم. همه این موارد دست به دست هم داد تا نتوانیم شروع خوبی در لیگ داشته باشیم اما خوشبختانه طی چهار هفته گذشته روند رو به رشدی داشتیم و چهار برد متوالی گرفتیم.

وی افزود: حتی همین تیم مس رفسنجان هم بازیکن خارجی داشت، از نظر موقعیتی هم در جدول رده بندی شرایط بهتری داشت با این حال برنامه‌های تمرینی و تاکتیکی مان جواب داد و به نتیجه رسیدیم.

پس از جذب اسپانسر اختصاصی برای تیم بسکتبال مس کرمان از سوی مدیریت باشگاه ، زمینه برای تقویت تیم و جذب بازیکن خارجی فراهم شده است که سیستانی در این باره می گوید: برای حفظ شرایط فعلی و اینکه بتوانیم روند رو به رشدمان را ادامه بدهیم بهتر است که یک بازیکن خارجی جذب کنیم. ابتدای فصل به لحاظ زمانی و مالی شرایط جذب بازیکن خارجی را نداشتیم به همین دلیل خیلی پیگیر آن نبودیم اما الان با حضور اسپانسری که برای تیم ما فراهم گردید، زمینه جذب بازیکن خارجی فراهم شده است و جذب این بازیکن یک نیاز است که باید به آن رسیدگی شود.

سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان با بیان اینکه پس از فراهم شدن زمینه جذب بازیکن به دلیل حضور اسپانسر، درخواست جذب بازیکن خارجی را مطرح کرده و با آن موافقت شده است، گفت: با در اختیار گرفتن یک بازیکن خارجی موافقت شده اما پیگیری خواهیم کرد تا در صورت امکان بتوانیم از هر دو سهمیه بازیکن خارجی استفاده کنیم.

وی در مورد اینکه «بازیکن یا بازیکنان خارجی را در چه پست‌هایی و از کشورهایی جذب می‌کنید؟»، گفت: پست سه و پست دو و چهار پست‌های موردنظرم برای جذب بازیکن خارجی هستند اما در مورد اینکه از کدام کشور باشند خیلی اصرار ندارم. مهم این است که گزینه خوبی باشد و با او به توافق برسیم.

سیستانی با یادآوری اینکه دیدار دهم مس کرمان در لیگ برتر بسکتبال پنجشنبه پیش رو برابر فولاد هرمزگان برگزار می‌شود، گفت: درست است که هرمزگانی‌ها موقعیت خوبی در جدول ندارند اما ما به همه تیم‌ها مانند قهرمان نگاه می‌کنیم. با این نگاه تمرین می‌کنیم و وارد زمین می‌شویم.

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شاهین بندرعامری