شماره‌ی خبر : ‌78795 | تعداد بازدید : 229
دوشنبه 13 آذر ماه 1402 ساعت 11:08

هفتمین مصاف مس و پارس جم در لیگ یک

تیم های مس کرمان و پارس جم عصر روز چهارشنبه 15 آذر ماه هفتمین مصاف لیگ یکی خود را برابر یکدیگر برگزار خواهند کرد.

هفتمین مصاف مس و پارس جم در لیگ یک

تیم های مس کرمان و پارس جم عصر روز چهارشنبه 15 آذر ماه هفتمین مصاف لیگ یکی خود را برابر یکدیگر برگزار خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ دو تیم در 6 بازی قبلی که برابر یکدیگری در لیگ یک برگزار کردند کاملا تساوی را رعایت کردند به نحوی که سهم هر دو تیم از این بازی های رودرو 2 پیروزی بوده است و 2 مسابقه دو تیم نیز به تساوی کشیده شده است.

تیم پارس جنوبی که از جمله تیم های سابقه دار در لیگ برتر فوتبال کشور محسوب می شود، درحالی تا هفته قبل با سه شکست متوالی وضعیت بحرانی به خود گرفته بود که در بازی هفته گذشته موفق شد خوشه طلایی را در زمین خود 2بر1 شکست دهد تا همچنان با امید روانحواه به عنوان سرمربی کار خود را دنبال کند.

این تیم همینک از 14 بازی خود 6 پیروزی، 2 تساوی و 6 شکست ثبت کرده است تا با 20 امتیاز، در جدول همسایه مس کرمان در رتبه نهم جدول باشد.

این تیم در بازی های قبل خود 13 گل را به ثمر رسانده است که 6 گل حاصل ارسال توپ های بلند، 2 گل از روی پرتاب اوت، 2 گل از روی پاس های عمقی و 1 ضربه پنالتی ثبت شده است.

در مقابل پارس جم 18 گل خورده در بازی های قبلی خود داشته است که نکته جالب ثبت 6 گل از این تعداد از روی نقطه پنالتی بوده است که بیشترین آمار دادن پنالتی از سوی یک تیم در این فصل لیگ یک بوده است. 6 گل دریافتی دیگر این تیم از روی ارسال ها بوده است و 5 حرکت عمقی نیز منجر به باز شدن دروازه این تیم در بازی های قبل بوده است.

تیم پارس جم که از بازیکنان خوبی بهره می برد علی خدادادی را با 4 گل زده و 1 پاس گل به عنوان موثرترین بازیکن خود از نظر گل های زده در اختیار دارد و از دیگر بازیکنان شاخص این تیم می توان به مسلم حق شناس، کنعان طاهرنژاد، احمد نصیری، کیحسرو سیاهپور، مرتضی خراسانی، میلاد سوری اشاره کرد.

تیم پارس جم تا پیش از سفر به کرمان در 7 بازی خارج از خانه به میدان رفته بود که 2 پیروزی، 2 مساوی و 3 شکست حاصل این بازی های بیرون از خانه بوده است.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران باشگاه مس به یازده بازیکن این فصل با بیشترین دقایق بازی