شماره‌ی خبر : ‌78783 | تعداد بازدید : 377
چهارشنبه 8 آذر ماه 1402 ساعت 16:31

چادرملو اردکان2-2مس کرمان/3 امتیاز برازنده مس کرمان بود

تیم فوتبال مس کرمان در حالی که با دو گل از میزبان صدرجدولی خود یعنی چادرملو اردکان پیش بود و در شرایطی که گل سوم را نیز به ثمر رساند و توسط داور مردود اعلام شد در نهایت با تساوی دو بر دو از این بازی سخت با یک امتیاز به کرمان برگشت.

چادرملو اردکان2-2مس کرمان/3 امتیاز برازنده مس کرمان بود

تیم فوتبال مس کرمان در حالی که با دو گل از میزبان صدرجدولی خود یعنی چادرملو اردکان پیش بود و در شرایطی که گل سوم را نیز به ثمر رساند و توسط داور مردود اعلام شد در نهایت با تساوی دو بر دو از این بازی سخت خارج از خانه با یک امتیاز به کرمان برگشت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در هفته چهاردهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور، تیم مس کرمان در شهر یزد میهمان تیم چادرملو اردکان بود که با ترکیب امین رضایی، جلال عبدی، ابولفضل علایی، میلاد خدایی، خشایار زبرجد، مهران امیری، علی وزیری پناه، ایمان رازانی، صالح محمدی، صادق بارانی و علی آبادی پیشه به زمین رفت.

بازی دو تیم با سرعت بالا و موقعیت های گل خوب برای هر دو تیم آغاز شد و همین موضوع نشان می داد که دو تیم بازی زیبایی را برابر هم به نمایش خواهند گذاشت.

در همین شرایط و در دقیقه 34 بازی مس کرمان موفق شد برروی توپربایی عالی زبرجد و حرکت پابه توپ تماشایی این بازیکن صاحب یک موقعیت عالی شود که شوت این بازیکن گل اول را برای مس کرمان به همراه آورد.

در دقیقه 40 بازی مس کرمان بازی عالی خود را با یک گل دیگر ادامه داد و این بار شوت زبرجد پس از ریباند توسط مدافعین مقابل خودش قرار گرفت تا بازهم شوت زیبای زبرجد گل دوم را برای مس کرمان به ارمغان بیاورد.

میزبان که از این دو گل مس کرمان کاملا شوکه شده بود، موفق شد به سرعت خود را پیدا کند و در دقیقه 43 برروی یک ارسال به محوطه جریمه مس و ضربه سر بازیکنان خود یکی از گل ها را جبران کند.

اما این پایان اتفاقات نیمه اول نبود و در دقیقه 45 مس کرمان موفق شد به گل سوم خود نیز دست یابد اما داور مسابقه پس از قبول این گل با بحث با کمک داور خود پس از لحظاتی به این نتیجه رسید که گل مس کرمان آفساید بوده است تا این گل را مردود اعلام کند و یک صحنه بحث برانگیز برای کارشناسان داوری باقی بگذارد.

نیمه دوم بازی در حالی آغاز شد که در دقیقه 55 بازی میزبان با یک شوت از راه دور موفق شد بازی را به تساوی بکشد و بازی دو بر دو شود.

پس از این گل هر دو تیم به حملات خود ادامه دادند و در حالی که بازی خوب تیم مس کرمان کاملا مستحق کسب سه امتیاز بود اما در نیمه دوم حملات این تیم به ثمر ننشست تا در نهایت بازی با همان نتیجه 2بر2 به پایان برسد.

در این نیمه پوریا غلامی، ابولفضل نظری و عارف زینلی بازیکنان مس کرمان بودند که در دقایق مختلف به زمین آمدند.

مس بازی هفته آینده خود را روز چهارشنبه 15 آذر ماه در کرمان برابر پارس جم برگزار خواهد کرد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران باشگاه مس به یازده بازیکن این فصل با بیشترین دقایق بازی