شماره‌ی خبر : ‌78782 | تعداد بازدید : 296
سه‌شنبه 7 آذر ماه 1402 ساعت 13:17

اولین مصاف رسمی مس کرمان برابر چادرملو

تیم فوتبال مس کرمان در چارچوب هفته چهاردهم رقابت های لیگ یک اولین مصاف رسمی خود را برابر تیم چادرملو برگزار خواهد کرد.

اولین مصاف رسمی مس کرمان برابر چادرملو

تیم فوتبال مس کرمان در چارچوب هفته چهاردهم رقابت های لیگ یک اولین مصاف رسمی خود را برابر تیم چادرملو برگزار خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم چادرملو که از جمله تیم های تازه تاسیس فوتبال کشور می باشد که در فصل قبل رقابت های لیگ یک با خرید امتیاز تیم قشقایی شیراز به این مسابقات راه یافت و در پایان فصل نیز رتبه هفتمی لیگ یک را به خود اختصاص داد.

این تیم در این فصل از رقابت های لیگ یک با هدایت سعید اخیاری یکی از تیم های پرمهره لیگ یک را تشکیل داده است که در پایان هفته سیزدهم نیز با کسب 9 پیروزی، 1 مساوی و سه شکست و ثبت 28 امتیاز صدرنشین لیگ یک محسوب می شود.

این تیم با 18 گل زده دومین خط حمله برتر لیگ یک این فصل تا بدین جای مسابقات را در اختیار دارد که 8 گل از این تعداد برروی ارسال های بلند و ضربات سر به ثمر رسیده است و 4 شوت از راه دور نیز عمده راه های گلزنی تیم چادرملو در بازی های قبل این تیم بوده است.

در مقابل این تیم 11 گل خورده در مسابقات قبلی خود داشته است که نیمی از این گل های دریافتی از روی شوت های از راه دور بوده است.

در تیم چادر ملو سیدعلی یحیی زاده با 6 گل زده بهترین گلزن این تیم محسوب می شود و علی طاهران در این تیم 3 گله می باشد. رضا محمودآبادی نیز در این تیم 5 پاس گل داده است و سعید محمدی فر نیز با 2 پاس گل موثرترین بازیکنان این تیم در بازی های قبل بوده اند.

از دیگر نفرات شاخص تیم چادرملو می توان به حجت صدقی، سیروس صادقیان، اتابک زارعی، محمد ابراهیم رضازاده و امیر خدامرادی اشاره کرد.

تیم چادرملو که هر چهار بازی قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است، پیش از میزبانی از مس در 6 بازی خانگی در این فصل به میدان رفته است که 4 بار به پیروزی رسیده است و در مقابل دو بار در بازی های خانگی تن به شکست داده است.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران باشگاه مس به یازده بازیکن این فصل با بیشترین دقایق بازی