شماره‌ی خبر : ‌78568 | تعداد بازدید : 417
سه‌شنبه 4 مهر ماه 1402 ساعت 10:25

سرمربی مس کرمان: در بازی برابر سایپا سختکوشی بیشتر و اشتباهات کمتر داشتیم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در پایان بازی برابر سایپا که با تساوی بدون گل خاتمه یافت، تیم مس را در این بازی نسبت بازی قبل، سختکوشانه تر و با اشتباهات کمتر ارزیابی کرد.

سرمربی مس کرمان: در بازی برابر سایپا سختکوشی بیشتر و اشتباهات کمتر داشتیم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در پایان بازی برابر سایپا که با تساوی بدون گل خاتمه یافت، تیم مس را در این بازی نسبت بازی قبل، سختکوشانه تر و با اشتباهات کمتر ارزیابی کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ محمود محمودی نیا در پایان این بازی گفت: بعد از دو نتیجه تلخ گذشته خیلی مهم بود که برابر تیم سایپا این روند را متوقف کنیم و البته با توجه به قدرت و آمادگی حریف این کار ساده ای هم نبود اما بچه ها با تمرینات خوبی که در طول هفته گذشته داشتند در این بازی به مراتب با سختکوشی بیشتر و اشتباه کمتری نسبت به دو بازی قبل بازی کردند که این جای امیدواری برای بهتر شدن روند تیم می گذارد.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان افزود: تیم سایپا در این بازی در زمین خود به صورت فشرده و در کارهای دفاعی پرتعداد بازی می کرد و این کار را برای ما در جهت رسیدن به گل سخت می کرد اما با این وجود اگر در حملات دقت بیشتری داشتیم می توانسیت به خصوص در 20 دقیقه پایانی بازی دروازه این تیم را باز کنیم.

محمودی نیا با اشاره به کم شدن ضریب اشتباهات فردی تیم در این بازی گفت: بهرشکل ما تیم جوانی را در احتیار داریم و پس از جدایی چند بازیکن ما به دلیل رعایت سقف قرارداد این جوانی نیز در تیم ما بیشتر شد و بهرشکل شوک این اتفاق می توانست تیم ما را از نظر ذهنی و فکری با چالش مواجه کند و همین موضوع سبب شده بود که در دو بازی گذشته حجم اشتباهات تیم ما بالا برود اما خوشبختانه در این بازی این اتفاق کمتر رخ داد و همینکه ما در این بازی دروازه مس را بسته شده دیدیم نشان می دهد کار به شکلی بهتر انجام شده است که این روند در بازی های آینده باید کامل تر شود.

وی در رابطه با داوری این بازی نیز گفت: متاسفانه داور مسابقه برای ما به شدت سختگیرانه قضاوت می کرد و خطاهایی از بازیکنان ما اعلام می کرد که همان صحنه ها را برای تیم سایپا اعلام خطا نمی کرد و این سبب می شود که موقعیت حمله در اختیار حریف قرار گیرد. بهرشکل قبول داریم اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است اما امیدواریم این اشتباهات تعمدی نباشد.

سرمربی مس کرمان در رابطه با اتفاقات عجیب و غریب بازی های لیگ یک این فصل که به صورت متوالی در هفته های اخیر رخ داده است گفت: من امیدوارم سازمان لیگ و مسئولین برگزاری مسابقات روی این موضوعات توجه بیشتری داشته باشند اما زمانی که خود یک مسئله غیرحرفه ای را در مسابقات باب می کنند این موضوعات می تواند به صورت دامنه دار در مسابقات رخ دهد. در هفته گذشته حریف ما با اجازه سازمان لیگ با کارت ملی بازیکنان خود به زمین آمد و همین مجوز سبب شد که در این هفته بازهم شاهد اتفاقات عجیب و غریب دیگر در مسابقات باشیم. برای ما جای سوال دارد چرا تمام سختگیری ها برای تیمی مثل مس کرمان باید اتفاق بی افتد که تمامی موارد و الزامات را در مورد صدور کارت و برگزاری بازی ها باید رعایت کند اما برای سایر تیم ها این سختگیری ها وجود ندارد و این موضوع سبب می شود که توازن برگزاری مسابقات در لیگ یک برهم بخورد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی برابر چادرملو