شماره‌ی خبر : ‌78505 | تعداد بازدید : 890
دوشنبه 13 شهریور ماه 1402 ساعت 13:19

آغاز به کار رسمی مدیریت جدید باشگاه مس کرمان

صبح امروز آقای دکتر امیری خراسانی به عنوان مدیرعامل و آقای دکتر کهندل به عنوان عضو جدید هیات مدیره رسما کار خود را در دوره جدید مدیریت باشگاه مس کرمان آغاز کردند.

آغاز به کار رسمی مدیریت جدید باشگاه مس کرمان

صبح امروز آقای دکتر امیری خراسانی به عنوان مدیرعامل و آقای دکتر کهندل به عنوان عضو جدید هیات مدیره رسما کار خود را در دوره جدید مدیریت باشگاه مس کرمان آغاز کردند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در مراسمی که با حضور آقای دکتر محمدی مشاور معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی در امور باشگاه ها، آقای دکتر پاریزی مدیرکل اداره ورزش و جوانان، آقای دکتر جهانشاهی رئیس هیات فوتبال استان و پرسنل اداری باشگاه مس کرمان و برخی از سرپرستان و سرمربیان تیم های باشگاه مس کرمان برگزار شد، مدیرعامل جدید مس کرمان به طور رسمی کار خود را در این باشگاه آغاز کرد.

در ابتدای این مراسم آقای صادق نژاد معاونت فنی باشگاه مس کرمان ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه با تشکر از زحمات آقای دکتر قرایی در سمت مدیرعاملی باشگاه مس کرمان، حضور افراد متخصص در مدیریت جدید باشگاه مس کرمان را نشانه تداوم مسیر رو به جلو و پیشرفت باشگاه مس کرمان دانست و ابراز امیدواری نمود شرایط پیش رو فضای موفقیت باشگاه مس کرمان را هرچه بهتر و بیشتر فراهم نماید. ایشان با تشکر از زحمات خانم کردستانی به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه مس کرمان، تلاش مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه را در فراهم کردن بستر در جهت موفقیت باشگاه قابل ستایش عنوان کرد.

در ادامه این مراسم آقای دکتر محمدی معاون شرکت ملی مس در امور باشگاه ها ضمن تشکر از زحمات آقای دکتر قرایی مدیرعامل و خانم کردستانی عضو هیات مدیره این باشگاه، برای آقایان امیری خراسانی و کهندل در دور جدید مدیریت باشگاه آرزوی موفقیت نمود.

وی با تاکید بر حمایت های همیشگی و مداوم شرکت ملی صنایع مس از باشگاه های ورزشی خود افزود: باید فضای تعاملات مثبت برای باشگاه های ورزشی صنایع مس در بالاترین سطح خود حفظ شود و فضا به گونه ای پیش رود که حضور شرکت مس در ورزش و باشگاه های حرفه ای خود با دلگرمی و قوت قلب بیشتری فراهم گردد تا زمینه حمایت های هرچه بیشتر در آینده فراهم گردد.

بهرشکل بحث مالکیت باشگاه های حرفه ای شرکت مس و استانداردسازی حرفه ای آن ها مطرح می باشد که قطعا برای این موضوع راهکارهای لازم طرح ریزی خواهد شد اما به طور قطع این موضوع هیچ تاثیر منفی در حمایت شرکت مس از ورزش حرفه ای نخواهد گذاشت.

آقای دکتر محمدی با اشاره به قدمت باشگاه مس کرمان این باشگاه را یک برند بزرگ برای شرکت ملی صنایع مس و استان کرمان توصیف کرد و افزود: همه ما عضو یک خانواده به نام مس هستیم و گاهی اتفاقات سبب می شود که توجه بیشتری نسبت به یک عضو آن داشته باشیم اما به طور قطع این توجه به تمام اعضای خانواده خواهد بود و قطعا به امور و مشکلات تمامی باشگاه های ورزشی مس رسیدگی کامل خواهد شد.

وی با بیان اینکه انتخاب یک مدیر متخصص در امر ورزش به عنوان مدیرعامل باشگاه مس کرمان از نشانه های همین توجه می باشد گفت: به طور قطع آقای دکتر قرایی تمام انرژی و تلاش خود را برای موفقیت باشگاه مس کرمان به خرج داد اما گاهی اتفاقات برخلاف آنچه که تصور می شود رقم می خورد و قطعا این جابه جایی خدشه ای به زحمات آقای قرایی وارد نمی کند و شرکت مس از ظرفیت و تجربه تمامی عزیزان بهره لازم خواهد برد کماایانکه آقای دکتر کهندل به عنوان مدیرعامل پیشین باشگاه مس کرمان امروز در هیات مدیره این باشگاه مشغول به فعالیت می گردد تا از تجربه گرانبهای ایشان نهایت استفاده گردد. قطعا با حضور آقای امیری خراسانی به عنوان یک مدیر باتجربه و باکارنامه که برنامه بسیار خوبی هم در دست دارد و شناخت کامل و کافی از ورزش کرمان و باشگاه مس نیز دارد، با حمایت های لازم از ایشان و همکاری و همدلی همه شاهد موفقیت های باشگاه مس کرمان خواهیم بود و ظرفیت های این باشگاه بیش از همیشه عیان خواهد شد.

در ادامه این مراسم آقای دکتر پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان نیز ضمن تشکر از زحمات آقای قرایی مدیرعامل پیشین و آرزوی موفقیت برای آقای دکتر امیری خراسانی مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان، آرامش را مهمترین نیاز این باشگاه دانست و ابراز امیدواری کرد که این آرامش و ثبات مدیریتی هرچه بیشتر به باشگاه مس کرمان تزریق گردد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با طرح برخی مشکلات باشگاه مس کرمان در سال های گذشته ابراز امیدواری کرد که با حمایت های هرچه بهتر و برنامه ریزی شده شرکت ملی صنایع مس، تیم مدیریتی جدید باشگاه مس کرمان اهداف پیش رو را برآورده کنند و با رخ دادن اتفاقات مثبت مثل تکمیل ورزشگاه در حال ساخت شهدای مس، شاهد اتفاقات بسیار شیرین در راه پیش روی باشگاه مس کرمان باشیم.

آقای دکتر جهانشاهی رئیس هیات فوتبال استان کرمان نیز پس از تشکر از مدیریت قبل و تبریک و آرزوی موفقیت برای مدیریت جدید باشگاه مس کرمان، ارتباط بیشتر میان جامعه ورزش و مدیریت ورزش شرکت مس را خواستار شد و ابراز امیدواری نمود که با گسترش این ارتباطات، نقاط ضعف در جهت رفع و تقاط قوت در جهت تقویت کار باشگاه مس کرمان بیشتر شناسایی گردد و با استفاده از نظرات کارشناسی شده فضای حمایتی برنامه ریزی شده در مجموعه باشگاه مس کرمان فراهم گردد.

رئیس هیات فوتبال استان کرمان با بیان اینکه باشگاه مس کرمان در سال های گذشته عملکردی عالی در به کار گیری و معرفی مربیان و بازیکنان بومی استان کرمان در فوتبال کشور داشته است، این رویه را شایسته حمایت و توجه بیشتر از سوی همگان دانست.

آقای باژیان از اعضای مدیریتی تیم هندبال مس کرمان نیز از دیگر سخنرانان این جلسه بود که به نمایندگی از سرپرستان و مربیان ضمن تشکر از حمایت های شرکت ملی صنایع مس و باشگاه مس کرمان از ورزش حرفه ای استان، نکاتی در رابطه با حمایت هرچه بهتر از این موضوع بیان نمود.

در ادامه این نشست خانم کردستانی از اعضای هیات مدیره باشگاه مس کرمان ضمن بیان گزارشی کوتاه از اقدامات مدیریتی باشگاه مس کرمان برای اعضای جدید هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه مس کرمان آرزوی موفقیت کرد و ابراز امیدواری نمود که با آسیب شناسی مشکلات در بدنه مدیریتی باشگاه مس کرمان زمینه برای کم شدن حجم فشارها بر مدیریت این باشگاه بیش از پیش فراهم گردد.

آقای دکتر کهندل که به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه مس کرمان معرفی شده بود در ابتدای سخنان خود ضمن تشکر از دکتر قرایی و تبریک به آقای دکتر امیری خراسانی عنوان کرد: به عنوان شخصی که چه در عرصه زمین های ورزشی و چه در عرصه میزهای مدیریتی همواره آموخته ام که حرمت پیشکسوت و بزرگتر را حفظ نمایم، با اجازه از تمامی مقامات عنوان ریاست هیات مدیره را همچنان تقدیم به آقای دکتر طیاری از نیروهای زحمتکش شرکت مس خواهم کرد و به عنوان یک عضو در هیات مدیره باشگاه از فرصت خدمتگزاری جدید استفاده خواهم کرد.

ایشان در ادامه با بیان برخی محدودیت های شرکت ملی صنایع مس بر همدلی هرچه بیشتر میان مجموعه باشگاه های ورزشی مس و این شرکت تاکید نمود و افزود: مشکلات بزرگ می باشد اما همدلی و همکاری ما در جهت رسیدن به اهداف باید از مشکلات بزرگتر باشد و این موضوع را در عمل به اثبات برسانیم و با موفقیت تیم های ورزشی مثل فوتبال زمینه را برای گسترش حمایت از باشگاه های ورزشی فراهم نمائیم.

آقای دکتر امیری خراسانی مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان به عنوان آخرین سخنران این جلسه تشکر از زحمات آقای دکتر قرایی را در الویت هر موضوعی دانست و ضمن تقدیر از زحمات ایشان کسب اجازه برای شروع فعالیت خود را از مدیرعامل سابق باشگاه مس کرمان بر خود لازم دانست.

وی در ادامه افزود: قبول سمت مدیرعاملی باشگاه مس کرمان یک کار ساده نمی باشد و سختی کار آن خیلی زود برای همگان روشن می شود. در زمانی که این سمت به بنده پیشنهاد شد کاملا آگاه بر این سختی کار بودم اما پس از جلسه ای که با آقای دکتر خرمی شاد مدیرعامل محترم شرکت ملی صنایع مس برگزار کردم و انرژی مثبت بسیاری که از این نشست دریافت کردم آمدم که یک بار دیگر دین خود را به مجموعه باشگاه مس کرمان ادا نمایم. بهرشکل من چه در زمان حضور در زمین های ورزشی و چه شروع کار خود در مدیریت ورزش به نوعی مدیون باشگاه مس کرمان می باشم و اگر امروز اینجا حاضر می باشم تنها برای ادای این دین سمت مدیریت آن را قبول کرده ام و با تمام وجود برای آن خدمت رسانی خواهم کرد.

مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان در ادامه افزود: زمانی که در سال 93 به عنوان معاونت فنی باشگاه منصوب شدم یکی از سخت ترین شرایط باشگاه مس کرمان وجود داشت و تیم که همانند امروز تازه به دسته یک سقوط کرده بود در پایان نیم فصل اول در رتبه یکی مانده به آخر جدول لیگ یک قرار داشت و حواشی بسیار وحشتناکی نیز بر باشگاه تحمیل شده بود که به باشگاه آمدیم اما خوشبختانه با همت و همدلی که به شکلی واقعی از سوی همگان در تن باشگاه مس کرمان جضور خود را جلوه داد، تیم تا یک قدمی صعود به لیگ برتر نیز رسید و انشاالله که امسال یک بار دیگر این همدلی به طور واقعی در تن و بدن  باشگاه مس کرمان آشکار شود و موفقیت نهایی و هدف گزاری شده باشگاه را رقم بزند.

آقای دکتر امیری خراسانی با بیان اینکه برای استفاده از تمام ظرفیت و پتانسیل باشگاه مس کرمان برنامه ریزی دارد گفت: همه رشته های ورزشی باشگاه در دید و حمایت خواهند بود و بر اساس برنامه ریزی اصولی همه این رشته های ورزشی به نقاط هدف گزاری شده خود در کسب موفقیت خواهند رسید.

در پایان این مراسم مقامات حاضر با اهدای هدایایی از زحمات خانم کردستانی از اعضای سابق هیات مدیره باشگاه مس کرمان تقدیر و تشکر کردند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز