شماره‌ی خبر : ‌785 | تعداد بازدید : 2166
سه‌شنبه 4 خرداد ماه 1395 ساعت 10:18

مربی هندبال مس: مقام با ارزشی را کسب کردیم

در بازی رده‌بندی ما بازی مشکلی برابر تیم تهران در زمین آن‌ها داشتیم. بهرشکل آن‌ها برای جبران نتیجه‌ی بازی رفت آمده بودند اما با بازی خوبی که شاگردان ما در نیمه‌ی اول انجام دادند موفق شدیم بار خود را ببندیم.

مربی هندبال مس: مقام با ارزشی را کسب کردیم

مربی تیم هندبال مس پس از کسب عنوان سومی رقابت‌های لیگ برتر این فصل هندبال کشور، این مقام را بسیار با ارزش توصیف کرد.

محمد موسوی در این باره گفت: بازی‌های این فصل واقعا شرایط خاصی داشت و برگزار بازی‌ها به صورت فرسایشی برای تمامی تیم‌ها اشکالات جدی ایجاد کرده بود.

وی افزود: به واسطه‌ی بازی‌های تیم ملی و اردوهای این تیم وقفه‌های طولانی در بازی‌ها ایجاد شد و این می‌توانست کیفیت و آمادگی بدنی تیم‌ها را با چالش مواجه کند. خوشبختانه تیم ما شرایط خوبی داشت و همینک توانست خود را به جمع چهار تیم برتر کشور برساند نشان می‌دهد که تیم مس در شرایط مطلوب فنی بازی‌هایش را دنبال کرد.

موسوی ادامه داد: در بازی رده‌بندی ما بازی مشکلی برابر تیم تهران در زمین آن‌ها داشتیم. بهرشکل آن‌ها برای جبران نتیجه‌ی بازی رفت آمده بودند اما با بازی خوبی که شاگردان ما در نیمه‌ی اول انجام دادند موفق شدیم بار خود را ببندیم.

وی با اشاره به نیمه‌ی دوم این بازی گفت: فکر می‌کنم در این نیمه خستگی زیاد موجب شد بازیکنان ما انگیزه‌های خود را از دست بدهند و همین فرصت را به تیم تهرانی داد که بازی را نزدیک کند و در کار تیم ما گره ایجاد کند ولی بهرشکل بازیکنان تیم ما نیز مصمم بودند که در همین بازی کار سومی خود را تمام کنند که در نهایت موفق به این کار نیز شدند.

سرمربی هندبال مس با آروزی اینکه مشکلات هندبال در کرمان کمتر شود گفت: هندبال کشور دچار مشکلات مالی است و تیم هندبال مس نیز از این موضوع جدا نمی‌باشد، من امیدوارم که در فصل آینده‌ی هندبال کشور، مشکلات کمتر باشد و تیم‌ها با قدرت بیشتری راهی بازی‌ها شوند و لیگ نیز نظم بیشتری داشته باشد تا بازی‌های لیگ برتر با کیفیت بالاتری برگزار شود.

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا