شماره‌ی خبر : ‌78485 | تعداد بازدید : 484
چهارشنبه 8 شهریور ماه 1402 ساعت 09:57

دهه هشتادی های مس کرمان و آماده برای ساختن یک آینده طلایی

تیم فوتبال مس کرمان در بازی های این فصل لیگ یک، در کنار همه بازیکنان با تجربه و شاخص خود، نفرات جوان و پرامیدی را نیز در دل خود دارد که همگی برای ساختن یک آینده طلایی برای خود و تیم مس کرمان عزم خود را جزم کرده اند.

دهه هشتادی های مس کرمان و آماده برای ساختن یک آینده طلایی

تیم فوتبال مس کرمان در بازی های این فصل لیگ یک، در کنار همه بازیکنان با تجربه و شاخص خود، نفرات جوان و پرامیدی را نیز در دل خود دارد که همگی برای ساختن یک آینده طلایی برای خود و تیم مس کرمان عزم خود را جزم کرده اند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ این بازیکنان که عمدتا بازیکنان دهه هشتادی این فصل مس کرمان هستند با انگیزه های زیاد و با بدن و فکری کاملا آماده، مترصد بهترین استفاده از فرصت های خود خواهند بود:

امیر حسین زنگی آبادی:

متولد سوم اردبیبهشت 1380 که در تیم های آکادمی باشگاه مس کرمان در رده های سنی مختلف بازی کرده است و حالا تیم بزرگسالان مس را همراهی می کند و با قامت رعنای خود در پست دفاع وسط برای مس کرمان توپ خواهد زد.

امیر حسین بهزادی:

بازیکنی که پس از بازی در تیم های رده سنی باشگاه در رقابت های لیگ برتر فصل قبل نیز در کنار مس کرمان حضور داشت و متولد سوم فردرودین 1380 می باشد و به عنوان یک بازیکن سرعتی و تکنیکی در پست دفاع راست برای مس بازی خواهد کرد.

 

ابولفضل نظری:

متولد چهارم اسفند 1379 که بازی های درخشان او در تیم های پایه باشگاه مس کرمان با شایستگی او را به تیم بزرگسالان مس کرمان رسانده است و در این فصل به عنوان یک بازیکن تهاجمی در سمت راست زمین فرصت درخشش را در اختیار او گذاشته است.

حسن شاهرخ آبادی:

متولد 21 فروردین 1378 که یکی از مهاجمین شناخته شده تیم های پایه باشگاه مس کرمان در سال های گذشته بوده است و در تیم مس نوین نیز تجربه بازی در رده سنی بزرگسال را به خوبی کسب کرده است و در این فصل به عنوان یکی از عناصر نهاجمی مس کرمان فوتبال خود را ادامه خواهد داد.

کیوان کدخدازاده:

مهاجم بلند قامت مس کرمان که متولد 11 مهر 1378 می باشد که او نیز سلسله مراتب از تیم های پایه باشگاه مس کرمان فوتبال خود را پشت سر گذاشته است و در لیگ دو فوتبال کشور نیز سابقه بازی دارد و در این فصل در نوک حمله تیم مس کرمان حضور خواهد داشت.

امیر حسین بیرجندی:

دروازه بان تیم های پایه باشگاه مس کرمان که متولد 18 دی 1381 می باشد و پس از بازی در تیم های آکادمی باشگاه مس کرمان در این فصل فرصت حضور در جمع تیم بزرگسالان مس کرمان را برای تکمیل راه فوتبال خود پیدا کرده است.

پیام تقوی:

دروازه بان متولد 17 بهمن 1380 که در فصول قبل به جمع بازیکنان تیم امید مس کرمان اضافه شد و آمادگی خوب و استعداد بالایش سبب شد که در این فصل از رقابت های لیگ یک به عنوان یکی از دروازه بانان تیم بزرگسال مس کرمان حضور داشته باشد.

مهدی نجات:

این بازیکن آینده دار متولد پنجم آبان 1381 می باشد که فصل قبل به عنوان بازیکن امید تیم پرسپولیس در جمع بزرگسالان این تیم حضور داشت و در کنار بزرگان این تیم تمرین می کرد و در این فصل از رقابت ها در جمع نارنجی پوشان شهر کرمان می تواند خود را به عنوان یکی از آینده داران فوتبال ایران در پست بازیکنان تهاجمی معرفی نماید.

 

 

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی برابر چادرملو