شماره‌ی خبر : ‌78293 | تعداد بازدید : 343
شنبه 3 تیر ماه 1402 ساعت 23:57

دیدار مدیرعامل باشگاه مس و رئیس بسیج ورزشکاران استان کرمان با خانواده شهیدان یزدانی‌راد

مدیرعامل باشگاه مس کرمان با همراهی رئیس بسیج ورزشکاران استان با حضور در منزل شهیدان یزدانی‌راد با خانواده این دو شهید گرانقدر دیدار و گفت‌وگو کردند.

دیدار مدیرعامل باشگاه مس و رئیس بسیج ورزشکاران استان کرمان با خانواده شهیدان یزدانی‌راد

مدیرعامل باشگاه مس کرمان با همراهی رئیس بسیج ورزشکاران استان با حضور در منزل شهیدان یزدانی‌راد با خانواده این دو شهید گرانقدر دیدار و گفت‌وگو کردند.

دکتر علی قرایی مدیرعامل باشگاه مس کرمان با همراهی سرهنگ رضا پورعلی‌آبادی رئیس بسیج ورزشکاران استان با خانواده شهدای والا مقام حسن یزدانی‌راد و علی یزدانی‌راد دیدار و گفت‌وگو کردند و یاد و خاطره این بزرگواران را گرامی داشتند.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان در این دیدار ضمن ادای احترام به تمامی شهدا به خصوص سردار حاج قاسم سلیمانی، سردار حسن یزدانی‌راد و سردار علی یزدانی‌راد گفت: شهادت برای همیشه تاریخ شهیدان را ماندگار و ابدی می‌کند.

دکتر علی قرایی افزود: شهادت پرچمی است که تا ابد در اهتزاز خواهد ماند و شهیدان در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی سربلند بیرون آمدند.

او ادامه داد: انقلاب، عظمت، استقلال و امروز سرفرازی ایران اسلامی عزیز ما مرهون دلاوری شهیدان عزیز این مرز و بوم است که چه در دوران نهضت انقلاب اسلامی و چه در دوران جنگ تحمیلی سلامت خود را تقدیم این انقلاب و نظام و کشور نموده‌اند.

دکتر قرایی با اشاره به این موضوع که از سردار حسن یزدانی‌راد با عنوان سردار اروند یاد می‌شود، گفت: شهید یزدانی از نظر سردار سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی، فاتح اروند و عملیات والفجر 8 می‌باشد.

او همچنین با ابراز خرسندی از دیدار با خانواده‌های شهیدان یزدانی‌راد، گفت: هیچ کاری برای بنده دلنشین‌تر از همنشینی با خانواده شهدا نیست زیرا شما اهل حرم انقلاب اسلامی هستید و عزیزان خود را تقدیم کردید تا این انقلاب نه فقط برای ساختن ایران آباد که برای تحقق تمدن نوین اسلامی، قدرتمندتر شود.

رئیس بسیج ورزشکاران استان کرمان نیز در این دیدار ضمن تمجید از مدیرعامل باشگاه مس کرمان به جهت تکریم خانواده شهدا گفت: شهیدان یزدانی‌راد، انسان‌هایی مخلص، صادق، بزرگوار و دلاور بودند که جان خود را برای اسلام و نظام تقدیم کردند.

سرهنگ رضا پورعلی‌آبادی ادامه داد: بی‌تردید ملت ایران این ایثار بزرگ شهدا و خانواده آنان را ستودنی دانسته و به آن افتخار می‌کند.

او با بیان این که ایثارگران و خانواده بزرگ آنان کار بسیار بزرگی در راه شرف، انقلاب و اسلام انجام دادند، گفت: اگر فداکاری آنان نبود، دشمنان کشورمان را نابود می‌کردند و باید قدردان صبر و شکیبایی خانواده شهدا بود.

سرهنگ پورعلی‌آبادی، روحیه بالای والدین شهیدان را ستودنی و نشات گرفته از ایمان عمیق آنان دانست و اظهارداشت: والدین شهیدان با همین روحیه و بر اساس مکتب سیدالشهدا و ائمه اطهار فرزندانی تربیت کردند که عزت و سرافرازی ایران اسلامی مدیون خون پاک آنان است و امروز هم راست قامت و محکم از راه پرفروغ فرزندان خود دفاع می‌کنند و حقیقتاً با حضور در بین والدین شهدا و مشاهده این چنین روحیه‌ای، برای خدمت به مردم انرژی و نشاط می‌گیریم.

والده شهیدان یزدانی‌راد نیز در این دیدار صمیمی با تشکر و ابراز خوشحالی از حضور دکتر قرایی و سرهنگ پورعلی‌آبادی، خاطراتی از فرزندان شهید خود بیان کرد.

شهید حسن یزدانی‌راد که از سوی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با نام سردار اروند یاد می‌شد در سال 1348 در کرمان متولد شد و در بهمن سال 64 به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید علی یزدانی‌راد نیز در 26 خرداد 1343 در کرمان متولد شد و پس از حضور در جبهه های جنگ در 25 دی 1365 در شلمچه در عملیات کربلای 5 دعوت حق را لبیک گفت.

(عکس: امیر اشرفی)


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی برابر چادرملو