شماره‌ی خبر : ‌78291 | تعداد بازدید : 622
پنج‌شنبه 1 تیر ماه 1402 ساعت 10:11

سرمربی مس کرمان: با یک پشتیبانی خوب به لیگ برتر صعود می کنیم

رسول خطیبی سرمربی مس کرمان با بیان اینکه با مدیری سالم و کاربلد در باشگاه مس کرمان همکاری دارد غنوان کرد که این تیم با یک پشتیبانی خوب می تواند به لیگ برتر صعود کند.

سرمربی مس کرمان: با یک پشتیبانی خوب به لیگ برتر صعود می کنیم

رسول خطیبی سرمربی مس کرمان با بیان اینکه با مدیری سالم و کاربلد در باشگاه مس کرمان همکاری دارد عنوان کرد که این تیم با یک پشتیبانی خوب می تواند به لیگ برتر صعود کند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس و به نقل از تسنیم؛ رسول خطیبی درباره بازگشت خود به نیمکت مربیگری پس از یک سال مدیریت باشگاه مس سونگون ورزقان، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: مربیگری شغل اصلی من است. وقتی به مس سونگون رفتم، یک تیم فوتبال خریداری شده بود و قرار شد کمک کنیم این تیم هم موفق باشد. خدا را شکر این تیم با کمک دوستان، مردم و مسئولان شرکت ملی مس به لیگ دسته اول صعود کرد.
 

موفقیت‌ها باعث شد از من بخواهند در مس سونگون بمانم
وی در مورد مخالفت رستمی رئیس شرکت صنایع ملی مس ایران با استعفای او از مدیرعاملی باشگاه مس سونگون تصریح کرد: موفقیت‌هایی که در مس سونگون رخ داد، باعث شد دوستان بخواهند در این باشگاه فعالیت کنم. با این حال به مسئولان شرکت ملی مس گفتم به حوزه مربیگری برمی‌گردم که مشکل برطرف شد.

در مدیریت نمره قبولی گرفتم
سرمربی مس کرمان در پاسخ به این پرسش که آیا به کارنامه مدیریت خودش نمره قبولی می‌دهد یا خیر، بیان کرد: مس سونگون در هشت رشته فعالیت می‌کرد و در همه آنها موفق بود. تیم‌های فوتسال و شمشیربازی قهرمان شدند و در تکواندو به نایب قهرمانی رسیدیم. در دوومیدانی رتبه سوم لیگ را کسب و در فوتبال به یک صعود کردیم. تیم والیبال ما در سال اول، به مرحله پلی‌آف راه یافت. به نظرم این نتایج نمره قبولی بود و به لطف خدا کارنامه خوبی به‌عنوان یادگار برای مردم ماند.

در هر تیمی که بودم، از خودم یادگاری بر جای گذاشتم
خطیبی درباره پاسخ منفی خود به پیشنهادهای لیگ برتری مانند پیکان عنوان کرد: دوست دارم شرایط برای موفقیت مهیا باشد و برای من مهم نیست که بگویند سرمربی فلان تیم هستم. به لطف خدا در هر جایی که بودم، یادگاری از خودم بر جای گذاشتم و دوست دارم این کار را در مس کرمان هم انجام بدهم. هواداران کرمانی از مربیگری من استقبال کردند و از آنها تشکر می‌کنم.

صحبت از گروکشی شیطنت دوستان بود
وی در مورد اینکه در رسانه‌ها گفته می‌شد او بخشی از قرارداد بازیکنان تیم فوتسال مس سونگون را به شرط تمدید قرارداد پرداخت می‌کرد و اینکه مهدی جاوید گفته بود خطیبی گروکشی می‌کند، خاطر نشان کرد: تیم مس فصل گذشته قهرمان شد و این صحبت‌ها به‌خاطر شیطنت برخی دوستان بود. برخی اوقات ممکن است پرداخت قراردادها دیرتر انجام شود. با این حال باشگاه موظف بود قرارداد بازیکنان را پرداخت کند.

می‌خواستند نتوانیم از برخی تیم‌ها بازیکن بگیریم
مدیرعامل پیشین باشگاه مس سونگون، این انتقادات را بی‌انصافی خواند و بیان کرد: ما بازیکنی داشتیم که از مس سونگون جدا شد و قرارداد او را به‌صورت کامل پرداخت کردیم. این حرف‌ها بی‌انصافی بود و به این خاطر مطرح می‌شد تا نتوانیم از برخی تیم‌ها بازیکن جذب کنیم. برای فصل جدید هم تیم بهتری نسبت به فصل گذشته داشتیم و نفراتی چون علی‌اصغر حسن‌زاده و حمید احمدی را به خدمت گرفتیم.

باشگاه پشتیبانی خوبی داشته باشد، مس کرمان لیگ برتری می‌شود
خطیبی درباره رقابت حساس مس کرمان برای صعود به لیگ برتر به تسنیم گفت: لیگ دسته اول از لیگ برتر سخت‌تر است و مسابقات امسال قطعاً یکی از دشوارترین دوره‌های لیگ یک خواهد بود. این بازی‌ها مانند جام حذفی است و باید همه دیدارها را ببرید. با این حال در لیگ برتر ممکن است با یک برد و یک تساوی در رده‌های میانی باشید. مدیرعامل باشگاه مس یکی از مدیران بااخلاق و کاربلد ورزش ماست و به او گفتم اگر باشگاه پشتیبانی خوبی از تیم داشته باشد، به لیگ برتر صعود می‌کنیم.

قوانین سازمان لیگ به ضرر باشگاه‌های دولتی می‌شود
وی در مورد تصویب قوانین نقل‌وانتقالاتی جدید سازمان لیگ اظهار داشت: برخی بندهای این قانون خوب است، اما اطمینان دارم در برخی بندها به مشکل می‌خوریم. مثلاً برای قانون سقف بودجه، باشگاه‌های خصوصی می‌توانند پول بازیکن خود را بدهند و در قرارداد هم ننویسند. آنها می‌توانند کارهای زیادی انجام بدهند، اما باشگاه‌های وابسته به دولت متضرر می‌شوند. حذف بازیکنان زیر 25 سال هم ایرادی بود که باعث ریزش حدود 90 بازیکن می‌شود.

کافا می‌توانست انگیزه زیادی برای ملی‌پوشان لیگ برتری به وجود بیاورد
سرمربی مس کرمان درباره حضور تیم ملی ایران در تورنمنت کافا و انتقادات نسبت به این مسئله عنوان کرد: برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم. به نظرم (کادر فنی) تیم ملی در این تورنمنت می‌توانست از لژیونرها استفاده نکند و بازیکنان را از دل لیگ برتر به کافا ببرد. در این شرایط، بازیکنان لیگ برتری به خوبی محک می‌خوردند و انگیزه زیادی برای آنها ایجاد می‌شد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شاهین بندرعامری