شماره‌ی خبر : ‌78255 | تعداد بازدید : 578
جمعه 5 خرداد ماه 1402 ساعت 14:04

وقتی نقش فاجعه بار داوری در راه سقوط مس کرمان رسما اعلام می شود!

در این جمع بندی مشخص شد مس کرمان در صورت رخ ندادن اشتباهات متوالی داوری بر علیه خود، به خصوص در هفته های پایانی، امتیاز لازم برای بقا در لیگ برتر را کسب می کرد.

وقتی نقش فاجعه بار داوری در راه سقوط مس کرمان رسما اعلام می شود!

برنامه تلویزیونی شب های فوتبالی در پایان مسابقات لیگ برتر این فصل فوتبال کشور، جمع بندی اشتباهات داوری بر علیه تیم های لیگ برتر این فصل کشور را به صورت مستند نمایش داد که در این جمع بندی مشخص شد مس کرمان در صورت رخ ندادن اشتباهات متوالی داوری بر علیه خود، به خصوص در هفته های پایانی، امتیاز لازم برای بقا در لیگ برتر را کسب می کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ بر اساس مستندات این برنامه و بر اساس اشتباهاتی که توسط داوران صورت گرفته است و احتمالا در ثبت نتیجه تاثیرگزار می گردید( مثل اعلام ضربه پنالتی اشتباه و مواردی از این دست) تیم های پیکان و نفت آبادان به لیگ یک سقوط می کردند و مس کرمان بالاتر از این تیم ها و نفت آبادان در رده سیزدهم جدول رده بندی قرار می گرفت.

اما بر اساس جدولی که اگر اشتباهات داوری رخ نمی داد، در پایان فصل به صورت قطعی ثبت می گردید همچنان تیم مس کرمان در بین تیم های سقوط کننده قرار نمی گرفت و تیم های نساجی و نفت مسجد سلیمان به لیگ یک سقوط می کردند و بازهم تیم مس کرمان بالاتر از این تیم ها و نفت آبادان در رده سیزدهم جدول قرار می گرفت.

در هر دو این جدول ها مشخص است که تیم مس کرمان در صورت عدم رخ دادن اشتباهات اثرگذار داوری، بالاتر از نفت آبادان قرار داشته است و اشتباهات داوری به خصوص در هفت بازی پایانی یعنی درست از بازی مستقیم مس کرمان و نفت آبادان برابر یکدیگر و تداوم این اشتباهات به نفع و یا ضرر این دو تیم، تاثیر مستقیم در جابه جایی جایگاه دو تیم در جدول داشته است و اینجاست که نقش فاجعه داوری در سقوط مس کرمان به خصوص در هفته های پایانی نمود خود را کاملا مشخص می کند!

 

ویدیو این برنامه و بررسی این جداول را به طور کامی می تواندی با کلیک برروی اینجا مشاهده نمائید.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز