شماره‌ی خبر : ‌78247 | تعداد بازدید : 368
سه‌شنبه 2 خرداد ماه 1402 ساعت 10:54

سرمربی تیم هندبال مس کرمان: به اهداف خود در این فصل دست یافتیم

سرمربی تیم هندبال مس کرمان پس از کسب عنوان سومی رقابت های لیگ برتر این فصل کشور توسط این تیم در رابطه با این مسابقات به صحبت پرداخت.

سرمربی تیم هندبال مس کرمان: به اهداف خود در این فصل دست یافتیم

سرمربی تیم هندبال مس کرمان پس از کسب عنوان سومی رقابت های لیگ برتر این فصل کشور توسط این تیم در رابطه با این مسابقات به صحبت پرداخت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ حمید صادق شاه نشین در رابطه با این عنوان تیم مس کرمان گفت: در برنامه سه ساله ای که مدون کرده بویم در این فصل حضور در بین سه تیم بالای جدول را طرح ریزی نمودیم که خوشبختانه به آن دست یافتیم و طبق همین برنامه ریزی در فصل آینده برای کسب سهمیه باشگاه های آسیا و در سال بعد از آن برای موفقیت در سطح آسیا برنامه ریزی داریم.

سرمربی تیم هندبال مس کرمان در رابطه با سطح برگزاری مسابقات نیز گفت: تیم مس کرمان در حالی به عنوان سومی رقابت ها دست یافت که سطح مسابقات این فصل بسیار بالا بود و بازیکنان خیلی خوب در تیم ها پخش شده بودند به نحوی که حتی تیم های پائین جدول نیز رقابت نزدیک و سنگینی با تیم های بالای جدول داشتند. در این شرایط کسب عنوان سومی رقابت ها اتفاق قابل توجهی از سوی بازیکنان تیم مس کرمان بود که جا دارد به آن ها خسته نباشید بگوئیم.

صادق شاه نشین با تشکر از حمایت های باشگاه مس کرمان در راه کسب این رتبه گفت: بدون شک توجهات و حمایت مدیریت باشگاه مس کرمان در این راه نقش عمده ای ایفا کرد و جا دارد ضمن تشکر از این حمایت ها به مدیریت باشگاه مس کرمان بابت این موضوع خسته نباشید بگوئیم که زمینه را برای کسب این موفقیت برای ورزش کرمان فراهم نمود.

وی در رابطه با عدم برگزاری بازی رده بندی بین مس کرمان و سپاهان نوین گفت: ما آمادگی کامل برای برگزاری این بازی را داشتیم اما از سوی تیم سپاهان نوین بحث سومی مشترک مطرح شد که با توجه به اینکه ما در جدول رده بندی رقابت های گروهی این عنوان را کسب کرده بودیم به نوعی انجام دو بازی رده بندی یک کار هزینه بر محسوب می شد و فقط عنوان سومی که ما کسب کرده بودیم برای ما تکرار می کرد و از همین رو با عدم برگزار یاین بازی موافقت گردید.

سرمربی تیم هندبال مس کرمان در رابطه با برنامه های این تیم برای فصل آینده رقابت ها نیز گفت: بلافاصله پس از اتمام بازی های این فصل و برگزاری بازی فینال، برای بستن یک تیم قوی که در حد رفتن به فینال رقابت ها باشد تلاش خود را آغاز خواهیم کرد و امیدواریم که مطابق برنامه ریزی انجام شده، تیم را به بهترین جایگاه ممکن برسانیم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو