شماره‌ی خبر : ‌78231 | تعداد بازدید : 416
سه‌شنبه 26 اردیبهشت ماه 1402 ساعت 15:21

هجدهمین مصاف لیگ برتری مس کرمان و سپاهان

دو تیم مس کرمان و سپاهان اصفهان در آخرین هفته از رقابت های لیگ برتر فصل 1401-1402 هجدهمین مصاف خود در جریان بازی های لیگ برتر را برگزار خواهند کرد.

هجدهمین مصاف لیگ برتری مس کرمان و سپاهان

دو تیم مس کرمان و سپاهان اصفهان در آخرین هفته از رقابت های لیگ برتر فصل 1401-1402 هجدهمین مصاف خود در جریان بازی های لیگ برتر را برگزار خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در جریان این 18 بازی مس کرمان در بازی های خانگی خود برابر سپاهان یک آمار عالی را به ثبت رسانده است و در این بازی فرصت بهبود این موضوع را در ورزشگاه باهنر کرمان خواهد داشت.

در هشت مسابقه ای که دو تیم پیش از این در کرمان برابر هم انجام داده بودند مس کرمان به 5 پیروزی دست یافته است و 2 بازی دو تیم نیز به تساوی رسیده است و سپاهان نیز یک بار در کرمان موفق به پیروزی شده است. آخرین مصاف رسمی دو تیم در کرمان نیز که به جام حذفی سال 1397 برمی گردد در 120 دقیقه به تساوی رسید تا کار به ضربات پنالتی برسد.

اما در آمار مصاف های لیگ برتری دو تیم به طور کلی و در 17 بازی قبلی مس و سپاهان برابر یکدیگر  سهم مس 5 پیروزی و سهم سپاهان نیز 6 برد و 6 مساوی نیز حاصل بازی‌های دو تیم برابر یکدیگر بوده است.

در سال 85 سپاهان و مس در اصفهان به تساوی یک بر یک رسیدند که میرقربانی زننده‌ی تک گل مس بود و در بازی برگشت مس با گل‌های آلوز و حاتمی دو بر یک سپاهان را در کرمان شکست داد.
در سال 86 و در بازی رفت در کرمان مس با گل خدابنده‌لو برابر سپاهان یک بر یک شد و همین اتفاق دقیقا در بازی برگشت نیز تکرار شد تا با گل خدابنده‌لو برای مس دو تیم در اصفهان یک بریک مساوی کنند.

در سال 87 در بازی رفت در اصفهان سپاهان یک بر صفر مس را شکست داد اما در بازی برگشت مس با نتیجه‌ی دو بر یک وبا گل‌های فاطمی و زالدرون در کرمان پیروز شد.

در سال 88 سپاهان در بازی رفت در اصفهان با سه گل مس را شکست داد و در بازی برگشت نیز سپاهان با نتیجه‌ی 3بر2 مس را در کرمان برد که ادینهو و رجب‌زاده گلزنان مس در این بازی بودند.

در سال 89 مس با دو گل ادینهو و تک گل امرایی در کرمان سپاهان را 3بر2 برد و در اصفهان جدال دو تیم با تساوی یک بر یک خاتمه یافت که فاطمی گلزن مس در این بازی بود.

در سال 90 و در بازی رفت در اصفهان سپاهان یک بر صفر برد اما در بازی برگشت مس با تک گل عنایتی سپاهان را در کرمان شکست داد.

در سال 91 مس با سه گل کلاه کج، دهنوی و حسن‌زاده سپاهان را در کرمان درهم کوبید اما در بازی برگشت سپاهان با نتیجه‌ی 4بر0 انتقام بازی رفت را گرفت.

در سال92 هر دو بازی رفت و برگشت دو تیم در لیگ برتر با تساوی صفر بر صفر خاتمه یافت و آخرین مصاف دو تیم نیز در بازی رفت امسال در اصفهان با پیروزی دو بر صفر سپاهان خاتمه یافت.

مس و سپاهان دو بار نیز در بازی های جام حذفی به مصاف هم رفته بودند که در سال 84 سپاهان در اصفهان موفق به پیروزی یک بر صفر بر مس کرمان شد و در سال 97 نیز بازی دو تیم در جریان بازی به تساوی بدون گل رسید اما در ضربات پنالتی سپاهان با نتیجه 8بر7 در کرمان به برتری دست یافت.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز