شماره‌ی خبر : ‌78227 | تعداد بازدید : 435
دوشنبه 25 اردیبهشت ماه 1402 ساعت 11:02

سرپرست تیم فوتبال مس کرمان: امیدواریم نگرانی از بابت داوری در هفته آخر نداشته باشیم

سرپرست تیم فوتبال مس کرمان ابراز امیدواری کرد که در هفته پایانی رقابت های لیگ برتر نگرانی از بابت تصمیمات داوری در بازی این تیم برابر سپاهان مشاهده نشود.

سرپرست تیم فوتبال مس کرمان: امیدواریم نگرانی از بابت داوری در هفته آخر نداشته باشیم

سرپرست تیم فوتبال مس کرمان ابراز امیدواری کرد که در هفته پایانی رقابت های لیگ برتر نگرانی از بابت تصمیمات داوری در بازی این تیم برابر سپاهان مشاهده نشود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ آقای حجت جهرمی سرپرست تیم فوتبال مس کرمان در گفتگو با خبرگزاری آنا در خصوص آخرین وضعیت مس کرمان برای میزبانی از سپاهان در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: بعد از چند شکست که داشتیم در بازی با ملوان به تساوی رسیدیم و با امتیاز به کرمن برگشتیم. با توجه به اینکه ملوان پیش از بازی با ما، برابر مس رفسنجان در خانه شکست سنگینی را پذیرفته بود و از سوی هواداران خود حمایت می‌شد به دنبال پیروزی بود و بازیکنان می هم برای برنده شدن بازی می‌کردند که در نهایت بازی با تساوی تمام شد و حالا که از روند شکست خارج شدیم با روحیه بالاتری آماده بازی آخر خود در این فصل می‌شویم.

وی افزود: بازی خیلی سختی داریم و می‌دانیم که سپاهان برای پیروزی به کرمان می‌آید ولی تیم ما انگیزه زیادی دارد تا در لیگ برتر بماند و در این بازی خانگی از سپاهان امتیاز می‌خواهد. کاری نداریم با امتیازی که از سپاهان می‌گیریم چه شرایطی برای مشخص شدن تیم قهرمان لیگ برتر می‌شود بلکه فقط نگاه ما به این است در لیگ برتر بمانیم. بازیکنان با جدیت در تمرینات حضور دارند و کادرفنی هم مصمم است تا بتواند در بازی با سپاهان از حریف امتیاز بگیرد. کار سخت است و احتمال پیش‌بینی وجود ندارد ولی امیدوارم شرایط به شکلی رقم بخورد که در پایان بازی مس کرمان در لیگ برتر ماندگار شود.

سرپرست مس کرمان با اشاره به اینکه اشتباهات داوری در هفته‌های اخیر باعث شده تا این تیم در خطر سقوط قرار بگیرد، یادآور شد: چند هفته است داد می‌زنیم و به مشکلات داوری اشاره می‌کنیم، ولی شرایط تغییری نکرده، اگر در  بازی با صنعت نفت آبادان روی اشتباه فاحش داوری بازنده نمی‌شدیم الان همه چیز تمام شده بود، چون یک امتیاز می‌گرفتیم و دو امتیاز هم از نفت گرفته می‌شد، به جای آنکه هم‌امتیاز باشیم، 3 امتیاز بیشتر می‌شدیم و با توجه به اینکه در بازی‌های رودررو برنده هستیم، در بازی آخر بدون نگرانی و برای اعاده حیثیت بازی می‌کردیم. روی صحبت‌های کارشناسان داوری مخصوصاً در برنامه فوتبال برتر نمی‌توان حساب کرد. قشنگ همه چیز مشخص است. 10 بار یک صحنه نشان داده شود باز هم می‌گویند تصویر واضح نیست. این جمله جدیدی است که کارشناسان داوری یاد گرفته‌اند. با کارشناسان بدون غرض داوری که صحبت کردیم گفته‌اند تیم ما در بازی با پیکان و تراکتور در دور برگشت با اشتباه داوری متضرر شده است. به شدت نگران داوری بازی با سپاهان هستیم و امیدوارم بهترین داور برای این بازی حیاتی گذاشته شود. شک نداریم کمیته داوران بهترین داور را می‌گذارد.

جهرمی در واکنش به این موضوع که  اشتباهات داوری باعث شده تیم مس کرمان امتیازات زیادی را در هفته‌های پایانی از دست بدهد، عنوان کرد: هدف ما از هفته اول این بوده که در لیگ برتر بمانیم و تلاش زیادی هم در این زمینه کرده‌ایم. تا اینجا هم در لیگ برتر هستیم و همه تلاش اعضای تیم ماندگاری در لیگ برتر است اما همه چیز به سرمربی باز نمی‌گردد. خیلی موارد باید دست به دست هم بدهد تا سرمربی بتواند اندیشه‌ها و افکار فنی خود را در تیم پیاده کند. امسال یکسری ناهماهنگی‌ها وجود داشته که باعث شده تیم ما ضربه بخورد. امیدواریم در لیگ برتر بمانیم و سال آینده تصمیمات بهتری گرفته شود. در کل اگر بخواهیم بگوییم سرمربی باعث شده در خطر سقوط قرار بگیریم قشنگ نیست. قرار باشد هر کسی ساز خود را بزند، سرمربی به تنهایی نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز