شماره‌ی خبر : ‌78182 | تعداد بازدید : 231
چهارشنبه 13 اردیبهشت ماه 1402 ساعت 10:50

دیدار مدیرعامل باشگاه مس و رئیس بسیج ورزشکاران استان کرمان با خانواده شهید تجلی

دکتر علی قرایی مدیرعامل باشگاه مس و سرهنگ رضا پورعلی‌آبادی رئیس بسیج ورزشکاران استان کرمان با خانواده شهید تجلی از شهدای گرانقدرِ جنگ تحمیلی دیدار کردند.

دیدار مدیرعامل باشگاه مس و رئیس بسیج ورزشکاران استان کرمان با خانواده شهید تجلی

دکتر علی قرایی مدیرعامل باشگاه مس و سرهنگ رضا پورعلی‌آبادی رئیس بسیج ورزشکاران استان کرمان با خانواده شهید تجلی از شهدای گرانقدرِ جنگ تحمیلی دیدار کردند.

 دکتر علی قرایی مدیرعامل باشگاه مس و سرهنگ رضا پورعلی‌آبادی رئیس بسیج ورزشکاران استان کرمان با همراهی منصور صادق‌نژاد معاون، حمید صادقی سرمربی تیم هندبال و عرفان امیرخسروی مشاور باشگاه مس کرمان و آقای شفیع مدیر اداری سازمان بسیج ورزشکاران استان با خانواده شهید تجلی دیدار و گفت‌وگو کردند.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا به خصوص سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید محمود تجلی گفت: یکی از جلوه های انقلاب اسلامی، فرهنگ ایثار و شهادت است و از بدو شروع نهضت امام خمینی(ره) تا امروز مادام با استمداد از این فرهنگ، توانسته ایم مکتب شیعه را در دنیایی که سخن از خدا گفتن یک جرم محسوب می شود، حفظ کنیم.
دکتر علی قرایی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت از همان ابتدا نگاه به مظلومان عالم و مقابله با استکبار و ظلم را پیشه خود کرده و همیشه هم در این مسیر حرکت کردن هزینه داشته است.

مدیرعامل باشگاه مس با بیان اینکه در گام اول شهدا در این مسیر الگو، پرچمدار و منادی هستند، گفت: خانواده شهدا همه وجود و فرزندان خود را برای اسلام و انقلاب فدا کردند که جای تقدیر و قدردانی دارد.

او ادامه داد: عاقبت بخیری همه ما حرکت در امتداد راه شهداست، شهدا حق زیادی بر گردن ما دارند و خانواده ها آنان نیز باید مورد تکریم قرار گیرد.

دکتر قرایی با اشاره به این مهم که شهید تجلی انسانی وارسته و قهرمان بود، گفت: باشگاه مس کرمان آمادگی کامل دارد تا برای ادای احترام به این شهید والامقام هراقدامی را با همکاری بسیج ورزشکاران انجام دهد.

رئیس بسیج ورزشکاران استان نیز در این دیدار گفت: افتخار و مداومت انقلاب به برکت خون پاک و مطهر شهداست، چراکه شهدا با خون پاک و مطهر خون نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.
سرهنگ رضا پورعلی‌آبادی با بیان اینکه خانواده شهدا با اهدای عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب، آرمان‌ها و ارزش‌های آن کار بزرگ و عظیمی در کشور انجام داده‌اند، گفت: ثبات و امنیت و آرامش جامعه امروز ما مدیون جانفشانی های شهدای عزیز ماست و وظیفه امروز ما حفظ و حراست از آرمان ها و ارزشهایی است که شهدای ما به خاطر حفظ آنها، جان خود را فدا کردند.

او افزود: شهیدان منبع نورانیت و هدایت برای ما هستند و امیدواریم که شفاعت این عزیزان هم در این دنیا و هم در آخرت شامل حال همه ما باشد.

معاون باشگاه مس کرمان نیز در این دیدار اظهار داشت: شهداء با گذشت از مال و جانشان درس آزادی را به ما آموخته اند و ما امروز باید در راه آنها گام برداریم و از ارزشهای انقلاب حراست و پاسداری کنیم.

منصور صادق‌نژاد با بیان اینکه «شهدا چشم و چراغ این ملت هستند»، گفت: شهداء گنجینه های معنوی هستند که باید راه و اهدافشان را ادامه دهیم.

او افزود: وظیفه ما است که به خانواده شهدا سر بزنیم. اگر ایران امروز با ثبات و آرامش است، مدیون خانواده شهدا است.

محمد تجلی برادر شهید محمود تجلی نیز در این دیدار با تقدیر از مدیرعامل باشگاه مس و رئیس بسیج ورزشکاران گفت: شهید محمود تجلی در سن 18 سالگی به مقام رفیع شهادت نائل آمد و روحیه‌ای خاص داشت.

او افزود: این شهید وصیتنامه‌ای خواندنی و عارفانه دارد که دل هر انسانی را به لرزه می‌آورد.

شهید محمود تجلی در 23 تیرماه 1361 در عملیات رمضان یک در منطقه شلمچه به شهادت رسید.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز