شماره‌ی خبر : ‌78142 | تعداد بازدید : 439
چهارشنبه 30 فروردین ماه 1402 ساعت 11:30

معرفی آقای رضا عبدالرشیدی به عنوان مسئول فنی تیم مس نوین

با تشکر از زحمات آقای احمد نخعی در سمت سرمربیگری تیم فوتبال مس نوین، آقای رضا عبدالرشیدی به عنوان مسئول فنی تیم فوتبال مس نوین عهده دار امور فنی این تیم تا پایان بازی های لیگ دو این فصل شد.

معرفی آقای رضا عبدالرشیدی به عنوان مسئول فنی تیم مس نوین

با تشکر از زحمات آقای احمد نخعی در سمت سرمربیگری تیم فوتبال مس نوین، آقای رضا عبدالرشیدی به عنوان مسئول فنی تیم فوتبال مس نوین عهده دار امور فنی این تیم تا پایان بازی های لیگ دو این فصل شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ آقای رضا عبدالرشیدی در رابطه با این موضوع گفت:در جلسه ای که با حضور مدیرعامل محترم باشگاه مس کرمان و معاونین و مشاورین ایشان و همچنین کمیته فنی باشگاه برگزار گردید، مقرر شد در سه بازی پیش رو تا پایان فصل بازی های لیگ دو، مسئولیت فنی تیم مس نوین بر عهده اینجانب باشد.

آقای عبدالرشیدی با تشکر از زحمات آقایان ترکزاده و نخعی سرمربیان سابق این تیم در بازی های لیگ دو گفت: بهرشکل شرایط مسابقات این فصل به گونه ای پیش رفت که تیم از نظر امتیازی در موقعیت خطرناکی در جدول قرار گرفت که قطعا این موضوع و علل آن جای کارشناسی در زمان خود خواهد داشت و عوامل مختلف منجر به این موضوع گردید و نباید تقصیرات را متوجه یک نفر کرد اما آنچه که در حال حاضر برای این تیم حائز اهمیت می باشد، توجه کامل به سه بازی پیش رو برای کسب حداکثر امتیاز از آن و رسیدن به رتبه بقا می باشد.

مسئول فنی تیم فوتبال مس نوین با بیان اینکه در مرحله اول تیم نوین باید از نظر روحی و روانی با یک شوک مثبت روبرو شود گفت: بهرشکل این تصمیم جدید نیز در راستای همین موضوع صورت گرفت و با کمک همه همکارانم در تیم مس نوین در تلاش هستیم که بهترین تحول را از نظر روحی و روانی در تیم ایجاد کنیم و در بازی های پیش رو تیم با کامل ترین تمرکز و بیشترین انگیزه برای ماندگاری در رقابت ها تلاش کند.

وی در همین زمینه ادامه داد: خوشبختانه آقای دکتر قرایی و سایر مسئولین باشگاه مس کرمان در مقطع کنونی کاملا واقف بر امر حساسیت کار هستند و حفظ تیم نوین در لیگ دو یکی از دغدغه های اصلی مقامات باشگاه می باشد که در تلاش هستند کلیه امکانات را نیز برای این امر فراهم کنند. با تلاش اعضای تیم و ماندگاری در رقابت های لیگ دو مقرر شده است پاداش مناسبی نیز در اختیار تیم قرار بگیرد و جدا از این موضوع بازیکنان نیز به خوبی می دانند که برای بقا در مسابقات تا چه اندازه باید تلاش و جدیت را در کار به خرج دهند و کوچکترین ناامیدی را برای ادامه کار از خود بروز ندهند.

آقای عبدالرشیدی با اشاره به مسائل فنی تیم نیز افزود: شناخت کاملی از بازیکنان تیم نوین دارم و آن ها را چه از بعد فنی و چه از نظر روحی کاملا می شناسم چراکه تمامی بازیکنان این تیم و کادر فنی آن از سال های بسیار دور در تیم های آکادمی باشگاه مس کرمان زیر نظر بنده فعالیت کرده اند و امیدوارم که با تجربه همکاری که از یکدیگر داریم با نهایت تلاش به هدف خود در این سه بازی دست پیدا کنیم.

مسئول فنی تیم فوتبال مس کرمان در پایان گفت: این تیم در باز ی های این فصل به هیچ عنوان مستحق قرار گرفتن در جایگاه فعلی خود نبوده است و نتایج قبلی این تیم اصلا با نمایش آن ها در زمین مسابقه همخوانی نداشت و این تیم بسیار شایسته تر از جایگاه امروز خود بوده است. بهرشکل ما محکوم به نهایت تلاش در این سه بازی هستیم و قطعا در همین راستا نیز یک دل خواهیم بود تا شایستگی این تیم را در همین سه بازی با گرفتن حداکثر امتیاز به بهترین شکل ممکن ثابت کنیم.

گفتنی است آقای رضا عبدالرشیدی که از چهره های شناخته شده و پیشکسوتان خوشنام فوتبال استان محسوب می شود، علاوه بر سابقه مربیگری در تیم های مختلف فوتبال باشگاه مس کرمان، سال ها به عنوان مسئول آکادمی باشگاه مس کرمان فعالیت کرده بود.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی برابر چادرملو