شماره‌ی خبر : ‌78129 | تعداد بازدید : 417
شنبه 26 فروردین ماه 1402 ساعت 12:39

مربی مس کرمان: در حساس ترین مقطع فصل اشتباهات داوری بر علیه ما ادامه دارد

مربی تیم فوتبال مس کرمان در کنفرانس خبری پس از شکست مقابل پرسپولیس به شدت نسبت به عملکرد کوپال ناظمی معترض شد.

مربی مس کرمان: در حساس ترین مقطع فصل اشتباهات داوری بر علیه ما ادامه دارد

مربی تیم فوتبال مس کرمان در کنفرانس خبری پس از شکست مقابل پرسپولیس به شدت نسبت به عملکرد کوپال ناظمی معترض شد.

آرتا منهاجی مربی تیم فوتبال مس کرمان پس از شکست 3 بر یک تیمش مقابل پرسپولیس اینطور در نشست خبری حرف‌هایش را آغاز کرد: سوا از بحث نتیجه فکر می‌کنم امشب همه چیز خیلی خوب داشت پیش می‌رفت. استادیوم پر از تماشاچی و اینکه مردم توانستند بیایند و به هر دلیل تیم خودشان را تشویق کنند. چه پرسپولیس و چه مس کرمان. یک بازی بسیار رقابتی و پرحادثه را با هم دیدیم.

او سپس با گفتن اینکه این جمله که " این قسمت قشنگ ماجرا بود"، ادامه داد: ما فکر می‌کنم نیمه دوم بهتری داشتیم. البته از اواسط نیمه اول که تغییر سیستم دادیم، شرایط بهتر شد. نیمه دوم بازی شجاعانه‌تری داشتیم و موقعیت‌های متعدد. به شخصه برداشتم این است که وقتی نتیجه 2 بر یک بود، باید به گل می‌رسیدیم. باید از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده می‌کردیم. البته یک تیم باتجربه مقابل ما بود. به هر حال آن دقایقی که پشت هم موقعیت ایجاد کردیم ولی به گل نرسیدیم، کار سخت شد.

آرتا منهاجی مربی مس کرمان سپس با اشاره به موقعیت‌های گلزنی پرسپولیس اضافه کرد: اینکه پرسپولیس یا هر تیم دیگری مقابل مس کرمان یا هر تیم دیگری صاحب موقعیت بشود، خیلی چیز عجیبی نیست. به هر حال پرسپولیس است، ملی پوش دارد، بازیکنان خوبی دارد، کادر فنی خوبی دارد، اما اینکه ما توانستیم در دقایقی با یک تیم جوان روی آنها فشار بگذاریم، قسمت خوب ماجرا بود که به نتیجه نرسید. تبریک می‌گویم به پرسپولیس و هوادارانش. بازی حساسی برای هر دو تیم بود.
منهاجی سپس با گفتن این جمله که نمی‌داند چطور و با چه زبانی این موضوع را بگوید، اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد و گفت: گل اول. شما مقابل پرسپولیس بازی می‌‍کنید. ما در خانه خودمان بازی می‌کردیم و البته هواداران پرسپولیس هم آمده بودند و جو خاصی ایجاد شده بود.

مربی مس در ادامه با تاکید فریاد زد: گل اول پرسپولیس صد در صد آفساید بود. کارشناسان محترم نمی‌دانم به چه دلیل برخی آنها دوپهلو صحبت می‌کنند. صحنه کاملا واضح است. گل اول بسیار تعیین کننده است و این آمار جهانی است. گل اول قطعا آفساید بود. گل دوم روی پنالتی بودنش بحثی ندارم، ولی به لحاظ قانونی هر دو پنالتی باید تکرار می‌شد. درباره صحنه پنالتی که منجر به گل سوم شد، بازیکن ما تکل زد و توپ را قطع کرد، در ادامه به بازیکنان آنها برخورد کرده است. نمی‌خواهم بگویم دایوینگ، نحوه افتادن بازیکن را ببینید. جهت توپ را ببینید. همه اینها مشخص است. یک شرایطی که تیم ما داشت فشار می آورد روی دو یک، مثل یک آب سرد بود و بسیار سخت بود.

منهاجمی سپس به تشریح شرایط بحرانی مس کرمان پرداخت و افزود: در یک شرایط سختی هستیم. نمی توانیم هر دفعه بیاییم صحبت کنیم. یک اشتباه برای ما کافی است. تیم جوان ما مگر چقدر می تواند مقابله کند. بازی های گذشته را هم مرور کنید. پنالتی هایی که علیه ما گرفته شده، پنالتی هایی که برای ما گرفته نشده. خواهش می کنم. آفساید به این واضحی را چطور نمی گیرید روی گل اول؟ گل اول بسیار تعیین کننده است. دو سوم بازی ها در آمار جهانی، گل اول برنده بازی را تعیین می کند. بعد جلوی پرسپولیس. این چنینی. آفساید به این واضحی، صادقی لحظه ارسال آقای اسماعیلی فر به وضوح در آفساید است. واضح. نمی توانیم هردفعه در شرایط این چنینی و بازی های حساس تاوان اشتباهات این مدلی را بدهیم. اصلا روند بازی به سمت دیگر می رود.

او ادامه داد: تیم جوان، کم هزینه و در سال اول هستیم. سوابق نشان داده رقابت و حساسیت تا روز آخر ادامه دارد. هزینه ها قابل مقایسه نیست به خصوص در این شب ها که در تلویزیون اعدادی می شنویم که اصلا نمی توانیم تصور کنیم. مرتب می گویند تیم صنعتی، تیم صنعتی، لطفا ما را جمع نبندید اقلا. در بازی به این حساسی می گویید شانتاژ نکنید. ما اصلا بحث مان اینها نیست. بهترین آرزوها را برای تیم داوری داریم. دیگر چگونه بگوییم؟ چیزی غیر از عدالت خواستیم؟ چیزی جز یکسان نگری خواستیم؟ صحنه کارت زرد را هنوز ندیدم، در لحظه چیزی که به ذهنم رسید باید قرمز داده می شد ولی اگر مدافع را از صحنه حذف کنیم، مهاجم ما رخ به رخ با گلر می شود. مدافع دیگر پشتش بود. قرمز داده نشد و بعد هم این طور. داور دقت کن! روزهای حساسی است. بروید بررسی کنید ولی چرا از این اشتباهات برای ما اتفاق نمی افتد، جای تعجب است. صحنه های بسیار تعیین کننده که یک بازی را مشخص نمی کند، یک جدول را بالا پایین می کند.

منهاجی اینطور حرف‌هایش را پایان بخشید: باز هم به تیم پرسپولیس که با کیفیت بود تبریک می گویم. شرمنده هواداران هستیم. در توپ های اخر و لحظه های اخر باید بهتر عمل می کردیم. در دو یک باید مساوی می کردیم و وقتی این کار را نکردیم، حریف با تجربه است و استفاده می کند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی برابر چادرملو