شماره‌ی خبر : ‌78107 | تعداد بازدید : 396
شنبه 19 فروردین ماه 1402 ساعت 12:46

جهرمی: اتفاقات بازی با آبادان باید بررسی شود/تمرکز ما کاملا بر بازی پرسپولیس است

مدیر تیم فوتبال مس کرمان گفت: بازی با نفت آبادان با تمام حواشی‌اش از میزبانی بد و فحاشی هواداران تیم نفت به ما تا ناداوری‌هایش برای ما تمام شده و متمرکز بر بازی پرسپولیس شده‌ایم.

جهرمی: اتفاقات بازی با آبادان باید بررسی شود/تمرکز ما کاملا بر بازی پرسپولیس است

مدیر تیم فوتبال مس کرمان گفت: بازی با نفت آبادان با تمام حواشی‌اش از میزبانی بد و فحاشی هواداران تیم نفت به ما تا ناداوری‌هایش برای ما تمام شده و متمرکز بر بازی پرسپولیس شده‌ایم.

حجت جهرمی در خصوص بازی با نفت آبادان گفت: این بازی دیگر تمام شده است و علی‌رغم تمام حواشی مربوط به این بازی دیگر این بازی برای ما به اتمام رسیده است.

او افزود: در این بازی چند موقعیت مسلم گلزنی را از دست دادیم و نتوانستیم توپ تک‌به‌تک را وارد دروازه حریف کنیم.

جهرمی با اشاره به قضاوت وحید کاظمی گفت: داور در دقیقه 63 پنالتی مسلم ما را با تایید کارشناسان داوری نمی‌گیرد ولی در دقیقه 90 برای  نفت آبادان به راحتی پنالتی می‌گیرند  که اگر پنالتی ما در نیمه دوم اعلام شده بود می توانست به طور کلی جریان و نتیجه بازی را تغییر دهد.

او ادامه داد: در این فصل امتیازات زیادی را به دلیل اشتباهات داوران از دست داده‌ایم که متاسفانه در رقابت‌های هفته گذشته نیز، شاهد تکرار اشتباهات داوری بودیم.

جهرمی ضمن انتقاد از داور مسابقه برای گرفتن وقت‌های اضافی گفت: داور 5 دقیقه وقت اضافی گرفت و دقیقه 90  پنالتی گرفت 4 دقیقه از این زمان صرف اعلام پنالتی و خوشحالی تیم حریف شد و حدود 2 دقیقه هم گلر تیم حریف خود را بر زمین انداخت که با توجه به این مسائل داور می‌بایست 10 دقیقه وقت اضافه بگیرد اما یک دقیقه بعد از جنجال‌های پنالتی بازی را تمام کرد که این موضوع هم دلیل دیگری است بر ضایع شدن حق مس کرمان است.

جهرمی به میزبانی بد آبادانی‌ها اشاره و عنوان کرد: از ابتدای بازی تا سوت پایان بازی تعداد زیادی بطری آب از سمت سکوی تماشاگران آبادانی به سمت نیمکت ما پرتاب شد و مسئولین برگزاری مسابقه هیچ اقدامی برای جلوگیری از این موضوع نمی‌کردند و همچنان به سختگیری بر اعضای نیمکت ما ادامه می‌دادند.

او اضافه کرد: واقعا متعجبم که چنین فحش‌های زشتی را در ورزشگاه شنیدیم و عجیبتر اینکه آقای ویسی بجای عذر خواهی در کنفرانس مطبوعاتی اعلام می‌کند که در فلان سال ورزشگاه آتش گرفته آیا در آن سال هواداران به سرمربی ، بازیکنان، داور و عوامل تیم حریف فحاشی رکیک کردند؟ طبیعی است که وقتی با این موضوعات برخورد نمی شود، داور مسابقه نیز تحت تاثیر قرار می‌گیرد و این اشتباهات بزرگ را مرتکب می شود.

جهرمی با طرح این سوال که در زمان رخ دادن این موضوعات در ورزشگاه چرا هیچکس وارد عمل نشد و اقدامات ویژه برای برگزاری این بازی که برروی آن تاکید شده بود  انجام نگرفت گفت : میزبانی آبادان در این بازی کاملا جای سوال و رسیدگی دارد و کمیته انضباطی باید به این موضوعات به طور دقیق رسیدگی کند چرا که ناظر مسابقه چندین مرتبه اعلام کرد از دستش کاری بر نمی آید بجز اینکه این موارد را به سازمان لیگ و کمیته انضباطی گزارش دهد و امیدواریم به گونه ای برخورد نشود که پس از اشتباهات داوری در این بازی، شائبه ما بابت برخورد انضباطی نیز به وجود بیاید.

جهرمی در ادامه به رقابت‌های هفته پیش‌رو پرداخت و گفت: دیگر این بازی با تمام مشکلات ، ناداوری‌ها و میزبانی نامناسب آبادانی‌ها تمام شده است و تمرکزمان بر بازی برابر پرسپولیس متمرکز شده است. در پایان جادارد از حمایت‌های همه جانبه هواداران در طول فصل تشکر کنم و به آنها اطمینان میدهم کادر فنی و بازیکنان تیم با تمام توان برای کسب امتیازات باقیمانده تلاش خواهند کرد و قطعا با حفظ سهمیه تیم در لیگ برتر پاسخ محبتهای این عزیزان را خواهند داد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی برابر چادرملو