شماره‌ی خبر : ‌78103 | تعداد بازدید : 383
جمعه 18 فروردین ماه 1402 ساعت 12:10

مربی مس کرمان: اشتباه داور بازی با سرنوشت تیم ما بود

مربی مس کرمان پس از بازی این تیم برابر نفت آبادان اشتباه داوری را بازی با سرنوشت یک فصل تیم مس کرمان توصیف کرد.

مربی مس کرمان: اشتباه داور بازی با سرنوشت تیم ما بود

مربی مس کرمان پس از بازی این تیم برابر نفت آبادان اشتباه داوری را بازی با سرنوشت یک فصل تیم مس کرمان توصیف کرد.

آرتا منهاجی در کنفرانس خبری بعد از دیدار با صنعت نفت آبادان گفت: بازی حساسی بود و حساسیت بازی به شکلی بود که روی هر دو تیم تاثیر گذاشته بود و به لحاظ فنی چیزی نداشت. به علت شرایط جدول نمی‌توانیم خیلی روی کیفیت فنی بازی صحبت کنیم. دو گل بسیار بد دریافت کردیم و از این بابت از بچه‌هایمان دلخور هستیم. در این بازی به این حساسی نباید به این شکل گل دریافت کردیم. ما خودمان به خودمان زدیم و بیشتر از اینکه آن‌ها تاثیر داشته باشند روی هر دو صحنه گل نقش ما بسیار بارزتر بود و در بازی به این حساسی جبران کردن چنین گل‌هایی بسیار سخت است.

وی ادامه داد: من یک سوال دارم! نقش ناظر بازی چیست؟ من احترام می‌گذارم و می‌فهمم طرفداران آبادان با این تیم زندگی می‌کنند ولی نقش ناظر چیست؟ 5 بطری از بغل گوش ما رد شد خدا را شکر توی سرمان نخورد. من سابقه این را دارم کنار همان خط ده دقیقه بیهوش افتادم و ممکن بوده برنگردم، ما هم خانواده داریم. سه بار ایشان آمدند و گفتند اگر می‌خواهید بازی را قطع کنید. ما به دنبال قطع کردن بازی نبودیم ولی باید کنترل می‌شد. توهین‌ها هم واقعا قشنگ نبود و من چندسال بود این شکلی‌اش را ندیده بودم.

مربی مس در مورد صحنه پنالتی گفت: اشتباه بچه‌های ما جای خودش. تیم داوری که بسیار با تجربه هستند و ما از وجودشان خوشحال بودیم پنالتی سخت‌گیرانه‌ای علیه ما گرفت، در حالی که پنالتی ما خیلی گرفتنش راحت‌تر بود. من فکر می‌کنم تیم آبادان هم اذعان دارد آن صحنه پنالتی بود. این‌ها بسیار تعیین کننده است، لحظاتی را می‌سازد که ممکن است کل جدول را جابه‌جا کند. چطور آن پنالتی واضح را نگرفتند؟

منهاجی در مورد بازی بیرون از خانه گفت: شرایط برای ما حساس بود و باید از این بازی سرافراز بیرون می‌آمدیم. روی اشتباه فردی‌مان متاسفانه بازی را دادیم، علی‌رغم همه این اتفاقات داشتیم کنترل می‌کردیم. امیدوارم در ادامه تمرکزمان را حفظ کنیم و به راهمان ادامه دهیم.

وی در مورد سوال خبرنگار مبنی بر وقت‌کشی بازیکنان مس کرمان گفت: یک بار گلر ما روی زمین افتاد که در حد ده ثانیه بود. یک بار آقای قاسمی نژاد لب خط روی زمین افتاد که تعویض شد، آقای نصیرزاده هم روی زمین افتاد و تعویض شد. ما هرگز به بازیکنانمان نمی‌گوییم روی زمین بیفت. فوتبال آبادان آن‌قدر بزرگ است و ریشه دارد که من نباید صحبتی کنم. اگر اشاره شما به سمت باشگاه ما است رسما پایین‌ترین قرارداد‌ها را داشتیم و اکثر بچه‌ها از قبل با یک رقم پایین قرارداد داشتند. بحث‌های مالی برای تمام باشگاه‌ها است و تیم‌های صنعتی هم مشکل دارند. این قابل قیاس نیست آن بطری‌ها پرت شود و فحاشی صورت بگیرد. ممکن است امنیت جانی ما به خطر بیفتد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی برابر چادرملو