شماره‌ی خبر : ‌78086 | تعداد بازدید : 320
سه‌شنبه 15 فروردین ماه 1402 ساعت 02:05

سرمربی بسکتبال مس کرمان: با یک کار تیمی در باشگاه به موفقیت خواهیم رسید

سرمربی بسکتبال مس کرمان موفقیت در باشگاه مس کرمان را نتیجه یک کار تیمی که حاصل همدلی و یکپارچگی در این مجموعه می باشد دانست.

سرمربی بسکتبال مس کرمان: با یک کار تیمی در باشگاه به موفقیت خواهیم رسید

سرمربی بسکتبال مس کرمان موفقیت در باشگاه مس کرمان را نتیجه یک کار تیمی که حاصل همدلی و یکپارچگی در این مجموعه می باشد دانست.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ آقای محمدرضا اسلامی سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان با اشاره به تغییر و تحولات مدیریتی در این باشگاه با تشکر و قدردانی از زحمات تیم مدیریتی قبلی این باشگاه و آقای دکتر کهندل به عنوان مدیرعامل سابق باشگاه، ابراز امیدواری کرد که مدیریت جدید این باشگاه و آقای دکتر قرایی به عنوان مدیرعامل جدید موفق شوند اهداف بلند خود را در این باشگاه به ثمر بنشانند.

آقای اسلامی در این باره گفت: موفقیت در مجموعه هایی مثل باشگاه مس کرمان حاصل یک تفکر و کار تیمی است و به هیچ عنوان نباید اینگونه فکر کرد که یک شخص باید تمام بار و فشار این مجموعه را بر دوش تحمل کند بلکه همه اعضای این باشگاه به فراخور وظیفه ای که برعهده دارند باید در کنار مدیریت باشگاه سختی کار را میان خود تقسیم نمایند تا در نهایت لذت پیروزی برای تمام مجموعه احساس شود.

سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان در ادامه افزود: مهمترین چالش این روزهای ورزش حرفه ای کشور که در تمامی باشگاه ها وجود دارد بحث مالی است و این موضوع با توجه به هزینه های سنگین و تورم بالای مسائل مالی در ورزش منوط به بزرگترین باشگاه های ورزشی کشور نیز می باشد. اما زمانی که یک مجموعه اتحاد و همدلی صادقانه در دل خود داشته باشد همه ارکان و تیم های آن نسبت به مسائل مالی صبورانه و از خودگذشتگی خواهند داشت و این موضوع شامل همه اجزا و تیم های باشگاه خواهد شد.

آقای اسلامی با بیان اینکه فضای اتحاد در بین همه تیم های باشگاه مس کرمان کاملا وجود دارد گفت: قطعا با مدیریت آقای دکتر قرایی که بر صداقت کاری و مدیریت ایشان مهر تائید گذاشته شده است، این زمینه در باشگاه مس کرمان کاملا فراهم است و تمام تیم های باشگاه به عنوان یک خانواده با هدف سربلندی نام باشگاه مس کرمان و شادی هوادارانش برای موفقیت یکدیگر کمک خواهند کرد و هیچ چالشی میان تیم های این باشگاه نخواهد بود.

سرمربی بسکتبال مس کرمان ادامه داد: در همین فضای مثبت زمینه برای اعتماد به جوانان و تیمی آینده دار در بسکتبال فراهم می شود که فرصت درخشش در لیگ برتر داشته باشد و خوشحالیم که در این فصل به عنوان جزئی از باشگاه مس کرمان در کنار سایر رشته های این باشگاه موفق شدیم نتایجی در خور شان کسب کنیم که قطعا این تلاش ما همچنان ادامه خواهد داشت.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز