شماره‌ی خبر : ‌78076 | تعداد بازدید : 697
شنبه 12 فروردین ماه 1402 ساعت 15:55

گزارشی از جلسه معارفه مدیرعامل و هیات مدیره جدید باشگاه مس کرمان

مراسم تودیع و معارفه اعضای جدید هیات مدیره و مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان روز گذشته در کرمان برگزار شد.

گزارشی از جلسه معارفه مدیرعامل و هیات مدیره جدید باشگاه مس کرمان

مراسم تودیع و معارفه اعضای جدید هیات مدیره و مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان روز گذشته در کرمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس و به نقل از مس پرس؛ دکتر امید طیاری معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی شرکت مس و رئیس هیات مدیره باشگاه مس کرمان در این جلسه، ضمن تقدیر از خدمات مدیرعامل پیشین اظهار امیدواری کرد: هیئت مدیره جدید باشگاه با بهره گیری از پتانسیل های جوانان و ورزشکاران بومی استان و همدلی و جلب حمایت مسئولان استان روزهای بهتری را تجربه کند.

در ادامه، دکتر علی قرائی مدیرعامل جدید باشگاه کرمان گفت:  باشگاه مس کرمان باشگاه بزرگی است و در کشور در حد نامش باید بزرگ باشد، بنابراین باید خاطرات خوش آسیایی را زنده کنیم و در این راه به همدلی همه ارکان باشگاه، هواداران و مسئولین نیازمندیم چراکه همین همدلی باعث صعود مس کرمان به لیگ برتر شد.

وی ادامه داد: بنا دارم نقاط قوت باشگاه را تقویت و نقاط ضعف و خلاهای موجود را با کمک هیئت مدیره پوشش دهیم.

دکتر قرائی یکی از اولویت های خود را تحت پوشش قرار دادن قهرمانان شهر کرمان که در آسیا و جهان در رشته های انفرادی افتخارآفرینی می کنند عنوان نمود و اظهار داشت: با این حمایت امیدواریم قهرمانان کرمان زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران پرچم مس را نیز به اهتزاز در آورند.

وی خط قرمز باشگاه را رعایت موازین اخلاقی و شرعی و حرکت در مسیر انقلاب و پاسداشت ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و تاکید کرد: در این دولت انقلابی و مردمی همه وظیفه داریم در جهت خدمت به مردم و شاد کردن هواداران امید را به آنها هدیه دهیم.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان در پایان توجه به انضباط مالی و استفاده از ظرفیت جوانان ورزشکار بومی استان در تیم‌های مختلف باشگاه را از اولویت های خود دانست و افزود: بها دادن به به تیم های رده پایین از دیگر برنامه هایم خواهد بود.

در بخش دیگری از این جلسه، دکتر محمد کهندل مدیرعامل پیشین باشگاه به بیان گزارشی از فعالیتها و اقدامات هیئت مدیره پرداخت و با اشاره به سوابق آقای دکتر قرائی برای ایشان در مسئولیت مدیرعاملی این باشگاه آرزوی موفقیت کرد.

گفتنی است در این جلسه آقای دکتر قرایی به عنوان مدیرعامل باشگاه مس کرمان معرفی گردید و آقای دکتر امید طیاری به عنوان رئیس جدید هیات مدیره باشگاه مس کرمان منصوب شد و سرکار خانم عشرت کردستانی نیز به عنوان عضو جدید هیات مدیره این باشگاه معرفی گردید.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز