شماره‌ی خبر : ‌77778 | تعداد بازدید : 292
سه‌شنبه 8 آذر ماه 1401 ساعت 12:30

صحبت های سرمربی مس کرمان در اردوی تیم ملی: به دنبال بهترین عملکرد هستیم

حمید صادق شاه نشین سرمربی تیم هندبال مس کرمان، به عنوان یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی کشورمان در اردوی این تیم حضور دارد.

صحبت های سرمربی مس کرمان در اردوی تیم ملی: به دنبال بهترین عملکرد هستیم

حمید صادق شاه نشین سرمربی تیم هندبال مس کرمان، به عنوان یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی کشورمان در اردوی این تیم حضور دارد.

سرمربی تیم مس کرمان در روزهایی که به همراه 5 بازیکن این تیم در اردوی تیم ملی حضور دارد، در رابطه با آخرین وضعیت تیم ملی می گوید: اه گذشته اردوی تیم ملی با حضور حدود 40 بازیکن در قالب دو گروه الف و ب برگزار شد. ما باید یک لیست 35 نفره از بازیکنان جهت حضور در قهرمانی جهان برای فدراسیون جهانی ارسال می‌کردیم، این لیست بر اساس عملکرد بازیکنان مشخص و ارسال شد. دومین مرحله اردوهای تیم ملی از 26 آبان ماه با حضور 23 بازیکن دنبال شد و کادر فنی به شناخت خوبی از شرایط فعلی بازیکنان رسید.

وی افزود: مطمئنا بازیکنان در شرایط ایده‌آلی قرار دارند، اردوی قبل بسیار تاثیرگذار بود تمرینات خوبی داشتیم و دو بازی بسیار خوب را نیز برگزار کردیم. اسامی بازیکنان دعوت شده بر اساس عملکرد آن‌ها در تمرینات و دو بازی که انجام شد، توسط سرمربی تیم ملی مشخص می‌شود و بهترین‌ها در تیم ملی جای دارند.

شاه‌نشین عنوان کرد: ما یک لیست 35 نفره داریم اما عملا نمی‌توانیم همه بازیکنان را به اردوی آماده‌سازی تیم ملی دعوت کنیم، ازدحام و شلوغی باعث می‌شود کیفیت اردو پائین بیاید و بنا بر این 23 بازیکن به اردو دعوت شدند. پس از این اردو اگر عملکرد فردی ایده‌آل نباشد، می‌توانیم از بازیکنان لیگ جایگزین کنیم و مطمئنا این اتفاق خواهد افتاد.

مربی تیم ملی هندبال مردان ادامه داد: تیم ملی جایی نیست که فقط بازیکن بتواند وارد آن شود بلکه در آن شایسته سالاری حاکم است و اگر بازیکنی بتواند عملکرد خوبی داشته باشد، مطمئنا در تیم ملی جای دارد. پس از این اردو، یک مرحله از اردوهای تیم ملی در ایران برگزار خواهد شد، پس از آن یک مرحله اردوی برون مرزی و سپس مسابقات قهرمانی جهان را پیش رو خواهیم داشت.

تیم ملی هندبال مردان ایران خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان به میزبانی لهستان / سوئد آماده می‌کند. ملی‌پوشان ایران در این گروه A این مسابقات با تیم‌های ملی اسپانیا، مونته‌نگرو و شیلی هم‌گروه است.

برنامه مصاف‌های ملی‌پوشان ایران در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی جهان به شرح زیر است:

ایران – شیلی / پنجشنبه 22 دی ماه ساعت 20:30
ایران – مونته‌نگوره / شنبه 24 دی ماه ساعت 20:30
ایران – اسپانیا / دوشنبه 26 دی ماه ساعت 23:00

یست و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی جهان مردان از 11 تا 29 ژانویه 2023 (21 دی لغایت 9 بهمن 1401) به میزبانی مشترک لهستان و سوئد برگزار می‌شود.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو