شماره‌ی خبر : ‌77765 | تعداد بازدید : 542
یکشنبه 29 آبان ماه 1401 ساعت 23:15

پیروزی روحیه بخش و حیاتی مس نوین در بوشهر

تیم فوتبال مس نوین در هفته هشتم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور عصر امروز در بوشهر میهمان تیم شاهین بود که موفق شد با پیروزی یک بر صفر برابر میزبان خود سه امتیاز این بازی را کسب کند.

پیروزی روحیه بخش و حیاتی مس نوین در بوشهر

تیم فوتبال مس نوین در هفته هشتم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور عصر امروز در بوشهر میهمان تیم شاهین بود که موفق شد با پیروزی یک بر صفر  برابر میزبان خود سه امتیاز این بازی را کسب کند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس، تیم فوتبال مس نوین که در این بازی نسبت به بازی های قبل تغییراتی در کادر فنی خود داشت با ترکیب محمد خاکسارپور، جواد پروره، امیرحسین ابراهیم پور، امیرحسین طاهری، حجت ده شیخ، وحید اسماعیل بیگی، امیر امیرزاده، حسن شاهرخ آبادی، سیروس بلندنظر، عرفان زنجانی و کیوان کدخدازاده به مصاف میزبان خود رفت.

در این بازی که در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر برگزار شد، تیم مس نوین موفق شد با تک گل کدخدازاده دروازه شاهین را باز کند و این گل سه امتیازی را تا پایان بازی حفظ کند.

تیم مس نوین هرچند در 15 دقیقه پایانی بازی با اخراج گلزن خود ده نفره کار را دنبال می کرد اما با جنگندگی و سرسختی بازیکنان خود این یه امتیاز ارزشمند را به حساب خود بریزد و اولین برد فصل را از این بازی خارج از خانه کسب کند.

مس نوین که هفته آینده در کرمان میزبان تیم شهدای رازاکان کرج می باشد، با این پیروزی روحیه بخش در جدول گروه خود 5 امتیازی شد و صعود در جدول را تجربه کرد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو