شماره‌ی خبر : ‌77673 | تعداد بازدید : 456
پنج‌شنبه 21 مهر ماه 1401 ساعت 22:55

سرمربی مس نوین: هفته‌های ابتدایی لیگ دو برای ما هزینه دارد

سرمربی مس نوین می‌گوید این تیم باید هفته‌های ابتدایی را برای رسیدن به آمادگی خرج کند.

سرمربی مس نوین: هفته‌های ابتدایی لیگ دو برای ما هزینه دارد

سرمربی مس نوین می‌گوید این تیم باید هفته‌های ابتدایی را برای رسیدن به آمادگی خرج کند.

تیم فوتبال مس نوین در هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته دوم با نتیجه 3 بر یک در گچساران مغلوب مناطق نفت خیز شد و بدون امتیاز زمین را ترک کرد. در حالی که داور دیدار با تصمیمات بحث برانگیز خود، در ثبت این نتیجه بی تاثیر نبود.

رضا ترکزاده سرمربی مس نوین در این خصوص گفت: در دقیقه 5 بازی بود که داور بازی برای حریف پنالتی اعلام کرد که به نظر من اصلا تصمیم درستی نبود و تمرکز تیم ما را به هم ریخت. با این حال به بازی برگشتیم و در نیمه اول گل تساوی را به ثمر رساندیم اما تصمیمات داور بازی در نیمه دوم ادامه پیدا کرد و کاملا ذهن تیم ما را به هم ریخت.

وی ادامه داد: احساس کردیم داور با ما لجبازی می کند. بازیکن ما اعتراض کرده اما داور گفته دلم می خواهد! قرار بود بازی بدون تماشاگر باشد اما تماشاگران در ورزشگاه حضور داشتند و به نظرم روی تصمیمات داور اثرگذار بودند. داور خیلی راحت کارتش را از جیبش خارج می کرد و به ما کارت می داد اما با حریف مهربان تر بود و این برای دومین هفته متوالی که ما نسبت به تصمیمات و رفتار داوران ضربه می خوریم، برای ما قابل قبول نیست و امیدوارم در ادامه شاهد قضاوت های بهتری باشیم. با این حال این شکست را به عهده می گیرم و قطعا آن را جبران خواهیم کرد.

سرمربی مس نوین با تاکید بر اینکه این تیم باید در هفته های ابتدایی برای رسیدن به شرایط بهتر صبور باشد، گفت: برخی بازیکنان ما در شرایط بازی قرار ندارند و ما از آن ها در ترکیب اصلی استفاده می کنیم. بر طبق سیاست باشگاه عمل می کنیم و نفرات جوان را در ترکیب قرار می دهیم و قطعا در این راه یک تیم هزینه هایی را متحمل می شود تا بازیکن جوان تجربه بیشتری به دست بیاورد.

وی افزود: نباید این نکته را نادیده گرفت که مس نوین بخشی از زمان خود را در پیش فصل از دست داد و به همین دلیل فرصت کافی برای محک خوردن در بازی های تدارکاتی را نداشت و اکنون باید به بازیکنان زمان داد تا به آمادگی بهتری برسند. البته نباید امتیازات ابتدای فصل را از دست بدهیم تا بعدها از این بابت ناراحت باشیم.

ترکزاده در خصوص دیدار با شهرداری بم در هفته سوم که در سرچشمه برگزار خواهد شد، اظهار کرد: مربیان و بازیکنان جدیدی به شهرداری اضافه شده اند که نمی دانیم چه تفکراتی دارند. نمی خواهیم از رده های بالای جدول فاصله بگیریم و در هفته سوم تمام توان خود را خرج خواهیم کرد تا به اولین سه امتیاز فصل برسیم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز