شماره‌ی خبر : ‌77600 | تعداد بازدید : 332
سه‌شنبه 15 شهریور ماه 1401 ساعت 12:27

دو اشتباه مس برای دو گل نساجی

تیم فوتبال مس کرمان در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر و در یک بازی دشوار در حضور نزدیک به ده هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه وطنی قائمشهر با دو گل مغلوب نساجی شد.

دو اشتباه مس برای دو گل نساجی

تیم فوتبال مس کرمان در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر و در یک بازی دشوار در حضور نزدیک به ده هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه وطنی قائمشهر با دو گل مغلوب نساجی شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس، مس کرمان در این بازی با ترکیب آرمان شهدادنژاد، عیسی پرتو، امیر حسین عسگری، میلاد خدایی، حسین دوستدار، محمد ستاری، محمد صبوری، عارف رستمی، محمد قاسمی نژاد، امین کاظمیان و شروین بزرگ به میدان رفت.

در روزی که هواداران نساجی جو وحشتناکی در ورزشگاه خود به وجود آورده بودند، بازیکنان مس کرمان درصدد بودند با کمترین اشتباه ممکن از این بازی با دست پر خارج شوند و در نیمه اول خیلی خوب موفق به این کار شدند.

بازی باتمرکز بازیکنان مس کرمان در نیمه اول سبب شد که میزبان موقعیت گل چندانی نداشته باشد تا بازی در 45 دقیقه اول بدون گل مساوی به پایان برسد.

اما در نیمه دوم میزبان که می دانست در صورت عدم پیروزی در این بازی با اعتراض هوادارانش روبرو می شود، فشار حملات خود را بیشتر کرد و چند موقعیت خطرناک روی دروازه مس ایجاد کرد و در مقابل بازیکنان مس نیز با ضربه سر کاظمیان به شدت دروازه حریف خود را تهدید کردند.

اما در حالی که بازی به 20 دقیقه پایانی خود رسیده بود و برروی یک ضربه کرنر، بازیکنان مس کرمان دچار اشتباهی شدند که تنبیهی سخت به دنبال داشت و نساجی با ضربه سر جانملکی دروازه مس را باز کرد.

این گل سبب شد که بازیکنان نساجی روحیه بیشتری بگیرند و با خارج شدن از فشار نتیجه بازی حملات دیگری برروی دروازه مس تدارک ببینند.

در مقابل بازیکنان مس کرمان نیز برای جبران گل خورده پیش کشیدند و چند موقعیت خطرناک نیز برروی دروازه حریف خلق کردند.

در حالی که بازی به دقیقه 90 خود رسیده بود، کریم اسلامی از فضای به وجود آمده در زمین مس کرمان استفاده برد و با حرکتی انفرادی و شوتی محکم توپ را به کنج دروازه مس فرستاد تا نتیجه دو بر صفر گردد.

در نیمه دوم احمد نصیری، امین اسدی، سامان تورانیان، میلاد پورصفشکن، مهرداد آوخ بازیکنانی بودند که برای مس به زمین آمدند.

در نهایت دو اشتباه مس کرمان در این بازی منجر به دو گل نساجی شد تا میزبان با همین دو گل سه امتیاز را به حساب خود بریزد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شاهین بندرعامری