شماره‌ی خبر : ‌77593 | تعداد بازدید : 498
دوشنبه 14 شهریور ماه 1401 ساعت 10:13

مربی مس کرمان: شناخت خوبی از نساجی داریم

آرتا منهاجی مربی مس کرمان در نشست خبری پیش از بازی این تیم مقابل نساجی مازندران اظهار کرد: همه ما فوتبالی‌ها دغدغه داوری را داریم و خوشحالیم که آقای فغانی این دیدار را سوت خواهد زد.

مربی مس کرمان: شناخت خوبی از نساجی داریم

آرتا منهاجی مربی مس کرمان در نشست خبری پیش از بازی  این تیم مقابل نساجی مازندران اظهار کرد: همه ما فوتبالی‌ها دغدغه داوری را  داریم و خوشحالیم که آقای فغانی این دیدار را سوت خواهد زد.

وی افزود: طی هفته های گذشته بعضی از تیم ها از ناحیه داوری متضرر شدند و انتخاب این گروه داوری دغدغه دو تیم مس کرمان و نساجی را برطرف خواهد کرد.

مربی مس کرمان نظرش در خصوص پیش بینی اش از کیفیت فنی مسابقه فردا نیز گفت: به خاطر نوع بازی دو تیم و تفکرات دو مربی جوان و آینده‌دار و فضای فوق‌العاده استادیوم قطعا بازی بسیار خوبی خواهد شد.

منهاجی به تقابل های گذشته دو تیم اشاره و  اظهار کرد: ما پارسال در جام حذفی هم با تیم محترم نساجی بازی کردیم. شاکله تیم همان است و فقط تفکرات با روی کار آمدن آقای مطهری تغییر کرده است. همه بازی‌های امسال نساجی هم توسط کادر فنی و گروه آنالیز بررسی شد و به نظر من دو تیم پس از چهار هفته شناخت خوبی از هم دارند

وی در خصوص بازگشت هوادارن نیز افزود: واقعا خوشحالم که تماشاگران حضور دارند و امیدوارم که حضورشان تداوم داشته باشد و البته شرایط حضور بانوان در همه ورزشگاه‌ها فراهم شود
مربی مس کرمان خاطرنشان کرد: ما نیز در بازی‌های گذشته تعداد قابل توجهی تماشاگر داشتیم.

برای حضور بانوان در ورزشگاه خانگی‌مان نیز چند اقدام باقی مانده تا شرایط حضور این هواداران فراهم شود.

منهاجی درخصوص استفاده از بازیکنان جوان در ترکیب مس کرمان گفت: ما با توجه به نگاه سرمربی و باشگاه در گزینش بازیکنان به آنچه که محصول باشگاه بود و بازیکنان تیم در لیگ دسته یک پایبند ماندیم.

وی درباره دیدار هفته های گذشته مس مقابل استقلال و گل گهر نیز اظهار کرد: در بازی با استقلال 8 بازیکن و مقابل گل‌گهر 9 بازیکن از نفراتی بودند که پارسال برای تیم در لیگ یک بازی می‌کردند و از این تعداد نیز 7 بازیکن از آکادمی باشگاه جذب شدند. نگاه ما این است که بازیکنان جوان صرفا در لیست نباشند. سرمربی پای این بچه‌ها ایستاده و بازیکنان نیز همه تلاش‌شان را می‌کنند. استفاده از جوان‌ها شرایط خاصی دارد و گاهی هم کار سخت می‌شود. شاید کمی طول بکشد که به تجربه کافی برای حضور میدان‌های اینچنینی را برسند. ولی ما به امید آینده این بازیکنان هستیم و تلاش می‌کنیم که به سطح بهتری برسیم.

با اعلام منهاجی مربی مس کرمان در دیدار فردا  مس کرمان مقابل نساجی به دلیل مصدومیت امکان استفاده از سه بازیکن را ندارد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز