شماره‌ی خبر : ‌77567 | تعداد بازدید : 824
چهارشنبه 2 شهریور ماه 1401 ساعت 22:20

سرمربی مس کرمان: با حریف پرستاره خود بدون ترس بازی خواهیم کرد

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیم خود برابر استقلال تهران از انگیزه های بالای بازیکنانش برای این بازی گفت.

سرمربی مس کرمان: با حریف پرستاره خود بدون ترس بازی خواهیم کرد

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیم خود برابر استقلال تهران از انگیزه های بالای بازیکنانش برای این بازی گفت.

فرزاد حسین خانی سرمربی مس کرمان در نشست خبری پیش از بازی با استقلال که در هتل المپیک تهران  برگزار شد گفت: می دانیم که بازی سختی را پیش رو داریم. با یک تیم خوب که فردا از امتیاز هوادارانش نیز بهره می‌برد، روبرو می شویم. هر آنچه را که باید در مسیر ریکاوری بچه ها بعد از بازی با پیکان، تدارک می دیدیم را با کمک همکاران انجام دادیم. انتظار داریم با توجه به شرایطی که بر تیم ما حاکم است فردا شاهد یک بازی خوب باشیم.

وی در مورد بازگشت مس به ورزشگاه آزادی و تقابل با هواداران استقلال گفت: همانطور که شاره کردم فردا این تیم از امتیاز هوادارانش بهره می برد ولی به هر حال باید خودمان را با این شرایط وفق بدهیم. فکر می کنم از این به بعد تمامی بازی ها با حضور تماشاگران برگزار می‌شود. البته حضور تماشاگران برای تیم ما نیز یک انگیزه است. همه جوره آماده این دیدار هستیم. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم، بازیکنان برای این بازی انگیزه لازم را دارند. انشالله در مسیر رسیدن تیم به اهدافمان، بازیکنان از تمام توان شان استفاده کنند.

سرمربی مس درباره انتشار ویدیویی از او در بازی با پیکان و اتفاقاتی که در فضای مجازی منتشر شده است گفت: فضای...؟ کیا؟ چه کسانی مطرح کردند؟ به هر حال آدمهای مجازی... به هر حال آدم های مجازی صحبت های مجازی زیاد را مطرح می کنند. جادویی واقعی را بچه ها در زمین با عملکردشان انجام دادند. باز هم بر توان بچه ها تکیه می‌کنیم. انشالله فردا هم شاهد یک جادوی دیگر از سمت بازیکنانمان باشیم.

او درباره این که به نظر می‌رسد مس بعد از گل گهر و مس رفسنجان به تیم سوم استان کرمان تبدیل شده و هزینه های این تیم کمتر بوده است، گفت: شاید ما از اسب افتاده باشیم ولی از اصل نیفتاده ایم. ما همچنان با داشتن هواداران پرشمار تیم اول استان هستیم. مطمئناً سعی می کنیم از این امتیاز هم به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. سال اول تیم ما است بعد از سالها از دسته اول به لیگ برتر صعود کردیم.

حسین خانی ادامه داد: جذب بازیکن سخت بود. یک سری عوامل هم که گفتنش هیچ کمکی به تیم ما و شما نمی کند دخیل بودند. ولی تلاش کردیم که حداقل در بحث جذب بازیکن خارجی بهتر عمل کنیم اما مشکلات خاص خودمان را داشتیم و نتوانستیم در این بخش موفق عمل کنیم. ولی تمام بازیکنانی را که حفظ کردیم و نفراتی را که جذب کردیم بر اساس توان فنی آنها بوده و به آنها ایمان کامل داریم. امیدواریم که با تا نیم فصل شرایط مان را حفظ کنیم. حالا ببینیم در نیم فصل در چه پست هایی نیاز به جذب بازیکن داریم تا تیم هماهنگ تر و قدرتمند تری داشته باشیم.

او درباره اینکه خطرناک ترین بازیکن استقلال که باعث ترس مسی ها از او شود، چه کسی است گفت: در فوتبال ترس جایی ندارد مخصوصاً در تیمی که بازیکنانش با من کار می کنند، ترس جایی ندارد. ولی واقعیت این است که بازیکنان استقلال همگی ستاره هستند و ما فردا کار سختی را داریم و همانطور که گفتم بچه های ما همه جوره آماده این نبرد هستند.

وی در مورد اختلافات با مدیرعامل مس نیز اظهار داشت: متاسفانه نمی دانم به چه دلیل در فضای مجازی و در مورد اتفاقات باشگاه مس، به دنبال این هستند که از کاه کوه بسازند که خوشبختانه ما هیچ اختلافی با همدیگر نداریم. ما به عنوان مسئول فنی آرامش کامل را داریم و هیچ اختلافی بین من و مدیریت باشگاه وجود ندارد.

حسین خانی در پایان و در خصوص اینکه مدیران باشگاه چه انتظاری از او و بازیکنان برای رتبه مس این فصل دارند، گفت: این حق مدیران است که انتظارات بالایی داشته باشند ولی من به عنوان مسئول فنی مهمترین موضوعی را که روی توان می گذاریم و تمرکز می کنیم، این است که بتوانیم در سال اول به مس کرمان در لیگ برتر ثبات بدهیم. انشالله در فصل های آینده دنبال اهداف بزرگ تر هستیم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا