شماره‌ی خبر : ‌77560 | تعداد بازدید : 489
شنبه 29 مرداد ماه 1401 ساعت 13:01

سرمربی مس کرمان: در بازی با پیکان کاملا با برنامه کار کردیم

سرمربی مس کرمان پس از کسب پیروزی پرگل این تیم برابر پیکان این پیروزی را به هواداران و مردم کرمان شادباش گفت و از تلاش تیم برای تداوم این روند گفت.

سرمربی مس کرمان: در بازی با پیکان کاملا با برنامه کار کردیم

سرمربی مس کرمان پس از کسب پیروزی پرگل این تیم برابر پیکان این پیروزی را به هواداران و مردم کرمان شادباش گفت و از تلاش تیم برای تداوم این روند گفت.

فرزاد حسین‌خانی در نشست خبری بعد از بازی مس کرمان مقابل پیکان در هفته دوم لیگ برتر که با پیروزی 3 بر صفر تیمش به پایان رسید، اظهار داشت: همانطور که قبل بازی اعلام کردیم، تمرینات خوبی برای این بازی انجام داده بودیم. با اینکه یک بازی بیشتر از لیگ برتر انجام نشده بود ولی تیم پیکان را خوب آنالیز کردیم. شیوه و تفکر آنها را خوب می‌شناختیم و از قبل نکات مربوط به این تیم را می‌دانستیم و به بچه‌ها گوشزد کردیم. خدراشکر بازیکنان برای اجرای خواسته‌های کادرفنی پرتلاش بودند و یک نتیجه‌ای که حق مس کرمان بود، نصیب این تیم شد.

وی درباره جذب بازیکن خارجی گفت: بازیکن خارجی پروسه خودش را دارد. در این مورد یکسری مشکلات داشتیم. خیلی از مربیان و مدیران باشگاه‌های دیگر به این موضوع پرداختند. واقعاً مشکلاتی سر راه‌مان قرار گرفت نتوانستیم آن بازیکنانی که باب دل‌مان بود جذب کنیم. با اینکه 48 ساعت بیشتر تا پایان نقل و انتقالات لیگ برتر نمانده، تلاشمان این است که  اگر بتوانیم بازیکن خارجی در بعضی پست‌ها جذب کنیم و نسبت به این قضیه بی میل نیستیم.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در پاسخ به این سوال که آیا روی فاز هجومی بیشتر کار می‌کند، عنوان کرد:  در فاز حمله بازیکنان توانمندی داریم و امیدواریم تا چند روز آینده یک بازیکن دیگر هم به فاز دفاع ما اضافه می‌شود. به هر حال در بازی قبل روی تاکتیک حریف گل نخوردیم روی دو ریباند گل دریافت کردیم و تیم بدشانس زمین بودیم. اینکه ما بیشتر روی فاز هجومی کار می‌کنیم، اینطور نیست. سعی ما بر این است که نقاط قوت تیم را تقویت و نقاظ ضعف را برطرف کنیم.

حسین‌خانی درباره تقابل با استقلال تصریح کرد: مطمئناً استقلال حریف سختی است و این تیم شرایط خاص خودش را دارد و فعلاً بچه‌ها درگیر شادی این مسابقه(پیکان) هستند. بچه‌ها تا 24 ساعت آینده می‌توانند به شرایط بازی پیکان فکر کنند. بعد از این بازی تمام توان و تفکرمان را برای مقابله با تیم استقلال صرف می‌کنیم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز