شماره‌ی خبر : ‌77394 | تعداد بازدید : 680
دوشنبه 19 اردیبهشت ماه 1401 ساعت 11:24

سرمربی مس نوین: باید به جایگاهی متناسب با شخصیت خودمان و باشگاه برسیم

سرمربی مس نوین تاکید دارد که شاگردانش باید هرچه سریع‌تر ذهن خود را از پیروزی مقابل پاس منحرف کنند و به فکر تداوم نتایج خوب در 5 بازی پایانی باشند.

سرمربی مس نوین: باید به جایگاهی متناسب با شخصیت خودمان و باشگاه برسیم

سرمربی مس نوین تاکید دارد که شاگردانش باید هرچه سریع‌تر ذهن خود را از پیروزی مقابل پاس منحرف کنند و به فکر تداوم نتایج خوب در 5 بازی پایانی باشند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ احمد نخعی سرمربی مس نوین در خصوص پیروزی ارزشمند مقابل پاس در همدان گفت: بازی خیلی سختی بود و پیشبینی این موضوع را داشتیم که با توجه به موقعیت دو تیم در جدول و نیازی که هر دو تیم به سه امتیاز داشتند، بازی دشواری باشد و به قول فوتبالی ها شش امتیازی بود ولی ما با آنالیز مناسبی که از حریف داشتیم می دانستیم که نباید بی محابا حمله کنیم و باید سیاست خاصی را برای کسب سه امتیاز پیاده کنیم. خوشبختانه در همان نیمه اول کار را تمام کردیم و در نیمه دوم نیز به هدف خودمان برای مدیریت بازی دست پیدا کردیم و با عملکرد موفقیت آمیز بازیکنان، توانستیم به پیروزی ارزشمندی برسیم. از تمام بازیکنان چه کسانی که بازی کردند و چه کسانی که بازی نکردند، بابت تلاشی که انجام دادند تشکر می کنم.

وی در پاسخ به اینکه آیا تیمش را از پایین جدول رها شده می‌بیند یا خیر، اظهار کرد: فکر می کنم نسبت به تعداد بازی های باقی مانده و سه بازی خانگی که در پیش داریم، خطر تا حد زیادی رفع شده و نسبت به ابتدای نیم فصل دوم که استرس زیادی بابت جایگاهمان در جدول داشتیم، اکنون راحت تر شده ایم. با این حال فوتبال قابل پیشبینی نیست و همانطور که می توانیم رتبه خوبی در جدول کسب کنیم همانطور نیز از پایین جدول تهدید می شویم. باید زرنگ باشیم و خوب تمرین کنیم و امتیازات را جمع کنیم تا بتوانیم به بالای جدول برسیم. کاملا خطر رفع نشده و امیدوارم در دو سه بازی آینده کار را تمام کنیم.

نخعی درباره نوع نگاه شاگردانش به بازی های باقی مانده گفت: امسال به لحاظ شخصیت و اعتبار خودمان و باشگاه نتایج خوبی کسب نکردیم و بچه ها می دانند که به هیچ عنوان نباید در باد برد مقابل پاس باشند و باید برای بازیابی شخصیت خودمان نهایت تلاش را انجام بدهیم و با کسب رتبه ای خوب، تا حدی شخصیت تیم را بازیابی کنیم.هنوز 5 بازی دیگر داریم و بچه ها می دانند که بازی های سختی در پیش است و باید تلاش بیشتری انجام بدهند.

سرمربی مس نوین در پایان تاکید کرد: تیمی که در پایین جدول قرار دارد قطعا توجه بیشتری می خواهد. باشگاه تاکنون مس نوین را به بهترین شکل حمایت کرده و در بازی های باقی مانده هم توقع داریم حمایت حتی بیشتر هم بشود. اختلافمان با تیم دوم جدول 8 امتیاز است و شاید حتی بتوانیم کارهای بزرگی انجام بدهیم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو